خواننده معروف دوآ لیپا در فستیوال فیلم کن 2023 از نامزدش رونمایی کرد!


خواننده معروف دوآ لیپا در فستیوال فیلم کن 2023 از نامزدش رونمایی کرد!

دوآ لیپا و نامزد جدیدش رومن گاوراس در اولین حضور رسمیشان بر روی فرش قرمز فستیوال فیلم کن ۲۰۲۳ حضور یافتند.

دوآ لیپا خواننده ۲۷ ساله و رومن گاوراس کارگردان ۴۱ ساله فرانسوی دو ماه است که رابطه خود را علنی کردند.اختلاف سنی این دو ۱۵ سال است و حضور آنها در کنار هم بر روی فرش قرمز بسیار بحث برانگیز بوده است.

دوآ لیپا/رومن گاوراس

دوآ لیپا خواننده و ترانه‌نویس انگلستانی است. او پس از کار به عنوان یک مدل، در سال ۲۰۱۵ قراردادی با گروه موسیقی وارنر بست و در سال ۲۰۱۷ نخستین آلبوم با نام خود را منتشر کرد. این آلبوم به رتبه سوم در جدول آلبوم‌های بریتانیا رسید و نه تک‌آهنگ از آلبوم، از جمله آن یک نفر باشم، اهمیت نمی‌دهم و تک‌آهنگ رتبه یک بریتانیا و رتبه ششم ایالات متحده آمریکا قوانین جدید حاصل شد. در سال ۲۰۱۸، لیپا برنده جایزه هنرمند زن بریتانیایی و بهترین هنرمند جدید از جایزه بریت شد.

دوآ لیپا/رومن گاوراس

دوا لیپا زادهٔ ۲۲ اوت ۱۹۹۵ در لندن در خانواده آلبانیایی‌تبار که در سال ۱۹۹۰ از جمهوری کوزوو و از شهر پریشتیا به لندن مهاجرت کرده بودند به دنیا آمد. ان تبار مسلمان است و او با روش دین اسلام بزرگ شد.

دوآ لیپا/رومن گاوراس

لیپا فعالیت خود را در ۱۰ سالگی در لندن شروع کرد. او نیز هم‌اکنون در زمینه مدلینگ موفقیت‌های زیاد دارد.او در مدرسه Sylvia Young Theatre School به صورت نیمه وقت درس می‌خواند، و در سال ۲۰۰۸ همراه با خانواده‌اش به کوزوو بازگشت.

دوآ لیپا/رومن گاوراس

او از زمان شروع فعالیت هنری خود تا کنون در کشورهای اروپایی شهرت بسیاری کسب کرده‌است.

دوآ لیپا/رومن گاوراس



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ کلیپ احساسی که کمند امیرسلیمانی برای تولدش منتشر کرد!