پیروزی هوادار نتیجه عادلانه‌ای بود؛/ الهامی: ملوان جزو تیم‌هایی است که حتما باید باشد


پیروزی هوادار نتیجه عادلانه‌ای بود؛/ الهامی: ملوان جزو تیم‌هایی است که حتما باید باشد

الهامی می‌گوید هوادار موقعیت‌‌های بیشتری از ملوان داشته و پیروزی تیمش در انزلی عادلانه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی هوادار در کنفرانس خبری پس از بازی با ملوان گفت: قبل از هرچیز بابت کنفرانس دیروز باید بگویم به ما اطلاع نداده بودند و ما منتظر بودیم که بیاییم. سال نو و ماه مبارک رمضان را خدمت همه مردم، به خصوص مردم خوب انزلی تبریک می‌گویم. امیدوارم در این ماه عزیز همه خوشحال باشند.

الهامی در خصوص بازی گفت: به مازیار زارع باید بابت تیمش و فوتبالی که بازی می‌کند تبریک بگویم. واقعا مازیار می‌تواند آینده فوتبال ما و حتی فوتبال ملی باشد چون کاریزمای یک مربی خوب را دارد. از نظر فنی هم تیمش با کیفیت خوبی بازی می‌کند.

پیروزی هوادار نتیجه عادلانه‌ای بود؛/ الهامی: ملوان جزو تیم‌هایی است که حتما باید باشد

او در خصوص هوادار افزود: باید از بچه‌های خودم تشکر کنم چون فوتبالی که نیمه اول بازی کردیم، فوتبال خیلی خوب، روان و بسیار با برنامه و با علم به اینکه چه می‌خواهیم بود. این نیمه اول ما، بهترین نیمه اول کل بازی‌های هوادار بود. به بچه‌ها تبریک می‌گویم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی هوادار ادامه داد: نیمه دوم با توجه به شرایط جوی و مردمی که آمده بودند، ملوان را یک تیم زنده و فوق‌العاده دیدم. این ورزشگاهی است که اصالت دارد. ملوان، صنعت‌نفت، تراکتور و نساجی تیم‌هایی هستند که حتما باید باشند؛ این تیم‌ها اصالت فوتبال ما هستند و دیدید نود دقیقه زیر باران تیم را تشویق کردند. به تماشاگران خوب‌شان تبریک می‌گویم.

او در پایان گفت: موقعیت‌های ما خیلی بیشتر و بهتر بود و شرایط تیمی‌مان نسبت به ملوان بهتر بود و نتیجه عادلانه بود. ملوان در پانزده دقیقه پایانی خیلی فشار آورد و طبیعی بود. از بچه‌های‌مان بابت اینکه خیلی خوب دفاع کردند ممنونم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پدیده‌های کم سن و سال فصل 2023/24/ 28 بازیکن خاص فوتبال اروپا، آن هم زیر سن قانونی!