پیگیری سازمان بازرسی برای حل مشکلات مرکز جامع سرطان سمنان


پیگیری سازمان بازرسی برای حل مشکلات مرکز جامع سرطان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما_ مسعودی‌اصل که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان سمنان سفر کرده پیش از ظهر امروز از بیمارستان‌های کوثر و امیرالمومنان (ع) سمنان بازدید کرد.وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر و مرکز درمانی تخصصی...

پیگیری سازمان بازرسی از وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه برای حل مشکلات مرکز جامع سرطان سمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما_ مسعودی‌اصل که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان سمنان سفر کرده پیش از ظهر امروز از بیمارستان‌های کوثر و امیرالمومنان (ع) سمنان بازدید کرد.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر و مرکز درمانی تخصصی زنان و کودکان امیرالمومنان (ع) سمنان در جریان مشکلات این مراکز آموزشی و درمانی قرار گرفت.
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از بخش بستری مردان و زنان بیمارستان کوثر با برخی از بیماران و همراهان آن‌ها گفتگو و مشکلات آنان را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس بیمارستان پیگیری کرد.
مسعودی از ساختمان نیمه کاره مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.
وی در تماس تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه مشکلات بودجه برای راه اندازی مرکز جامع سرطان بیمارستان کوثر را پیگیری کرد.
در پی این تماس تلفنی، مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه بودجه وعده دادند ۲۰ میلیارد تومان از کمبود بودجه ۳۰ میلیارد تومانی این مرکز درمان سرطان را تامین کنند و با توجه به خرید تجهیزات و تامین نیروی مورد نیاز، تا پایان خرداد امسال این مرکز راه اندازی شود.
همچنین طی نشستی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مشکلات حوزه درمان این استان بررسی شد.
بر اساس گفته‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص، پرستار، عدم تمایل پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان برای فعالیت در بخش‌های دولتی دانشگاهی و... اهم چالش‌های استان در حوزه درمان است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