آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در خیابان سعدی شمالی


آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در خیابان سعدی شمالی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: در ساعت ۴:۱۸ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان تجاری - کارگاهی در خیابان سعدی شمالی ، خیابان جابرزاده به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می...

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: در ساعت ۴:۱۸ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان تجاری - کارگاهی در خیابان سعدی شمالی ، خیابان جابرزاده به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می شود و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام و در کمتر از ۳ دقیقه در محل حاضر می شوند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان هفت طبقه تجاری - انباری بود که در طبقه همکف در دو مغازه مجاور یکدیگر با وسعت ۳۰ متر رخ داده که حریق به طبقات اول تا سوم نیز سرایت کرده است و در طبقه چهارم و پنجم فقط به نمای ساختمان آسیب وارد شده است.

ملکی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت : آتش نشانان با حضور به موقع خود توانستند عملیات را شروع، آتش را مهار و کارگران و سرایداران حاضر در ساختمان را از محل خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: هم اکنون آتش نشانان در محل برای لکه گیری و خارج کردن دود از محل آتش سوزی حضور دارند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معاون اجرایی رئیس جمهور: پیکر شهید رئیسی فردا پیش از مغرب به خاک سپرده خواهد شد