قیمت تارا در بورس کالا مشخص شد!


قیمت تارا در بورس کالا مشخص شد!

شرکت خودروسازی ایران خودرو اعلام کرده بود که قصد دارد در جدیدترین عرضه خودروهای خود در بورس کالا، خودروی تارا مجهز به گیربکس دستی را عرضه کند. از این خودرو که با قیمت پایه 256 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رود، تنها قرار است 2000 هزار دستگاه...

شرکت خودروسازی ایران خودرو اعلام کرده بود که قصد دارد در جدیدترین عرضه خودروهای خود در بورس کالا، خودروی تارا مجهز به گیربکس دستی را عرضه کند. از این خودرو که با قیمت پایه 256 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رود، تنها قرار است 2000 هزار دستگاه وارد بازار شود.

این شرکت تنها رنگ سفید را برای تارا در نظر گرفته است. متقاضیان می‌توانند از 25 بهمن ماه در این طرح فروش شرکت کنند و از ساعت 17 روز 24 بهمن 1401 باید وارد سایت شده و از طریق کارگزاری‌های بورس مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند.

قیمت پایه خودرو حدود 256 میلیون تومان خواهد بود، اما با افزایش متقاضیان، این رقم نیز افزایشی به خود خواهد دید. به علاوه، هزینه مالیات و عوارض نیز به قیمت خودرو اضافه خواهد شد.

نکته مهم این است که متقاضیان باید به میزان مبلغ خودرو، وجه کاملی را به عنوان پیش‌پرداخت در حساب بانکی خود داشته باشند؛ در نتیجه به حساب وکالتی نیاز است.

این طرح پنجمین طرح فروش تارا در بورس کالا است؛ طرح قبلی در تاریخ 18 دی ماه 1401 برگزار شده بود. در آن زمان، قیمت نهایی این محصول 350 میلیون تومان برآورد شده بود. البته باید به این قیمت 13 درصد مالیات و 4 میلیون و 371 هزار تومان هزینه بیمه نیز اضافه شود.

تنها متقاضیانی می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند که از سال 98 هیچ خودرویی را از شرکت‌های خودروسازی خریداری نکرده باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیش بینی بورس روز شنبه 4 شهریور 1402/ احتمال وضعیت مثبت