خودروی DC2 با زیرساخت ولوو معرفی شد؛ کوپه عجیب با درب‌های گالوینگ!


شرکت DC2 با معرفی جدیدترین محصول خود تعجب همگان را برانگیخته است چراکه...
شرکت DC2 با معرفی جدیدترین محصول خود تعجب همگان را برانگیخته است چراکه امکان ندارد با تماشای ظاهر این خودرو به زیرساخت آن یعنی نسل دوم ولوو XC90 پی ببریم! همه می‌گویند زیبایی امری شخصی و سلیقه‌ای است اما همه موافقیم که طراحی خودرو می‌تواند...

شرکت DC2 با معرفی جدیدترین محصول خود تعجب همگان را برانگیخته است چراکه امکان ندارد با تماشای ظاهر این خودرو به زیرساخت آن یعنی نسل دوم ولوو XC90 پی ببریم!

همه می‌گویند زیبایی امری شخصی و سلیقه‌ای است اما همه موافقیم که طراحی خودرو می‌تواند نظر مثبت یا منفی عموم را در پی داشته باشد. شرکت DC2 می‌خواهد به ما بقبولاند که نسل دوم ولوو XC90 در زیر پوست محصول جدیدش پنهان شده است. این کوپه قدبلند از درب‌های گالوینگ و لاستیک‌های کاراتر سود می‌برد. بدون تماشای طراحی داشبورد نمی‌توان گفت که زیر پوست خودرو شاسی‌بلندی از سوئد قرار دارد زیرا همه‌چیز تغییر کرده است.

نام این کمپانی مشابه نسخه خاصی از هوندا اینتگرا نسل سوم بوده و این XC90 نیز مشابه دیگر پروژه‌های خاص DC2 به شمار می‌رود. قطعاً در کشور هند بازار خوبی برای خودروهای عجیب وجود دارد و اگرچه خودروی یاد شده چندان باب میل ما نیست اما باید میزان تلاش‌های صورت گرفته برای تغییر در طراحی ولوو را ستود. تنها پانل‌های بدنه نیستند که تغییر کرده‌اند زیرا شرکت یاد شده چراغ‌های جلو و عقب را نیز تغییر داده است. همان اجزای لانه‌زنبوری بزرگ جلوپنجره در بخش پشتی نیز دیده می‌شوند و اطراف تریم خروجی اگزوز را پوشانده‌اند. همچنین دو ورودی هوا در اطراف شیشه عقب دیده می‌شوند. شاسی‌بلند موردبحث از کابینی چهارنفره سود می‌برد و در بخش عقب دو صندلی جداگانه مشابه ولوو XC90 اکسلنس وجود دارند. DC2 محصول خود را به‌صورت دو درب معرفی کرده و ظاهراً شیشه‌های جانبی ثابت شده‌اند و تنها بخش کوچکی از آن‌ها را می‌توان باز کرد.

همچنین آینه‌های جانبی روی گلگیرهای جلو نصب شده‌اند و ارتفاع زیاد خودرو از سطح زمین باعث می‌شود فکر کنیم DC2 دنبال تولید یک آفرودر لوکس بوده است. با وجود قوس چرخ های زاویه‌دار، نمای عقب پف کرده و کاپوتی عضلانی، این خودرو به‌هیچ‌عنوان شبیه محصولات ولوو نیست. مؤسس شرکت DC2 قطعاً ذهن خلاقی داشته زیرا حتی ابزارهای هوش مصنوعی نیز نمی‌تواند چنین طرحی را پیاده سازد. این موضوع مخصوصاً وقتی به زیرساخت خودرو نگاه می‌کنیم خودش را نشان می‌دهد. شرکت DC دیزاین در پشت‌صحنه تولید اولین خودروی اسپرت هند یعنی DC آوانتی بوده است. نام این خودرو از استودبیکر آوانتی به عنوان کوپه‌ای خاص با پیشرانه ۲ لیتری توربوی ساخت رنو گرفته شده است. آن خودرو ۳۱۰ اسب بخار قدرت داشت و در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. از جمله ویژگی‌های استودبیکر آوانتی می‌توان به طراحی پیشرانه وسط، گیربکس ۶ سرعته دستی و… اشاره کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته