جان آرات حسینی در خطر است !!


جان آرات حسینی در خطر است !!

آرات حسینی بعد از برگشت به ایران و تمرینات جدید در خطر جانی قرار گرفته ... ؟!

مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در اظهاراتی گفت: در مدتی که آرات اینجا بود مشاوره‌های مختلفی انجام دادیم و متوجه شدیم بچه بسیار تحت فشار است و احتمال ایجاد خطر برای بچه و باشگاه زیاد بود و احساس می‌کنیم در انگلیس هم همین مسئله بود و برای همین به ایران آمدند که امیدوارم اینگونه نباشد.

آرات وقتی سر تمرین می‌آمد، می‌دیدیم که دست روی سینه‌اش می‌گذارد، به نظر می‌رسید خسته است و تحت فشار تمرینی سنگین قرار داشت. چند بار ما دیدیم که بدون هماهنگی با مربی و ما صبح این بچه را به ورزشگاه می‌آوردند و هوازی با او کار می‌کردند، بدون اینکه به مربی بدنساز گفته باشند و با باشگاه هماهنگ کرده باشند. این رفتارها را با این بچه داشتند و خطرناک بود و ممکن بود اتفاقی برای این بچه بیفتد.

جان آرات حسینی در خطر است !!

جان آرات حسینی در خطر است !!

با بررسی‌ای که روی او انجام شد استعداد فوتبالی خاصی ندارد و استعداد او در حوزه حرکات نمایشی ورزشی است. آرات بچگی و بازیگوشی نکرده و از نظر ذهنی با همه بچه‌ها کاملا متفاوت است. فشار تمرینی بالا باعث شده صفحات رشد بچه بسته شود و نیاز دارد تمریناتش تغییر کند تا بتواند رشد کند.

مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود که باشگاه معتقد است این مبلغ پیشنهادی جنبه بیزنسی دارد و مشخص است پدر نگاه بیزینسی به فرزند خود دارد.

منبع : خبرآنلاین



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ محال رابعه اسکویی را با این چهره از بین رفته جدیدش بشناسید!