درگذشت روزنامه‌نگاری که زلاتان را به گریه انداخت


درگذشت روزنامه‌نگاری که زلاتان را به گریه انداخت

سخنگوی سابق باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون بر اثر ابتلا به سرطان خون درگذشت.

به گزارش "ورزش سه" خبر غم انگیزی از هلند می به گوش می‌رسد. باشگاه هلندی اعلام کرد، تییس سلگرز، روزنامه‌نگار معروف ورزشی و سخنگوی سابق PSV و دوست صمیمی زلاتان ابراهیموویچ ، در سن 47 سالگی بر اثر سرطان خون درگذشت.

باشگاه پی‌اس‌وی در بک بیانیه اعلام کرد: "به عنوان یک روزنامه نگار، سلگرز قبل از اینکه در سال 2015 سخنگوی PSV شود، سال ها باشگاه ما را دنبال می کرد. او کار خود را با اشتیاق فراوان انجام داد و دنیای او در سال 2020 با تشخیص سرطان بدخیم تغییر کرد. در نهایت او طی یک دوره طولانی و خسته کننده پس از درمان، برای کار به PSV بازگشت اما در ابتدای سال، پزشکان به او گفتند که دیگر نمی توانند او را درمان کنند."

در ماه فوریه، سلگرز مهمان یک برنامه تلویزیونی هلندی بود و از طریق ارتباط ویدیویی با زلاتان ابراهیموویچ ، دوست صمیمی خود از روزهای حضورش در آژاکس (2003-2001) صحبت کرد، در حالی که ایبرا هنوز در حال ادامه دوران حرفه‌ای خود است.

از آن زمان، آنها دوستان بسیار خوبی بودند و ابراهیموویچ حتی به خاطر سلگرز در برنامه فوق الذکر گریه کرد.

"اولین باری که تییس را ملاقات کردید یادتان هست؟" این سوال مجری بود و سپس مونولوگ احساسی ایبرا آغاز شد: "آیا یادم می آید؟ من همیشه این را به یاد خواهم داشت. او تنها دوست من در هلند بود، زمانی که تنها شدم، زمانی که جوان بودم، گیج بودم و فکر می کردم کسی آنجا نیست. این روزنامه نگار ظاهر شد و خودش با من تماس گرفت و من باید بگویم در آن زمان روزنامه نگاران دوست من نبودند. اما او تصمیم گرفت خودش با من تماس بگیرد، برای برقراری اولین تماس، سر ناهار همدیگر را دیدیم و از آن به بعد با هم دوستان خوبی شدیم. با هم تنیس بازی کردیم، با هم بودیم، او همیشه بود. برای من بسیار خوب بود، او کمک زیادی به من کرد، او به من بینشی در مورد نحوه کار در هلند داد و در اولین قدم در کارم به من کمک زیادی کرد. همچنین در مورد تییس در کتابم نوشتم، همیشه از او سپاسگزارم برای همه چیز. ما هنوز در تماس هستیم و می توانم بگویم که او همیشه در قلب من بود."

گفتنی است تیم ملی هلند نیز شب گذشته با یک دقیقه سکوت پیش از دیدار با جبل الطارق در مقدماتی یورو 2024 به سلگرز ادای احترام کرد.

درگذشت روزنامه‌نگاری که زلاتان را به گریه انداخت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی