اینفوگرافیک شرکت احداث وتوسعه ریلی مپنا


شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا (MRC)، به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه مپنا در بخش حمل و نقل ریلی، در حوزه توسعه زیرساخت های ریلی (به خصوص پروژه های حمل و نقل ریلی شهری اعم از مترو، LRT ، مونوریل و تراموا ) به صورت EPC و EPCF...

شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا (MRC)، به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه مپنا در بخش حمل و نقل ریلی، در حوزه توسعه زیرساخت های ریلی (به خصوص پروژه های حمل و نقل ریلی شهری اعم از مترو، LRT ، مونوریل و تراموا ) به صورت EPC و EPCF فعال می باشد. از پروژه های قابل ذکر در کارنامه این شرکت می توان به پروژه های خط 6 و 3 مترو تهران، خط 1 و 2 مترو اصفهان، مونوریل شهر قم، ساخت ایستگاه ابن بابویه و احداث دپو و پایانه دولت آباد خط 6 مترو تهران و احداث خط فرعی کارخانه آلومینیوم المهدی اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است توان و فعالیت های این شرکت در زمینه تعمیر و نگهداری خطوط ریلی همواره تضمین‌گر عملکرد این شرکت پس از اتمام پروژه ها می باشد. شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا در طی سال های گذشته، پیشرفت در طراحی و مهندسی زیرسیستم های خطوط ریلی و همچنین مدیریت فصل مشترک آن ها را اصلی ترین هدف خود تعیین نمود و در راستای آن گام های استواری برداشته است.

اینفوگرافیک مشاهده شده در زیر توسط تیم طراحی ما و به سفارش شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا پیاده سازی و اجرا شده است.

در صورتی که سازمان یا شرکت شما نیاز به طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و متفاوت دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احضار سفیر چین در تهران به وزارت امور خارجه