ژوابکس یا پروفایلو؛ کدام محصول برای جوانسازی پوست مناسب‌تر است؟


روش‌ها و محصولات مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ژوابکس و پروفایلو اشاره کرد. وقتی صحبت ا...

روش‌ها و محصولات مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ژوابکس و پروفایلو اشاره کرد.

وقتی صحبت از جوانسازی پوست می‌شود، افراد گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارند. همچنین فراموش نکنیم که انتخاب روش مراقبت از زیبایی پوست وظیفه یک پزشک مجرب است و بیمار باید بهترین درمان را برای پوست خود بداند.

ژوابکس یا پروفایلو؛ کدام محصول برای جوانسازی پوست مناسب‌تر است؟

برای جوانسازی پوست می‌توان از روش‌های جراحی و غیر جراحی استفاده کرد. روش‌های جراحی شامل جراحی پلاستیک با مدت زمان بهبودی طولانی است. روش‌های غیر تهاجمی شامل جوانسازی پوست، مزوژل، بوتاکس و ... می‌باشد که تزریقی ساده و کوتاه مدت هستند. در واقع، تنها عیب روش‌های غیرتهاجمی این است که دوام زیادی ندارند، معمولاً بین 9 تا 12 ماه. در واقع بوتاکس بیشتر از هر محصول دیگری ماندگاری دارد.

با توجه به اینکه گزینه‌های زیادی در دسترس افراد وجود دارد، انتخاب بهترین آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که مردم تمام تکنیک‌ها را یاد بگیرند و بهترین محصولات را بشناسند.

هر یک از این دسته‌ها دارای هزاران محصول عالی هستند. اما در این مقاله می‌خواهیم بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بهترین نتیجه را در جوانسازی پوست بگیرید. با ما همراه باشید تا بهترین محصولات پوست را به شما معرفی کنیم.

پرکننده‌های پوستی

پرکننده‌های پوستی چین و چروک‌های صورت را کاهش داده و حجم و درخشندگی صورت را باز می‌گرداند.

با افزایش سن، چربی زیر صورت شروع به کاهش می‌کند. به همین دلیل ماهیچه‌های صورت به پوست متصل می‌شوند و به این ترتیب خطوط لبخند و پنجه کلاغی بیشتر نمایان می‌شود.

پوست صورت نیز کمی کشیده می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و در نتیجه باعث کوچک شدن صورت می‌شود. عوامل دیگری که بر پوست صورت تأثیر می‌گذارند عبارتند از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ژنتیک و سبک زندگی.

محصولات مراقبت از پوست می‌توانند مشکلات زیر را حل کنند:

·         کاهش حجم لب.

·         چین و چروک روی صورت

·         جای زخم

·         عدم تقارن صورت

·         دایره‌های دور چشم

پرکننده‌های پوستی برای افرادی که علائم پیری دارند یا می‌خواهند صورت خود را زیبا کنند مفید است.

بهترین فیلر موجود در بازار

فیلر‌های مختلف با برند‌های مختلف در بازار وجود دارد که باعث سردرگمی افراد می‌شود. علاوه بر این، برند‌هایی هستند که بسیار محبوب هستند و محصولات عالی ارائه می‌دهند. از جمله این برند‌ها می‌توان به ژوابکس و ژوویدرم اشاره کرد که از بهترین فیلر‌های موجود در بازار هستند.

پرکننده‌های پوستی ژوابکس

پرکننده پوست ژوابکس ساخت شرکت رزفارما سوئیس یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. این محصول به دلیل کیفیت و کارایی خود همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته و به دلیل استفاده از هیالورونیک اسید در ترکیب، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر فیلر‌های پوستی دارد.

فیلر پوستی ژوابکس بر پایه اسید هیالورونیک مصنوعی ساخته شده است که توسط فناوری تخمیر باکتریایی تولید می‌شود.

ژوابکس یا پروفایلو؛ کدام محصول برای جوانسازی پوست مناسب‌تر است؟

برای ساخت این پرکننده‌ها از فناوری اتصال متقابل استفاده می‌شود و مقدار زیاد پیوند متقابل ساختار تک فازی را ایجاد می‌کند که حالت ژل را حفظ می‌کند.

برخی از خواص مهم پرکننده ژوابکس عبارتند از:

·         افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

·         جوانسازی بیولوژیکی پوست

این دو مزیت به دلیل فرمول ویژه ژوابکس است که وزن‌های مولکولی مختلف هیالورونیک اسید را ترکیب می‌کند.

