اولین تصاویر واقعی از گوشی Poco F5 Pro منتشر شد؛ پرچمدارکُش بعدی شیائومی با طراحی جدید می‌آید


اولین تصاویر واقعی از گوشی Poco F5 Pro منتشر شد؛ پرچمدارکُش بعدی شیائومی با طراحی جدید می‌آید

با توجه به این که هنوز زمان معرفی سری گوشی‌های پوکو اف 5 جدید شیائومی نرسیده است، امروز اولین تصاویر واقعی از گل سرسبد این سری، یعنی گوشی پوکو اف 5 پرو (Poco F5 Pro) منتشر شده و طراحی جدید این گوشی را به نمایش گذاشته است. در ادامه این خبر شهر...

با توجه به این که هنوز زمان معرفی سری گوشی‌های پوکو اف 5 جدید شیائومی نرسیده است، امروز اولین تصاویر واقعی از گل سرسبد این سری، یعنی گوشی پوکو اف 5 پرو (Poco F5 Pro) منتشر شده و طراحی جدید این گوشی را به نمایش گذاشته است. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی مشخصات و تصاویر افشا شده از گوشی Poco F5 Pro می‌پردازیم.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید انتظار می‌رود شرکت شیائومی تا پایان ماه جاری میلادی گوشی‌های «قاتل پرچم‌دار» سری Poco F5 خود را عرضه کند. در این راستا، امروز افشاگری جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده است که طراحی Poco F5 Pro آینده را به نمایش می‌گذارد.

این تصویر که توسط افشاگری به نام Hardik Desai در توییتر منتشر شده است، طراحی پشت گوشی Poco F5 Pro را در مدل سفید رنگ آن نشان می‌دهد. تصویر واقعی Poco F5 Pro که اخیراً منتشر شده است، به وضوح شباهت زیادی به گوشی هوشمند Redmi K60 دارد که در ژانویه امسال در چین معرفی و عرضه شد.

تصاویر گوشی پوکو f5 پرو

هر دوی این محصولات از یک ماژول دوربین بزرگ و مستطیلی در سمت چپ و بالای گوشی هوشمند بهره می‌برند و یک ترکیب دوربین سه‌گانه دارند. ابعاد گوشی پوکو اف 5 پرو و طراحی براق پشت آن نیز درست شبیه گوشی ردمی کا 60 است. در نتیجه به نظر می‌رسد که گوشی Poco F5 Pro در اصل همان نسخه ریبرند شده یا تغییر نام یافته‌ی Redmi K60 برای بازار های جهانی است.

مشخصات گوشی پوکو اف 5 پرو شیائومی

در مورد مشخصات Poco F5 Pro نیز باید گفت این گوشی هوشمند اولین دستگاه پوکو خواهد بود که دارای شارژ بی‌سیم است. این گوشی از یک باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ سریع بی سیم 30 واتی بهره می‌برد و به پردازنده پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام مجهز خواهد شد.

 مشخصات poco f5 pro

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی پوکو F5 پرو دارای یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 1400 نیت، 68.7 میلیارد رنگ و پشتیبانی از طیف رنگی DCI P3 است. این دستگاه همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز خواهد بود.

دوربین های Poco F5 Pro همان سنسور اصلی Omnivision OV64B با تثبیت کننده OIS مانند Poco F4 سال گذشته، در کنار همان لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود.

علاوه بر پوکو اف 5 پرو، گوشی Poco F5 استاندارد (با نام تجاری Redmi Note 12 Turbo) نیز در ماه آوریل عرضه خواهد شد.

گوشی پوکو اف 5 پرو

نظر شما در مورد مشخصات و طراحی گوشی اقتصادی و خوش قیمت پوکو اف 5 پرو شیائومی چیست؟ با توجه به مشخصات احتمالی این گوشی، شما چه قیمتی را برای آن پیش‌بینی می‌کنید؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

موستانگ شلبی GT500 جدید؛ قوی‌ترین فورد موستانگ در جاده! + تصویر