فیلم های جشنواره فجر در جنوب کرمان اکران می شوند


فیلم های جشنواره فجر در جنوب کرمان اکران می شوند

بهرام مسلمی مهنی از آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر، خبر داد و گفت: اکران این فیلم ها فردا در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت آغاز می شود.

بهرام مسلمی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر، خبر داد و گفت: اکران این فیلم ها فردا در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت آغاز می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: فیلم های جشنواره فجر روزانه در سه نوبت تا ۲۳ بهمن ماه اکران می شوند.

وی بیان کرد جشنواره موشن گرافیک فرقان یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر است که با محوریت قرآن و عترت مقاومت پایداری حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی برگزار می شود

مسلمی مهنی ابراز کرد این جشنواره همراه با برگزاری دوره های آموزش موشن گرافیک با موبایل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به کرمان ادامه داد: پس از پایان دوره های موشن گرافیک شرکت کنندگان باید آثاری در موضوعات مطرح شده تولید کرده و تا پایان اسفند ماه برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار کرد: دوره های آموزش موشن گرافیک در کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدارس هفت شهرستان، جهاد دانشگاهی و انجمن های مردمی برگزار می شود.

مسلمی مهنی عنوان کرد: جشن های انقلاب از دیگر برنامه های این اداره کل برای بزرگداشت دهه فجر است که از عصر امروز با اجرای تئاتر و موسیقی خیابانی آغاز می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: این جشن ها روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۴ تا ۶ عصر در خیابان طالقانی (یکطرفه) شهر جیرفت برگزار می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین شب های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه نیز جشن های انقلاب در سینما رو باز ورودی میدان امام حسین (ع) شهر جیرفت برگزار می‌شود.

مسلمی مهنی عنوان کرد: جشنواره سرود انقلاب نیز از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر است که بخش رقابتی آن روز گذشته با اجرای گروه های سرود در شهرستان منوجان آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: روز دوشنبه گروه های سرود عنبرآباد و سه شنبه نیز گروه های سرود شهرستان جیرفت به رقابت می پردازند.

وی یادآور شد: ۱۳ گروه سرود از شهرستان منوجان، ۸ گروه از عنبرآباد، ۸ گروه از جیرفت و یک گروه از شهرستان فاریاب در جشنواره سرود انقلاب شرکت کرده اند.

مسلمی مهنی با اشاره به این که برگزیدگان مرحله نخست بخش رقابتی به مرحله نهایی راه می یابند، اظهار کرد: آیین اختتامیه این جشنواره چهارشنبه با معرفی گروه های سرود برتر برگزار می‌شود.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرکت‌های انتشاراتی نگران افت علمی کشور نباشند