⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب اسکی ⛷️ تعبیر خواب هایی که در آن به طرق مختلف اسکی و اسکیت مشاهده شود، اشاره به کارهای پرخطر و آسیب پذیر می نماید. از برخی جهات خواب اسکی کردن بر روی یخ، تعبیر به وجود و اخلاق موزون با خصوصیات برجسته شما بوده که با دوراندیشی...

تعبیر خواب اسکی ⛷️

تعبیر خواب هایی که در آن به طرق مختلف اسکی و اسکیت مشاهده شود، اشاره به کارهای پرخطر و آسیب پذیر می نماید. از برخی جهات خواب اسکی کردن بر روی یخ، تعبیر به وجود و اخلاق موزون با خصوصیات برجسته شما بوده که با دوراندیشی و درایت در رفتار، پیرامون خود را سرشار از انرژی و نشاط نموده و اعتدال را جاری می کنید. در برخی اوقات دیدن خواب اسکی سواری، به منزله بروز رفتارهایی است که به طور جاهلانه و سهل انگارانه به آن اقدام کرده و موجب آسیب زیادی به شما می شود. بهتر است اندیشه و تدبیر خود را به کار بگیرید.

مشاهده اسکی سواری در خواب به منزله توانمندی و نیروی بسیاری است که در شما وجود دارد. همچنین نشان از اراده و باور فکری است که به شما اطمینان می دهد با درایت به اهدافتان دست پیدا می کنید. دیدن رویای اسکی، نشان از توازنی است که در همه جنبه های زندگی تان برقرار نموده و با تلاشی مضاعف به نتیجه ویژه‌ای دست می یابید. از جمله ویژگی های شما رفتار با تدبیر و حساب شده در انجام امور می باشد.

رویای اسکی کردن بر روی یخ معانی گسترده و متفاوتی دارد. از جمله مهمترین آنها می توان به عنوان سمبلی از نگرانی و بیقراری فکری نام برد. در برخی مواقع اشاره به اطرافیان بدخواه و حسود دارد. در صورتی که متوجه شوید بر روی یخ دچار لغزش شدید، به منزله عدم ثبات و وجود مسائل سخت می باشد.

دیدن یخ در رویا دلالت بر اهداف شوم بدخواهان و حسودان جهت وارد کردن صدماتی به شما می باشد. در عین حال نشان از عدم استحکام در امور و تصمیمات زندگی است. در صورتی که یخ در هنگام اسکی در زیر پایتان ترک خورده و شکست، بیانگر پیام مهمی است که نسبت به سلامت جسم و روح شما ارسال می گردد.‌

در برخی مواقع تعبیر اسکی در خواب، بیانگر حالاتی از انسان است که در اثر قصور و سهل‌انگاری در انجام کارها نمایان می شود. از این قبیل موارد می توان به خواب مستمر و بیش از حد، خریدهای بی جا، تفریحات ناسالم اشاره داشت. همچنین شرایط ایده آلی که با غرور بیش از حد آن را از دست داده و یا فرصت های شغلی که بعلت زیاده خواهی از انجام آن سر باز زده آید. افراد شایسته و مطلوبی که قصد تشکیل زندگی با شما را داشته و با رویا بافی جواب منفی داده اید، مواردی که ذکر شد و امثال آنها می تواند معانی ناخوشایندی باشند که برای خواب اسکی قلمداد شود.

برای مشاهده تعبیر خواب کامل خود با تاروت رنگی همراه شوید.

⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب اسکی بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر لیلا برایت

لیلا برایت از معبرین بنام، در خصوص رویای اسکی این گونه بیان می کند:

تعبیر مشاهده چوب های اسکی در خواب و رویا، هشداری است که به داشتن احتیاط و دقت در رعایت جوانب ایمنی توصیه می نماید. زمانی که در خواب خودتان را مشغول اسکی کردن ببینید، به این معناست که به عملی اقدام می کنید که متاسفانه آسیب آن بسیار فراتر از منفعتی است که شامل حالتان می شود.

اگر رویای انجام اسکی بر روی یخ را ببینید، تعبیر به آن است که جهت ارتقاء و پیشبرد اهدافتان از دیگران مدد گرفته و از حمایت آنها بهره مند می شوید.

در صورتی که در رویا اشخاص دیگر را در حال آنجا بازی اسکی دیدید، یعنی بطور عمد میان اطرافیانتان نشات ایجاد کرده و موجب اختلاف بینشان می شوید.

از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون معتقد است چنانچه در رویا و خواب شاهد شکستن یخی باشید که بر روی آن اسکی می کردید، تعبیر اشاره به یاری و کمکی دارد که یکی از دوستان مهم و صمیمی شما در حقتان انجام می دهد.

معنای دیگر رویای اسکی، به منزله آرامش خیال و اطمینان از روند مطلوب در زندگی اشاره دارد. بطوری که بدون هیچ نگرانی و ترس و واهمه از کم و کسری، اغلب شرایط بر وفق مراد بوده و با بهترین امکانات، تعطیلات دلخواه، خریدهای عالی بدون دغدغه به زندگی بپردازد. این موضوع تمثیلی از موقعیت های خاصی همچون فارغ التحصیلی، تشکیل زندگی مشترک، فرزندآوری است که با همه تلاطم ها از آن عبور نموده و سپس به ثبات و پایداری می رسید. این موضوع همانند خرید خانه ی دلخواهی است که پس از مدتها برنامه ریزی و تامین امور مالی، به آن دست یافته و با آسودگی خیال در آن ساکن شده و لذت می برید.

تعبیر خواب اسکی بر‌ اساس موضوع آن 📋

آنچه از رویای اسکی روی یخ استنباط می شود، یأس و دلسردی است که در رفتار و حالات فرد حاکم است. ولی در صورتی که مشاهده کنید با شتاب زیادی در حال اسکی کردن بودید، به این معناست که در واقعیت در تلاش هستید تا با برنامه ریزی و کسب آموزش، تخصص تان را به سطح بالاتری رسانده و این عمل موجب نشاط و سرزندگی در شما می شود.

کمک برای اسکی کردن

زمانی که در خواب ببینید شما برای کمک به یک شخص در اسکی روی یخ پیش قدم شده و او را راهنمایی می کنید، تعبیر به مفهوم یاری و حمایتی است که آن شخص در هنگام مواجهه شما با برخی موانع و مسائل در حق شما انجام داده و کمک تان می کند.

افراد در حال اسکی

اگر در خواب که شما دیدید افراد دیگری را مشغول اسکی ببینید، تعبیر نشان از برتری و ارجحیت خواب بیننده نسبت به حریفان و همپایان در زمینه حرفه ای که انجام داده و کارکرد و راندمانی که از خود نمایان می کند دارد.

اسکی بر روی یخ

تعبیر خواب اسکی بر روی یخ، به معنای جایگاه فعلی و عملکرد مناسبی شماست که بسیار سودمند و به جا بوده و همچون پلکانی شرایط را برای دستیابی به سایر اهداف فراهم می‌کند. چنانچه در رویا خودتان را در حال اسکی بر روی قشر نازکی از یخ مشاهده کنید تعبیر به وجود و شخصیت محکم و با انگیزه ای است که همه همت و توانتان را برای صرف انجام کارهای سودمند و مناسب می نمایید. شما فردی کوشا و فعال هستید، لذا سستی و تنبلی در ادبیات شما جایگاهی ندارد. به محض به نتیجه رساندن موضوعی، برنامه جدیدی برای خود تعیین نموده و برای آن گام بر می دارید.

با این تفاسیر اگر مشاهده کردید که در هنگام اسکی به زمین افتادید، تعبیر به لزوم احتیاط و مراقبت بیشتر از خود و اموراتی است که انجام می دهید. چرا که احتمال بروز اتفاقاتی به یکباره و خطرساز برایتان متصور است.

ماسک اسکی

زمانی که در خواب ببینید که بر صورت خود ماسک اسکی زدید، به منزله موضوع و مطلبی است که آن را از اطرافیان مخفی نگه داشته اید. این شرایط شما را خسته کرده و تمایل دارید تا آن را با شخصی معتمد درمیان گذارید.

