بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه


یکی دیگر از گروه های موسیقی دخترانه کره ای محبوب و معروف، گروه نیوجینز است که متشکل از پنج عضو پرانرژی و جذاب می باشد. جالب است بدانید اعضای این گروه متولد سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ هستند و بالای ۱۶۰ سانتی متر قد دارند. در این مطلب بیوگرافی گروه نیوجینز را با یکدیگر مرور می کنیم.

نیوجینز «New Jeans» اسم گروهی موسیقی دخترانه کره ای می باشد که فعالیتش را از بیست و دوم جولای سال ۲۰۲۲با انتشار دادن قطعه «توجه» زیر نظر شرکت «ADOR» شروع نمود. این کمپانی از زیر مجموعه های شرکت معروف « Hybe» شرکت ایجاد کننده گروه بی تی اس است. نیوجینز به شلوار جین اشاره داشته و نیز گونه ای بازی با واژه ها می باشد، به این مفهوم که ژن های تازه ای به نسل نوی کی پاپ قدم گذاشته اند. این گروه موسیقی پنج عضو به نام های «مینجی»، «دنیل»، «هانی»، «هه این»، «هه رین» دارد. نیوجینز ملقب به بلک پینک بعدی هستند. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی گروه نیوجینز آشنا می کنیم.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

بیوگرافی گروه نیوجینز و اعضای آن با عکس

در ۲۰۱۹ شرکت HYBE تصمیم به ایجاد گروه موسیقی دخترانه ای گرفت و از آن پس شرکت کننده های تمام جهان با استفاده از تست بین المللی سنجیده شدند. نخست باید نیوجینز در ۲۰۲۱ و با همکاری شرکت « HYBE » با «منبع موسیقی» فعالیت خویش را شروع نمایند ولی با اوج گرفتن بیماری کرونا این فعالیت با تاخیر برای ماه جولای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شد.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

نخستین قطعه گروه نیوجینز به اسم « توجه» بی اعلان و خبررسانی از پیش در بیست و دوم جولای سال ۲۰۲۲ انتشار یافت، که با وجود این توانست توجه های بسیاری را به خود جلب نموده و کاندیدای جوایزی نیز گردد. در بیست و سوم ماه جولای ۲۰۲۲ نیز بلافاصله آهنگ دوم خود به اسم «هیپ پسر » را انتشار دادند که در نهاتی اسم و هویت اعضای گروه مشخص گردید. این گروه موسیقی دخترانه تا حال حاضر آلبوم های «شلوار جین نو» و نیز «آه خدای من» و دو تک آهنگ «کوکی« و «صدمه» را انتشار داده که تمامی آنها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه به بیوگرافی گروه نیوجینز خواهیم پرداخت.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

«منیجی»

کیم مینیجی خواننده، عضو گروه موسیقی نیوجینز زاده هفتم ماه می سال ۲۰۰۴ (۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۹) در گانگوون کره جنوبی می باشد. فارغ التحصیل دبیرستان هنرهای هانلیم است که فعالیتش را از ۲۰۲۲ با این گروه شروع کرد، او موقع تحصیل دبستان با خانواده خود به کانادا رفت و در مدرسه کانادایی تحصیل نمود و به خاطر مسائل شخصی در مقطه راهنمایی به کشور خویش بازگشتند. مینیجی در سن نوجوانی به موسیقی علاقه پیدا کرد که در یک آکادمی موسیقی نام نویسی نمود و یک گیتاریست حرفه ای گردید.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

وی بعد از حضور در تست استعدادیابی شرکت معروف «منبع موسیقی» به عنوان کارآموز پذیرفته گردید و در ۲۰۱۷ یعنی سیزده سالگی فعالیت کارآموزی خود را شروع نمود. وی در نیمه های راه به لیبل ADORE ملحق شد و مجموعا چهار سال و شش ماه زیر نظر آموزش بخصوص بود، همچنین در ۲۰۲۱ با هانی در ویدیو موزیک گروه BTS به اسم «اجازه رقص» جلوی دوربین رفت. جالب است بدانید که مینیجی بعد از مشارکت در تست بین المللی « HYBE» به عنوان نخستین عضو گروه برگزیده گردید. مینیجی لیدر و وکالیست گروه می باشد.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

«هانی»

فام نوگ هان با اسم هنری هانی استرالیایی – ویتنامی زاده ششم ماه اکتبر سال ۲۰۰۴ (پانزدهم ماه مهر سال ۱۳۸۳) در ویکتوریای استرالیا می باشد. او تحصیلکرده دانشکده بوده که فعالیت هنری خویش را از ۲۰۲۲ شروع کرد. او تنها ۱ خواهر کوچک (۳ سال کوچکتر) دارد. والدین او دارای اصالت ویتنامی بوده ولی خود هانی در استرالیا به دنیا آمده و شهروند و مقیم استرالیا است که تا چندین سال قبل نیز با پدر و مادر و پدر و مادربزرگ خود در این کشور سکونت داشتند. اما تنها چند مرتبه به ویتنام مسافرت نموده و سخن گفتنش به ویتنامی محدود به پدر و مادرش است.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

با حضور در موزیک ویدیویی به اسم «I Got A Boy» گروه گرلز با کی پاپ آشنا گردید، در ۲۰۱۹ بود که با گروه رقصی به اسم «توجه» مشغول کاور رقاصی های کی پاپ شد و در آن سال در تست استعدادیابی شرکت نمود و سریعا قبول گردید و به عنوان کارآموز شروع به کار کرد که تقریبا به مدت ۲ سال کارآموز بود. علاوه بر این با مینیجی در ویدیو موزیک «اجازه رقص» گروه بی تی اس مقابل دوربین فرت و در آن هنگام چری نام گرفت زیرا کسی او را نمی شناخت.

بعد از تقریبا ۲ سال و شش ماه کارآموزی، هانی به عنوان یکی از اعضای نیوجینز برگزیده گردید و در ماه جولای سال ۲۰۲۲ فعالیتش را با انتشار آهنگ «توجه» شروع کرد. خیلی از فعالیتش با گروه نیوجینز نمی گذشت که در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ به عنوان جدیدترین سفیر برند معروف و شیک «گوچی» برگزیده شد.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

«دنیل»

دنیل با اسم کامل دنیل مارش یکی از اعضای گروه موسیقی نیوجینز (خواننده) زاده یازدهم آوریل سال ۲۰۰۵ (بیست و دوم فروردین سال ۱۳۸۴) در نیو ساوت ولز استرالیا می باشد. او فعالیت هنری خود را با گروه نیوجینز در ۲۰۲۲ شروع کرد. او اصالت استرالیایی – کره ای دارد که پدر وی اهل استرالیا و مادر وی اهل کره جنوبی می باشد و تنها خواهری بزرگ به اسم «گیونا» (زاده ۲۰۰۰) دارد. زمانی که دنیل کوچک بود به توصیه مادر خود یک مدت را در کره جنوبی زندگی نمایند تا فرزندان با فرهنگ و زبان کره ای آشنایی داشته باشند. در این دوره زمانی پدر آنها با آنها در منزل زبان انگلیسی تمرین می کرد. موقع وارد دبستان شدن، مجددا به کشور استرالیا برگشتند.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

دنیل در دوران خردسالی به خاطر زیبا و دورگه بودن خود توانست توجه های زیادی را به خود جلب نماید و در برنامه های تلویزیونی خردسالان زیادی حاضر شود و نیز به عنوان مدل کودک در عرصه مدلینگ فعالیت نماید. در ۲۰۱۹ در دوران تحصیل در مقطع راهنمایی در تست بین المللی شرکت حضور نمود و پذیرفته گردید، در ۲۰۲۰ فعالیت خود را برای ۲ سال به عنوان کارآموز شروع نمود. بعد از تقریبا ۲ سال کارآموزی او به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی نیوجینز برگزیده گردید و در جولای سال ۲۰۲۲ فعالیتش را با انتشار آهنگی به اسم «توجه» شروع کرد. با توجه به اینکه به زبان انگلیسی تسلط دارد بیشتر سخنرانی های بین المللی گروه نیوجینز را برعهده اوست. هوادارانش او را شبیه هنرمند معروف «کیم یوجونگ» می دانند.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

«هه رین»

هه رین با اسم کامل «کانگ هه رین» یکی از اعضای گروه موسیقی نیوجینز (خواننده) زاده پانزدهم می سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵/۲/۲۵) در گیونگ سانگ کره جنوبی می باشد. او در حال حاضر محصل است که فعالیتش را با این گروه در ۲۰۲۲ شروع کرد. او تک فرزند است که با والدینش بعد از یک مدت به سئول مهاجرت نمودند تا وی خوب تر بتواند کارهای کارآموزی خود را انجام دهد.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

وی از خردسالی به نواختن ساز ستنی کره ای به اسم پانسوری مشغول بود که حتی از اعضای باشگاه موسیقی مدرسه بوده است. در دوران راهنمایی بود که اط سوی نماینده های استعدادیابی کشف گردید و بعد از مشارکت در تست و پذیرفته شدن، فعالیت خود را به عنوان کارآموز در پیش گرفت.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

«هه این»

هه این یکی از اعضای گروه موسیقی نیوجینز زاده بیست و یکم آوریل سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷/۲/۲) در اینچئون کره جنوبی می باشد. او محصل است که فعالیت خوانندگی خویش را با نیوجینز در ۲۰۲۲ شروع کرد و قبل از آن در ۲۰۱۶ در سن هشت سالگی در یک تست استعدادیابی مئلینگ شرکت نمود و توانست پس از پذیرفته شدن به عنوان مدل کودک کارش را در پیش بگیرد. وی حتی در برنامه هایی همچون «Boni Hani Game Expedition» و «تلویزیون جیبی یوتیوب برای کودکان» حاضر گردید.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

همچنین در ۲۰۱۷ به عنوان یکی از اعضای گروه کودکان « Uso Girl» برگزیده شد و از اسم هنری «هنری یوجونگ» بهره می برد، در پی کارهای صدا و سیمایی و کارآموزی خود مدرسه را ترک نمود و به صورت غیر حضوری تحصیلات خود را در دبستان را به پایان رساند و مدرک گرفت. وی تقریبا ۱ سال و شش ماه کارآموزی می کرد و پنجمین عضو ملحق شده است. در ماه جولای سال ۲۰۲۲ بود که فعالیتش را با آهنگی به اسم «توجه» شروع نمود. با وجود سن کمی که دارد، در همه زمان ها دارای استایل هایی زیبا و جذاب می باشد که سابقه همکاری با برند معروف «لویی ویتون» را هم دارد. هه این در ۲۰۲۲ در مراسم بازگشایی فروشگاه دیزل هانام مشارکت کرد و تصویر وی در نشریه های «گل ختمی مجله سبک» و «مجله درخت لیمو» منتشر گردیده است. او یک خواهر و یک برادر دارد.

بیوگرافی گروه نیوجینز و تصاویر جذاب اعضای این گروه

گروه موسیقی نیوجینز یکی از گروه های موسیقی کره ای است که با وجود تازه شروع به فعالیت کردن، توانسته در فستیوال موسیقی ملون دریافت کننده جایزه برترین هنرمند جدید و در فستیوال موسیقی فکت برنده جایزه برترین لیدر نسل بعدی کی پاپ را از آن خود نماید. این گروه موسیقی در فستیوال پرطرفدار ماما کاندیدای جایزه آهنگ سال و هنرمند سال را کسب نمود. در مطلبی که به پایان رسید شما را با بیوگرافی گروه نیوجینز و اعضای آن آشنا کردیم، امیدواریم مطالعه این مطلب مفید واقع شده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با گروه بی تی اس و نیز گروه دخترانه پرپل کیس از دیگر گروه های موسیقی معروف و محبوب کره ای می توانید به لینک ها مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی بهزاد خلج از کودکی تا شهرت + زندگی شخصی و فرزندان