صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی


صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛رئیس کل دادگستری استان سمنان  گفت: عصر روز گذشته زهرا برناکی، از ورزشکاران کشور بر اثر سقوط از یک ساختمان چهار طبقه به شدت دچار جراحات و صدماتی شده و پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی، تلاش‌های کادر درمان نتیجه بخش نبوده و فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: عصر روز گذشته زهرا برناکی، از ورزشکاران کشور بر اثر سقوط از یک ساختمان چهار طبقه به شدت دچار جراحات و صدماتی شده و پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی، تلاش‌های کادر درمان نتیجه بخش نبوده و فوت کرد.

عبدالهی افزود به محض اطلاع مقام قضایی، دستورات قانونی لازم برای بررسی علت وقوع حادثه به ضابطین مربوطه صادر و تحقیقات آغاز شد.

رئیس کل دادگستری سمنان گفت: فرضیه‌های مختلفی برای اعلام نظر صحیح فوت مرحومه زهرا برناکی وجود دارد ولیکن اعلام قطعی خودکشی، قتل و یا وقوع حادثه، مستلزم تحقیقات تکمیلی قضایی و پلیسی است و نباید از روی ظن و گمان غیر موثق صحبت کرد.

وی افزود: پرونده تحت نظر مقام قضایی صلاحیت دار بوده و با صدور دستورات قانونی لازم به ضابطین تخصصی برای تعیین علت فوت در جریان است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و نباید از روی حدس و گمان اثبات نشده آبروی اشخاص را دست مایه قرار داد و به شایعات دامن زد.
اقای عبدالهی افزود:چنانچه به لحاظ رعایت موارد قانونی برای اعلام نظر قطعی علت فوت خانم زهرا برناکی منع انتشاری وجود نداشته باشد، نتیجه تحقیقات منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان