­محقق شدن وعده مسئولان متروی تهران


­محقق شدن وعده مسئولان متروی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پایان بازسازی پله‌برقی ایستگاه دروازه‌دولت و بازگشت این پله به مدار بهره‌برداری خبر داد. مسعود درستی در حین بازدید خبرنگاران از ایستگاه‌های مترو قول داده بود پله...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از پایان بازسازی پله‌برقی ایستگاه دروازه‌دولت و بازگشت این پله به مدار بهره‌برداری خبر داد. ­محقق شدن وعده مسئولان متروی تهران

مسعود درستی در حین بازدید خبرنگاران از ایستگاه‌های مترو قول داده بود پله برقی خاموش ایستگاه دروازه‌دولت ۲۹ اردیبهشت به مدار بهره برداری بازگردد که این وعده محقق شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خرابی تجهیزات پر مصرفی مانند پله‌برقی در شهر زیرزمینی با توجه به حجم مسافر که روزانه از این تجهیزات استفاده می‌کنند، امری اجتناب ناپذیراست؛ اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خرابی‌ها در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

مسعود درستی به بازسازی اساسی پله‌برقی‌ها اشاره و تاکیدکرد: به‌منظور رفاه بیشتر شهروندان و برای آنکه پله‌برقی‌هایی که بیش از ۲۰ سال از عمر آن‌ها می‌گذرد فعال بمانند، این دستگاه‌ها مستمرد بازسازی و نوسازی می‌شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