ولی اگر در رویا شخص دیگری را با ماسک اسکی دیدید، بدانید که وجود او سمبلی از از شخصیت درونی و افکار باطنی شماست که فقط خودتان به آن اشراف دارید.

احساس شادی در اسکی

اگر در خواب احساس وجد و شعف بینهایتی از اسکی سواری در خود داشتید، تعبیر به آن است که شما دقیقا میدانید که برای رسیدن به منزل مقصود چه کارهایی لازم است انجام داده و دانش و تخصص آن را کسب نموده اید.

برقراری تعادل در اسکی

اگر در خواب ببینید که در حین اسکی لغزشی برای شما رخ داده و یا مکرراً تسلطل و تعادل تان را از دست می‌دهید، تعبیر هشداری است که از ناامیدی ها و دلسردی هایی که در برخی مواقع به وجودتان حاکم شده و در عملکرد و رفتار تان بروز می کند اشاره دارد.

اگر ببینید که در حین اسکی سواری توجه مداوم شما به کنترل و برقراری تعادل بوده تا از لغزش و افتادن جلوگیری نمایید، تعبیر به آن است که قدرت تمرکز و پایداری فکری شما بسیار کم و ناچیز است. در نتیجه رفتار و تصمیمات تان دچار تزلزل گردیده و دائما تغییر می کند.

اسکی بر روی یخ های ضخیم

اگر در خواب متوجه شوید که در حال اسکی سواری بر روی یخ هایی با ضخامت بسیار هستید، به مفهوم آن است که هر آنچه که برای زندگی و پیشرفت آن برنامه ریزی کرده کاملاً درست و به جا است. معنای دیگر آن مهارت بسیار و عزت نفس بالایی است که شما را به جلو پیش می برد.

اسکی بر روی یخ های شکسته

تعبیر خواب اسکی بر روی یخ های آسیب دیده و شکسته، دلالت بر لطمات و افت و خیز هایی دارد که احتمالاً در آینده با آن مواجه می شوید.

اسکی بر روی یخ شفاف

اسکی کردن بر روی یخ شفاف و فوق العاده صیقلی، تعبیر به پیروزی سرافرازانه و خوشحالی بسیار میشود.

اسکی در خواب دختر مجرد

زمانی که در خواب دختر مجردی را در حین اسکی روی آب ببینید که سر می خورد، تعبیر نشان از عزت نفس بالایی است که از آن برخوردار است.

ولی در صورتی که در رویا شاهد اسکی نمودن او بر روی یخ باشید، به این معناست که او طرح و برنامه مدون و جامعی را به مرحله اجرا درآورده و آن را به سرانجام می رساند.

زمانی که دوشیزه ای به انحای مختلف با دقت اسکی خود را تماشا می کند، ممکن است شرایط مخاطره آمیزی برای او ایجاد شود که در نتیجه رفتار سراسیمه و به دور از اندیشه اش در اتخاذ تصمیمات حاصل شده باشد.

اگر در خواب ببینید دختری موفق می شود با مهارت خود را از محلی با ارتفاع زیاد به زمین برساند، اشاره به عزم راسخ او داشته که باعث رسیدن به دستاوردهای زیادی در زندگی اش می شود. چنانچه این عمل را با سرعت و شتاب خیلی زیاد انجام داد، به منزله ظفرمندی و پیروزی بی قید و شرط او در رسیدن به اهدافش تلقی می شود.

اسکی در خواب خانم متاهل

اگر خانممتاهلی در خواب، خود را در حال اسکی و پایین آمدن از نقطه ای با ارتفاع زیاد به سمت پایین ببینند، تعبیر چنین مفهومی دارد که از شان و رتبه خاصی در میان جامعه و اطرافیان برخوردار است. همچنین بیانگر علاقه قلبی بسیاری است که در زندگی مشترک نسبت به همسرش داشته و بروز می دهد.

چنانچه مشاهده کنید خنده کنان و با چهره بشاش در حال پایین آمدن از بلندی با اسکی بود، نشان از مواجه شدن با موانع و مسائل در سر راهش دارد. ولی با مدیریت و تمرکز در مدت کوتاهی بر آنها غلبه کرده و عبور می کند.

