اینفوگرافیک شرکت احداث وتوسعه ریلی مپنا


شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا (MRC)، به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه مپنا در بخش حمل و نقل ریلی، در حوزه توسعه زیرساخت های ریلی (به خصوص پروژه های حمل و نقل ریلی شهری اعم از مترو، LRT ، مونوریل و تراموا ) به صورت EPC و EPCF...

شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا (MRC)، به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه مپنا در بخش حمل و نقل ریلی، در حوزه توسعه زیرساخت های ریلی (به خصوص پروژه های حمل و نقل ریلی شهری اعم از مترو، LRT ، مونوریل و تراموا ) به صورت EPC و EPCF فعال می باشد. از پروژه های قابل ذکر در کارنامه این شرکت می توان به پروژه های خط 6 و 3 مترو تهران، خط 1 و 2 مترو اصفهان، مونوریل شهر قم، ساخت ایستگاه ابن بابویه و احداث دپو و پایانه دولت آباد خط 6 مترو تهران و احداث خط فرعی کارخانه آلومینیوم المهدی اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است توان و فعالیت های این شرکت در زمینه تعمیر و نگهداری خطوط ریلی همواره تضمین‌گر عملکرد این شرکت پس از اتمام پروژه ها می باشد. شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا در طی سال های گذشته، پیشرفت در طراحی و مهندسی زیرسیستم های خطوط ریلی و همچنین مدیریت فصل مشترک آن ها را اصلی ترین هدف خود تعیین نمود و در راستای آن گام های استواری برداشته است.

اینفوگرافیک مشاهده شده در زیر توسط تیم طراحی ما و به سفارش شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا پیاده سازی و اجرا شده است.

در صورتی که سازمان یا شرکت شما نیاز به طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و متفاوت دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز تولید در اولین میدان نفتی «تمام ایرانی» در دولت مردمی آغاز تولید در اولین میدان نف...