پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران مناطق، اولویت روزهای پایانی سال


پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران مناطق، اولویت روزهای پایانی سال

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید کرد و از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با حضور محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق و شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و مدیران مجموعه شهرداری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

جاوید در این نشست، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همکاران مناطق ۲۲ گانه بابت زحمات و تلاش در روزهای پایانی سال بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید کرد و گفت: کسب رضایت پروردگار در پی کسب رضایت مردم و شهروندان است.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه با توجه به فرا رسیدن شب چهارشنبه پایانی سال بر ضرورت هم افزایی همه نهادهای خدماتی و غیرخدماتی در شهرداری تهران برای برگزاری هر چه ایمن‌تر این رویداد سنتی تاکید و خاطرنشان کرد: ایمنی و آرامش مادی و معنوی مردم و همه شهروندان آرزوی ما در روزهای پایانی سال است و انشالله چهارشنبه سوری ایمن و کم خطری را پشت سر خواهیم نهاد و با آغوش باز به استقبال سال جدید خواهیم رفت.

وی در ادامه با ارائه گزارش مالی مناطق ۲۲ گانه در روزهای پایانی سال از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد و افزود: هر یک از مناطق ۲۲ گانه با اجرای این طرح بهارانی شاد و خاطره انگیز را برای شهروندان تهرانی و میهمانان نوروزی شهر تهران به ارمغان خواهد آورد.

محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران نیز از ویژه برنامه‌های این معاونت برای استقبال از نوروز و ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشنواره‌هایی فرهنگی اجتماعی و گردشگری با مشارکت هر چه بیشتر شهروندان تهرانی و فرهنگ سازی ویژه ی نسل دهه چهارم انقلاب اسلامی تدارک و در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در ادامه از اجرای طرح زیست شبانه شهر تهران در ایام ماه مبارک رمضان که با ایام عید نوروز همزمان است، خبر داد و گفت: برای اجرای هر چه با شکوه تر این طرح برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راه اندازی دهکده "ایران" در بوستان‌های هفت گانه شهر تهران اشاره کرد که از ساعاتی قبل از اذان مغرب آغاز و با نماز جماعت و سفره افطار ساده به پذیرایی از شهروندان و میهمانان نوروزی لحظات شاد و مفرحی را تا پاسی از شب برای شهروندان فراهم خواهد آورد.

در خاتمه این مراسم مدیران ارشد مجموعه شهرداری تهران راهبردها و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن روزهای سال نو که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ استقبال از ضیافت شام کاخ سفید با تظاهرات ضداسرائیلی