زمانی که در رویا خودش را در حال اسکی بر روی یخ دید، به منزله نمایی از آینده نیک و زیبای اوست. و بیانگر رویدادهای دلنشین و خوشی است که از جهات مختلف بر او جاری شده و خوشحال می شود.

در عین حال خواب مذکور، بشارتی بر رونق بسیار و منفعت کثیری است که شامل حال او و زندگی اش می شود. چرا که خداوند بلندمرتبه رحمت و لطف خود را بر او ارزانی داشته است.

اسکی در خواب یک مرد

اگر آقایی در خواب خود را در حال پایین آمدن از مکان مرتفعی ببیند، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک از اخبار خوشایند و دلپذیری در زندگی شخصی و حرفه اش مطلع شده که تحولاتی را برای او به همراه می آورد.

چنانچه در رویا مشاهده کرد در حین اسکی از این نقطه بلند، ناراحت و گریان بود، برخلاف آنچه به نظر می رسد رویایی خیر و نیک محسوب می شود. از آن جهت که خواب بیننده شخصی بسیار خوش رفتار و معتقد می باشد، لذا معنای دیگر این خواب، به منزله پایان یافتن مشکلات و سختی هایی است که تاکنون متحمل شده بود.‌

زمانی که یک مرد در خواب خودش را مشاهده کند که بدلیل برودت شدید یخ بسته بود، به مفهوم بروز موانعی است که جزیی و کلی در مقابلش قد علم می کنند.

در صورتی که در رویا ببیند مشغول جمع آوری و کنار زدن برف ها بود، به این معناست که مرد رویابین از راههای صحیح و شرعی موفقیت های مالی زیادی عایدش می شود.

اسکی در خواب زن باردار

هنگامی که خانم باردار و حامله ای در خواب، خود را مشغول اسکی و پایین آمدن از بلندی ببیند، تعبیر بیانگر منفعت و شرایط ایده آلی است که به زودی نصیبش می شود.

در صورتی که در رویا، با اسکی از ارتفاع زیادی به سمت زمین حرکت کرده و به شدت اشک می ریخت و گریان بود، خوابی زیبا و خوش یمن می باشد. مفهوم آن چنین است که با خاتمه یافتن دل نگرانی ها و دغدغه های زندگی، دروازه جدیدی از خوشبختی به رویش گشوده می شود.

اگر مشاهده کند بر فراز آبی یخ بسته و منجمد اسکی می کرد، تعبیر به قرار گرفتن او و فرزند شکمش در حصار و پناه امن الهی بوده که از هر گزند و آسیبی نگهدارش بوده و به سلامت حفظ می کند.

زمانی که در خواب دید در حین اسکی به سمت پایین، منطقه ای پرخطر و نا ایمن در سر راهش قرار داشت، اشاره و اضطراب و نگرانی است که در افکارش نسبت به موضوعی می گذرد.

اسکی در خواب جوانان

هنگامی که پسر جوانی در خواب ببیند که در حال اسکی از نقطه ای بلند و مرتفع بود، تعبیر بیانگر آرامش خیال و آسودگی است که بر او حاکم است.

زمانی که جوان در رویا شاهد به نمایش گذاشتن اسکی سرعت و شتاب بالا از جانب خودش بود، بشارتی است که بر دست یابی به اهداف و آرزوهای مطلوب و ایده آل در زندگی خبر می دهد.‌

اگر در رویا ببیند که بی محابا به جانب منطقه ای اسکی می کرد که بسیار خطرناک و پرمخاطره بود، احتمالاً به این معناست که برخی مشکلات و مسائل سد راه او گشته بو حرکت او را برای زندگی با مشقت و سختی مواجه می‌کند. اما با شخصیت مقاوم و مقتدری مه دارد، آنها را از سر راه خود کنار می زند.‌

در عین حال معنای دیگری که برای خواب مذکور متصور است اشاره به موانع زیادی است که از گذشته تا به حال با آن دست به گریبان بوده، ولی خوشبختانه در آینده ای نزدیک پایان یافته و به آسودگی می رسد.‌

هنگامی که در خواب خواب ببیند که زمان انجام اسکی از نقطه ای مرتفع به سمت پایین پرتاب شده ولی به سلامت به زمین رسیده و با هیچ مانعی برخورد نداشت، به منزله نفع زیادی است که به او رسیده و معاش پر رونقی که عایدش می شود.‌

اسکی سرعت

خوابی که در آن انجام حرکات اسکی با شتاب و بی محابا دیده شود، تعبیر به آن است که خواب بیننده طرح و برنامه های جدیدی را به مرحله اجرا می گذارد. در عین حال ممکن است از نظر احساسی شخص جدیدی در سر راه او قرار گرفته و ارتباط خوبی برقرار می کنند. در خواب مذکور توجه به طریقه رسیدن به زمین اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر با موفقیت و بدون لغزش به زمین رسید برنامه ها و نقش هایش با موفقیت پیش می رود.

اگر در خواب مشاهده کند که در زمان انجام اسکی و طی مسیر، تعادلش را از دست داده و در بر روی زمین لیز خورد، به این معناست که لازم است با طومانینه و دقت بیشتری در مورد اموراتش اندیشیده و از اتخاذ تصمیمات شتابزده خودداری کند. و چنانچه ببینند تمام مسیر را به راحتی و در نهایت سلامت طی نمود و به زمین رسید، نشان از صحت و درستی راه و برنامه هایی است که در دست اقدام دارد.

هنگامی که در خواب ببیند چوب های اسکی را کنار گذاشته و در حال قدم زدن داخل برف ها بود، تعبیر به عدم آمادگی او از نظر فکری و شخصیتی برای شروع مرحله بعدی و شرایط جدید در واقعیت است.

اسکیت بورد

چنانچه در رویا خودتان را مشغول اسکیت بازی بر روی یخ ببینید، به این معناست که شما با اراده محکم و تصمیمات قطعی برای آنچه که مطلوب و مدنظرتان است برنامه ریزی نموده و بر این اساس تلاش می کنید.

اگر در خوابی که ذکر شد به هنگام حرکت بر روی یخ به لغزش افتادید، اشاره به شک و تردیدی است که نسبت به اقداماتی که در پیش داشته و هدفی که دنبال می‌کنید دچار شده اید. در حقیقت شما به نتیجه قطعی آن ایمان ندارید.

زمانی که در خواب اسکیت بردی را ببینید و یا نسبت به خرید آن اقدام کنید، به منزله ثبات و توازنی است که در زندگی تان حاکم کرده و یا تزلزل و عدم امنیت موجود را بیان می کند. البته این موضوع با توجه به جزئیات خواب تغییر می کند.

.cyt-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .cyt-ad-content { border: 1px solid #ffe98f !important; border-right-color: rgb(255, 233, 143); border-right-style: solid; border-right-width: 1px; border-right: 3px solid #fc0 !important; background-color: #fff6a8 !important; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px; position: relative; } .cyt-ad-content::before { content: " "; display: table; } .cyt-ad-content::after { clear: both; content: " "; display: table; } .cyt-ad-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .cyt-ad-image-holder { padding-left: 25px; } } .cyt-ad-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .cyt-ad-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .cyt-ad-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .cyt-ad-detail a { text-decoration: none; } .cyt-ad-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } .cyt-ad-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .cyt-ad-detail-des p { padding: auto 0 !important; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; } .cyt-ad-detail-title a { color: #9e2558; } .cyt-ad-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .cyt-ad-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .cyt-ad-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .cyt-ad-row::before { content: " "; display: table; } .cyt-ad-row::after { clear: both; content: " "; display: table; } .cyt-ad-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .cyt-ad-detail-button { text-align: center; } } .cyt-ad-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #7eb044; border-bottom: 3px solid #5d8133; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .cyt-ad-detail { width: unset; } .cyt-ad-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }
⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف ⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف ⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف ⛷️ تعبیر خواب اسکی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تعبیر خواب امضا کردن، مهر کردن یا امضا گرفتن