همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)


همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)

سرمه‌ای پوشان سیرجانی این روزها تمام تلاش‌شان را برای حفظ رتبه چهارمی لیگ برتر به کار گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش ‌سه"، در پایان 4 هفته مانده به رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال گل‌گهر با کسب 44 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد و پس از این تیم قرمزپوشان تبریزی با 43 امتیاز در تعقیب نماینده شهر سیرجان هستند. رتبه ششم هم به مس رفسنجان تعلق دارد و محمد ربیعی و شاگردانش نیز در 4 بازی باقی‌مانده برای گرفتن جای تیم هم‌استانی تلاش خواهند کرد.
گل‌گهر پس از جدایی امیر قلعه‌نویی با سعید الهویی به عنوان سرمربی یک پیروزی مقابل نساجی، یک شکست مقابل ذوب‌آهن و یک تساوی مقابل فولاد خوزستان به دست آورده که البته در مصاف با شاگردان علیرضا منصوریان آنها در آخرین ثانیه‌ها برتری خود را از دست دادند.
در زیر نگاهی داریم به آخرین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در زمین شماره 4 آزادی و همین‌طور آخرین شرایط این تیم که در 4 بازی باقی‌مانده برای حفظ جایگاه چهارمی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، تلاش خواهد کرد.

همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)محمد خدابنده‌لو که یکی از معدود خریدهای امیر قلعه‌نویی برای تقویت گل‌گهر بود، طی هفته‌های اخیر به یکی از نفرات ثابت تیمش بدل شده و می‌تواند مهره‌ای تعیین کننده در میانه زمین در 4 بازی باقی‌مانده باشد.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)اریک بایناما پس از ماجراهای فصل بیست و یکم لیگ برتر که منجر به محرومیت او و کسر 7 امتیاز از گل گهر شد، فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدوار به ادامه این روند در 4 بازی باقی‌مانده است.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)زدن 2 گل در 23 بازی‌ای که کی‌روش در این فصل به میدان رفته، نمی‌تواند آمار خوبی برای بهترین گلزن لیگ برتر در دوره هجدهم باشد. استنلی امیدوار است در روزهای بدون قلعه‌نویی با نمایش خوب خود به کمک سعید الهویی بیاید.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)روحیه بالای بهنام برزای و شایان مصلح در تمرینات. مصلح در آخرین بازی‌های گل‌گهر جایگاه اصلی خود را به امیر جعفری جوان داده، اما بهنام برزای که در این فصل چند مرتبه هم کاپیتان گل گهر شده، با توجه به مصدومیت مهدی تیکدری با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر می‌شود.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)امیر دهکار 18 ساله در لیگ بیست و دوم نتوانست آنطور که از استعداد او حرف زده می‌شود، خودش را نشان دهد. او این روزها را با انگیزه برای فرصت احتمالی از سوی سعید الهویی سپری می‌کند تا با شرایط بهتری آماده فصل بعدی شود.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)آرمین سهرابیان یکی از بهترین فصول دوران حرفه‌ای خود را با گل‌گهر تجربه کرد و به تیم ملی هم دعوت شد. گل‌گهر برای پایان خوش فصل به ادامه نمایش‌های خیره کننده او به عنوان یکی از گلزن‌ترین مدافعان مسابقات نیاز دارد.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)گل‌گهر از جمله تیم‌هایی است که در طول فصل نشان داده به بازیکن خاصی متکی نیست. تمام بازیکنان حاضر در این تصویر می‌توانند همان مهره تعیین کننده آبی‌ها در پایان فصل باشند.
همه برای رسیدن به یک هدف؛/ حال و هوای اردوی گل‌گهر بدون امیر قلعه‌نویی (عکس)رضا شکاری فصل فوق‌العاده‌ای را با گل‌گهر پشت سر گذاشته و به اردوی تیم ملی هم رسید. او اما برای رقم زدن پایانی خوش باید در 4 بازی باقی‌مانده بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم