سهیل مهدی: بیشتر از 6 هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آیند/ فروش بلیت اضافه در قائمشهر ممنوع!


سهیل مهدی: بیشتر از 6 هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آیند/ فروش بلیت اضافه در قائمشهر ممنوع!

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ شایعه فروش بلیت اضافه در ورزشگاه وطنی قائمشهر را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت‌ها قبل مشخص شده بود که برای بازی نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فقط 6 هزار تماشاگر با مجوز شورای تامین استان مازندران حق حضور در ورزشگاه را دارند.

این مساله با اعتراض هواداران فوتبال مواجه شد اما امروز با شروع بلیت‌فروشی اینترنتی مسابقه شرایط پیچیده‌تر شد. فروش همه بلیت‌ها در حدود یکساعت بعد از بازشدن سایت این نگرانی را برای بسیاری از تماشاگران به وجود آورده و بسیاری از هواداران خواهان اضافه شدن ظرفیت تماشاگران هستند.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اضافه شدن ظرفیت تماشاگران وجود دارد، گفت:‌«نهادهای نظارتی و سایر نهادها در جلسات متعددی که داشتیم تاکید داشتند که 6 هزار نفر به ورزشگاه بروند و امکان اضافه شدن این تعداد وجود ندارد. در استان مازندران همه موارد را صورتجلسه کرده‌ایم و مشخص است.»

او درباره احتمال اضافه شدن به ظرفیت تماشاگران پرسپولیس(600 نفر) نیز گفت:«قوانین برگزاری مسابقات باید به صورت بی طرفانه جلو برود. این مساله در اختیار باشگاه نساجی است و آنها باید تصمیم بگیرند که آیا بلیت‌های اضافه تری به هواداران پرسپولیس تقدیم کنند یا خیر.»



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدافع تاجیک پرسپولیس به استقلال برمی‌گردد