آثار دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در سطح کیفی برگزار شد


آثار دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در سطح کیفی برگزار شد

علیرضا استادی با یادآوری حضور ۱۶ گروه تئاتر خیابانی در این جشنواره، گفت: گروه های هنری تمام تلاش خود را به کار بردند تا اجراهای مطلوبی داشته باشند و خوشبختانه کیفیت کارها خوب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، علیرضا استادی در حاشیه اجرای دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان، گفت: به این جشنواره نمی توان به دید یک جشنواره معمولی نگاه کرد چرا که مزین به نام ثامن الحجج (ع) است و همه ما به ضیافتی که خود آن حضرت ترتیب داده اند، دعوت شده ایم.
داور دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان بیان کرد: از گروه هایی که اجرا داشتند تا ستاد برگزاری جشنواره، همگی به نوعی خادم امام رضا (ع) هستند.
وی با یادآوری حضور ۱۶ گروه تئاتر خیابانی در این جشنواره، تصریح کرد: گروه های هنری تمام تلاش خود را به کار بردند تا اجراهای مطلوبی داشته باشند و خوشبختانه کیفیت کارها خوب بود.
استادی ابراز کرد: به ستاد برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان که هم و غم خود را برای خادمی و نوکری مهمانان حضرت ثامن الحجج (ع) گذاشتند باید دستمریزاد گفت.
این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: حضور مردم بسیار پرشور بود به طوری که تا نیمه شب با حضور خود از گروه های امام رضایی و نمایش های خیابانی حمایت کردند.
وی عنوان کرد: امیدوارم این جشنواره تداوم پیدا کند و روز به روز جشنواره های رضوی رونق بیشتری پیدا کنند و ما هنرمندان هم موظف باشیم با تمام انرژی خود آثار هنری بسیار با کیفیتی برای مردم فهیم تولید کنیم.

پایان پیام/586

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خالق «دختری با گوشواره مروارید»‌ هنوز مرموز است