اعلام زمان شروع به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه


اعلام زمان شروع به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن برزوئی مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه عنوان کرد: صدور ابلاغ شروع به کار پذیرفته شدگان نهایی آزمون کادر اداری قوه قضائیه آغاز گردیده است و ابلاغ آن دسته از پذیرفته شدگانی که تشریفات قانونی لازم را طی نموده و پرونده استخدامی آنان تکمیل گردید، در حال صدور می‌باشد.

برزوئی افزود: این دسته از نیروها فعالیت خود را رسماً از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در قوه قضائیه آغاز خواهند نمود و با وصول تأییدیه های گزینش و تکمیل پرونده‌های سایر پذیرفته شدگان، ابلاغ آنان نیز صادر و عملاً جذب دستگاه می‌شوند.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه همچنین اعلام کرد: با شروع به کار نفرات پذیرفته شده اصلی در این مرحله، نسبت به تکمیل ظرفیت و فراخوان متقاضیان واجد شرایط ذخیره، جهت تکمیل ظرفیت‌های خالی اقدام و به زودی از آنان جهت مراجعه به منظور تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل و تشریفات قانونی جذب، دعوت بعمل خواهد آمد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!