یکی از مهمترین جنبه‌های تزریق فیلر‌های پوستی، سرنگ است. رزفارما از سرنگ‌های مخصوص محصولات ژوابکس استفاده کرده و در بسته‌بندی محصول قرار داده است.

پروفایلو چیست؟

هیالورونیک اسید بسیار آبدوست است، به این معنی که آب را از بدن شما جذب می‌کند و آن را در خود حبس می‌کند. بنابراین، پروفایلو به جای پرکننده به عنوان یک آبرسان عمل می‌کند. این فرم آن را برای افرادی با پوست خسته و کدر عالی می‌کند و آن را به پوستی سفت و درخشان تبدیل می‌کند. این اثر در عرض 3 تا 5 روز پس از درمان رخ می‌دهد.

ژوابکس یا پروفایلو؛ کدام محصول برای جوانسازی پوست مناسب‌تر است؟

چند هفته پس از تزریق پروفایلو، تولید کلاژن و الاستین تحریک شده و اثر ثانویه سفت شدن پوست رخ می‌دهد. بعد از 30 سالگی سطح کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک پوست به سرعت کاهش می‌یابد و در نتیجه علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و چین و چروک روی پوست ظاهر می‌شود. پروفایلو تلاش می‌کند تا برخی از این تغییرات را معکوس کند. حداکثر اثر پروفایلو معمولاً پس از 2 ماه مشاهده می‌شود.

مزایای پروفایلو چیست؟

درمان پروفایلو رنگ پوست، بافت پوست، رطوبت و درخشندگی کلی را بهبود می‌بخشد. پروفایلو می‌تواند به افزایش کشسانی و استحکام پوست کمک کند و پوستی سالم و انعطاف‌پذیر به شما بدهد. پروفایلو عمدتاً در ناحیه صورت استفاده می‌شود. اما می‌توان از آن برای بهبود پوست گردن، دکلته، بازو‌ها، زانو‌ها و دست‌ها استفاده کرد.

درمان پروفایلو شامل چه مواردی است؟

پروفایلو دو بار در چهار هفته به پوست تزریق می‌شود. پس از تزریق، به سرعت بر روی پوست پخش می‌شود و بدون ایجاد سوزش یا بثورات باعث آبرسانی می‌شود. پروفایلو در فاصله 2 سانتی‌متری از محل تزریق اثر می‌گذارد. بنابراین برای تزریق به صورت تنها به 10 تزریق نیاز است.

دوره تزریق پروفایلو شامل 2 تزریق به فاصله 4 هفته است که پس از آن می‌توانید هیدراتاسیون شدید را انتظار داشته باشید. پروفایلو باعث درخشندگی پوست می‌شود، چین و چروک پوست می‌تواند ناپدید شود و پوست صاف‌تر و سفت‌تری خواهید دید. در صورت لزوم برای حفظ نتایج، درمان را می‌توان هر شش ماه یکبار تکرار کرد.

ژوابکس یا پروفایلو؛ کدام محصول برای جوانسازی پوست مناسب‌تر است؟

تزریق پروفایلو زمان نقاهت بسیار کوتاهی دارد و بلافاصله پس از عمل می‌توانید فعالیت‌های عادی روزانه خود را از سر بگیرید. با این حال، توصیه می‌شود در روز اول پس از درمان از استرس و ورزش خودداری کنید و در روز‌های اول از سونا یا حمام بخار خودداری کنید. در روز‌های اول پس از درمان، باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا اشعه ماوراء بنفش خودداری کنید.

عوارض پروفایلو چیست؟

مانند تمام روش‌های زیبایی غیر تهاجمی، خطر عوارض جانبی مانند کبودی یا تورم خفیف در محل تزریق وجود دارد. معمولاً این اتفاق نمی‌افتد و اگر هم اتفاق بیفتد به سرعت از بین می‌رود.

پروفایلو برای زنان باردار یا شیرده یا افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند توصیه نمی‌شود.

پرکننده‌های پوستی محبوب دیگر در بازار کدامند؟

علاوه بر ژوابکس، فیلر‌های پوست دیگری نیز در بازار وجود دارد که طرفداران خود را دارد. پرکننده‌های پوستی ژوویدرم و رستیلاین نیز از محبوب‌ترین پرکننده‌های پوستی مبتنی بر هیالورونیک در بازار هستند.

منبع: zhoabex.ir




تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان