کشف بیش از 438 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی


کشف بیش از 438 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین طی ۶ عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیاتی موفق شدند از خودروی سواری، مقدار ۹۶ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: مرزبانان این حوزه مرزی در عملیاتی مشترک با فرماندهی خراسان جنوبی موفق شدند مقدار ۳۴۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که قرار بود از سمت مرزهای جنوبی کشور به عمق کشور نفوذ کند را کشف و ضبط کنند.

وی گفت: در این عملیات‌ها مرزبانان استان موفق شدند مقدار ۴۳۸ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر را کشف ،۵ دستگاه خودروی سواری را توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل دهند.

شجاع ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود، مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون به مخلان نظم و امنیت را نخواهند داد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنچری عمدی لاستیک آمبولانس باعث مرگ کودک 2 ساله شد +عکس