فدراسیون جلوی جریمه نقدی باشگاه‌ها را می‌گیرد؟/ اقدام مهم برای راه‌ندادن لیزراندازها به استادیوم


فدراسیون جلوی جریمه نقدی باشگاه‌ها را می‌گیرد؟/ اقدام مهم برای راه‌ندادن لیزراندازها به استادیوم

فدراسیون فوتبال با مسئولان حفظ امنیت ورزشگاه‌ها درباره ورود لیزراندازان رایزنی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که در هفته های گذشته لیگ برتر و با پر شدن برخی ورزشگاه‌های میزبان مسابقات به چشم آمده، لیزراندازی از سوی طرفداران تیم‌ها بوده است.

این مساله از بازی تراکتور و سپاهان که با حضور حداکثری تماشاگران در تبریز برگزار شد، استارت خورد و همان موقع بازیکنان سپاهان و به خصوص پیام نیازمند نسبت به مساله موضع گرفتند. در ادامه در برخی ورزشگاه‌های دیگر نیز شاهد لیزراندازی به صورت بازیکنان تیم حریف بودیم.

با توجه به انتقادهای بازیکنان تیم های مختلف فدراسیون فوتبال اقداماتی را برای جلوگیری از ورود لیزراندازان به ورزشگاه‌ها انجام داده است. در این خصوص با مسئولان یگان ویژه در استان‌های مختلف و دست اندرکاران حفظ امنیت از سوی مقامات فدراسیون صحبت شده تا بازرسی بدنی قبل از ورود تماشاگران به صورت جدی تری دنبال شود و به هیچ عنوان اجازه ورود لیزر به داخل استادیوم داده نشود.

پدیده لیزراندازی در بازی های گذشته توسط هواداران برخی تیم‌ها، مشکلاتی را برای باشگاه‌های میزبان نیز ایجاد کرده؛ کمیته انضباطی فدراسیون به خاطر این مساله باشگاه‌ها را با جریمه نقدی سنگین مواجه کرده و حالا به نظر می‌رسد اقدام فدراسیون و یگان ویژه استان های مختلف جهت تلاش برای جلوگیری از ورود لیزر به استادیوم به سود باشگاه‌ها نیز باشد و جلوی جریمه نقدی آنها را نیز بگیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی