جونگکوک عضو BTS دلیل افزایش چشمگیر فروش برند لوکس!!


مجموعه لباس‌های جونگکوک با همکاری برند لوکس «کلوین کلاین» در تمام جهان در...
مجموعه لباس‌های جونگکوک با همکاری برند لوکس «کلوین کلاین» در تمام جهان در کمتر از چند ساعت به فروش رفته است! وقت صبح– همکاری جدید جونگکوک کوچکترین عضو گروه مشهور BTS با برند مشهور کلوین کلاین، باعث افزایش چشمگیر فروش این برند شده است! به...

مجموعه لباس‌های جونگکوک با همکاری برند لوکس «کلوین کلاین» در تمام جهان در کمتر از چند ساعت به فروش رفته است!

وقت صبح– همکاری جدید جونگکوک کوچکترین عضو گروه مشهور BTS با برند مشهور کلوین کلاین، باعث افزایش چشمگیر فروش این برند شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جونگکوک پادشاه تبلیغات و فروش است! او بار دیگر با به فروش رفتن تمام مجموعه لباس‌هایش در همکاری با برند کلوین کلاین تاثیر و محبوبیت خود را به وضوح نشان داده است!

این مجموعه لباس در تاریخ 29 مارچ برای فروش در سایت‌های این برند وجود شدند.

با این حال تنها در چند ساعت تمام محصولات این مجموعه در کشورهایی مانند آمریکا، چین، کره جنوبی و ژاپن به فروش رفتند. آرمی‌ها در این کشورها بسیار ناراحت بودند که نتوانستند هیچکدام از محصولات این مجموعه را تهیه کنند.

در کنار درخواست بسیار زیاد برای این مجموعه، عرصه محصولات مختلف این مجموعه نیز بسیار محدود بوده است.

این دلیلی دیگر برای ناراحتی و ناامید شدن آرمی‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا شده است!

استقبال بی‌نظیر از مجموعه پوشاک جونگکوک!

تنها پس از گذشت 24 ساعت از منتشر شدن این مجموعه، پوشاک جونگکوک به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات سایت «Naver» در کره جنوبی تبدل شدند.

تنها پس از گدشت چند روز برند کلوین کلاین اعلام کرده است که هزاران درخواست برای موجود شدن دوباره محصولات این مجموعه از طریق پشتیبانی خریداران سایتش دریافت کرده است!

برند محبوب کلوین کلاین همچنین به دلیل درخواست و سفارش بالای این محصولات مجبور شده است تا آماده‌سازی و ارسال بسته‌ها را به تعویق بیاندازد.

اعلام همکاری جونگکوک با برند کلوین کلاین نیز باعث جنجالی بزرگ در فضای مجازی شده بود. به گزارش وقت صبح طرفداران در تمام شبکه‌های اجتماعی هیجان و خوشحالی خود برای انتشار این مجموعه را بیان کرده‌اند.

هشتگ مربوط به این همکاری برای روزها در لیست هشتگ‌های پرطرفدار توییتر باقی ماند.

حالا تمام طرفداران بی‌صبرانه منتظر موجود شدن دوبارره این مجموعه هستند!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته