مسجدی‌ها برای زمینه‌سازی ظهور جهادی برنامه‌ریزی و عمل کنند


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی با بیان اینکه مساجد باید با جهاد...
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی با بیان اینکه مساجد باید با جهاد تبیین معارف مهدوی را ترویج و برای ظهور بسترسازی کنند، گفت: در میدان زمینه‌سازی ظهور مسجدی‌ها جهادی فکر، برنامه‌ریزی و عمل کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «سیدرضا حسینی مازندرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از دهه تکریم و تعظیم مساجد با عنوان «مسجد میعادگاه منتظران، نماز جمعه تجلی انتظار»؛ اظهار کرد:تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل تمدن نوین اسلامی و دولت اسلامی برای آن است که انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرری افزود: همه اعضای جامعه اسلامی در زمینه سازی ظهور نقش دارند و قطعا نقش شخصیت ها و چهره ها و کسانی که جایگاهی نزد مردم دارند و صاحب کرسی درس و بحث و تریبون هستند، بیشتر است.

وی اضافه کرد: نقش مسجدی ها و هیئتی ها و بسیجی ها نیز در تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور بسیار مهم است. مساجد و هیئت ها و حسینیه ها باید هرچه در توان دارند برای ترویج معارف مهدوی به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مازندرانی تأکید کرد: مساجد با جهاد تبیین و با حضور شخصیت ها و نخبگان حوزوی و دانشگاهی، معارف مهدوی را ترویج کنند. همه فعالیت های مساجد باید رویکرد تبیینی داشته باشند و در زمینه مهدویت و انتظار و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) و تشکیل تمدن نوین اسلامی نیز باید جهادی کار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد محل ظهور و استقرار حکومت اسلامی در عصر ظهور است بنابر این، فضای کلی مساجد کشور نیز باید به گونه ای باشد که همه با ورود به مسجد حال و هوای مهدویت را احساس کنند. برای این مهم مسجدی ها باید مهدوی فکر، مهدوی برنامه ریزی و مهدوی عمل کنند.

پایان پیام/397
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته