انصارالله: آمریکا و انگلیس مانع تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن می‌شوند


به گزارش شفاف، «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن که امروز (دوشنبه) در صنعاء میزبان «هانس گروندبرگ»، نماینده سازمان ملل در امور یمن بود، تصریح کرد حقایق و رویدادها نشان می‌دهد که ایالات متحده و انگلیس بر سر راه همه تلاش‌ها...

انصارالله: آمریکا و انگلیس مانع تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن می‌شوند

به گزارش شفاف، «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن که امروز (دوشنبه) در صنعاء میزبان «هانس گروندبرگ»، نماینده سازمان ملل در امور یمن بود، تصریح کرد حقایق و رویدادها نشان می‌دهد که ایالات متحده و انگلیس بر سر راه همه تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن موانع و مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ چرا که منافع اقتصادی و سیاسی آنها این امر را اقتضا می‌کند.

رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله افزود: هر زمان که توافق حاصل شود، آمریکا برای فرستادن نماینده شوم خود به منطقه عجله می‌کند که در نتیجه آن، همه تلاش‌ها با شکست مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد، نقش آمریکا در تجاوز و محاصره، کاهش حقوق و تلاش برای خنثی کردن تلاش‌های صلح، نشان می‌دهد که این کشور پشت درد و رنج‌های ملت یمن قرار دارد.

المشاط گفت: ما همانطور که آماده جنگ هستیم برای صلح هم آماده‌ایم و دشمن باید راهی را که می خواهد انتخاب کند. ما در موقعیت دفاع مشروع از کشور، آزادی و استقلال خود هستیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زنجبیل را دست کم نگیرید!