شب قدر، شب طلب خیر کثیر از خداوند است


حجت الاسلام والمسلمین نواب درباره حقیقت شب های قدر گفت: نزول قرآن کریم در...
حجت الاسلام والمسلمین نواب درباره حقیقت شب های قدر گفت: نزول قرآن کریم در شب قدر و ارتباط با امام زمان (عج)، رقم خوردن تقدیر انسان برای یک سال حقیقت شب های قدر است.

حجت الاسلام والمسلمین « عبدالفتاح نواب» با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درخصوص ویژگی های شخصیتی امام علی (ع) گفت: سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت علی (ع) برای همه افراد جامعه درس آموز است و باید از ایشان الگو بگیریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه این ایام متعلق به امیر المومنین (ع) است، اظهارداشت: میلاد، زندگی و شهادت حضرت علی (ع) برای همه بشریت سراسر درس و الگوی زندگی است که با درک آن و به کارگیری آموزه های زندگی حضرت، سعادتمند شویم.

سرپرست حجاج ایرانی درباره راز مخفی بودن شب های قدر نیز گفت: از معصوم (ع) در رابطه با شب های قدر سوال می کنند، ائمه معصوم (ع) نکاتی را بیان می کنند اما نظر ایشان این نیست که شب قدر فقط در یک شب خاص باشد و باید از فضیلت هر سه شب بهره بگیریم.

وی تاکید کرد: کاری که یک باره می آید و انجام شده و تمام می شود شاید تاثیر زیادی نداشته باشد اما در تکرار آن تاثیر سازنده دارد. بنابراین خداوند سه شب را به عنوان شب قدر، شب نزول قرآن و شب تقدیر قرار داده است تا انسان به درگاه خداوند حاضر شده و از خداوند طلب خیر کثیر نماید.

حجت الاسلام والمسلمین نواب درباره حقیقت شب های قدر نیز گفت: نزول قرآن کریم در شب قدر و ارتباط با امام زمان (عج)، رقم خوردن تقدیر انسان برای یک سال، حقیقت شب های قدر است از طرفی باید تاکید کنم که ولایت امیرالمومنین (ع) واقعیت شب قدر است.

پایان پیام/47
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید