اصلاح چراغ‌های راهنمایی پایتخت در دستور کار شهرداری


اصلاح چراغ‌های راهنمایی پایتخت در دستور کار شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران از رفع ایراد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هوشمند پایتخت خبرداد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان، این مشکلات را رفع خواهند کرد. مسعود طبیبی گفت: هوش چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هوشمند در...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران از رفع ایراد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هوشمند پایتخت خبرداد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان، این مشکلات را رفع خواهند کرد. اصلاح چراغ‌های راهنمایی پایتخت در دستور کار شهرداری

مسعود طبیبی گفت: هوش چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هوشمند در حسگر‌هایی است که کف خیابان قرار گرفته وداده‌های ترافیکی را جذب و زمان چراغ را تعیین می‌کنند؛ اما در برخی مواقع این چراغ‌ها از حالت هوشمند خارج شده و بدست پلیس کنترل می‌شود و علت آن اشکال فنی برخی از حسگرهاست.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران افزود: بررسی‌ها نشان داد مهمترین ایراد فعلی این چراغ‌ها از کار افتادگی برخی مولد‌ها در بعضی تقاطع ها، تأمین نشدن قطعات سخت‌افزاری کافی برای نگهداری چراغ‌ها، زمان‌بندی نامناسب چراغ‌ها و بر هم زدن برنامه هوشمند چراغ‌ها است.

مسعود طبیبی گفت: از دو هفته پیش با کمک شرکت‌های دانش بنیان توانمند این مولد‌ها را اصلاح کردیم که این مهم از منطقه ۲ شروع و به سرعت به دیگر مناطق تسری می‌یابد.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با پوزش ازتهرانی‌ها بابت بروز چنین اختلالاتی در شبکه که باعث نارضایتی به ویژه رانندگان شده است، افزود: با همکاری متخصصان توانمند و با تجربه، درصدد هستیم در حداقل زمان ممکن این مشکلات را رفع کنیم.

مسعود طبیبی درباره لزوم اصلاح زمان چراغ سبز و قرمز که موجب انتقاد مردم شده است نیز گفت: گاهی دیده شده که در برخی موارد زمان چراغ سبز بسیار کم است و این نشان می‌دهد که مهندسان ترافیک در تعیین زمانبندی‌ها مداخله کمتری داشتند و وظیفه من این است که از مجموعه توانمند استفاده کنیم.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه کمترین زمان سبزی چراغ را ۱۵ ثانیه در نظر گرفتیم، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خرابی و ایراد در چراغ راهنمایی با شماره ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند و به زودی سامانه‌ای برای ارتباط بیشتر این شرکت با شهروندان رونمایی می‌شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معافیت سربازان دارای 4 فرزند و بیشتر از خدمت سربازی