هتل ایرانگردی و جهانگردی از ابتدای تابستان میزبان بازنشستگان در شهر مشهد مقدس است


هتل ایرانگردی و جهانگردی از ابتدای تابستان میزبان بازنشستگان در شهر مشهد مقدس است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‏، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای سال‌های متمادی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مرکز اقامتی در مشهد مقدس نداشت و این موضوع خدمت رسانی به بازنشستگان برای سفر به مشهد را با مشکل روبرو کرده و هزینه سفر...

هتل ایرانگردی و جهانگردی از ابتدای تابستان میزبان بازنشستگان در شهر مشهد مقدس استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما‏، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای سال‌های متمادی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مرکز اقامتی در مشهد مقدس نداشت و این موضوع خدمت رسانی به بازنشستگان برای سفر به مشهد را با مشکل روبرو کرده و هزینه سفر به شهر مقدس را بالا برده بود.
آقای نعمت الله ترکی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی هتل مناسبی را در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در اختیار گرفته است، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، این هتل از ابتدای تابستان درخدمت بازنشستگان خواهد بود.
وی این اقدام را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بازنشستگان و اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر لزوم فراهم کردن امکان سفر ارزان برای هموطنان اعلام کرد و گفت: به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ابلاغ شد که تدبیر لازم برای تسهیل و قسطی شدن هزینه سفر را هم در دستور کار قرار دهد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه طرح‌های تقسیطی و تخفیفی برای تامین هزینه سفر‌ها درنظر گرفته خواهد شد، تصریح کرد: تعمیم گردشگری و سفر ارزان برای بازنشستگان در زنجیره خدماتی شرکت ایرانگردی و جهانگردی در کل کشور، اقدامی ارزشمند برای خدمات گردشگری و عملیاتی شدن برنامه‌های دولت مردمی در این راستاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس