تصویب بیش از 40 مصوبه در بازدید دوره‌ای از محله منطقه 15 پایتخت


تصویب بیش از 40 مصوبه در بازدید دوره‌ای از محله منطقه 15 پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیاز‌ها و مشکلات محله به همراه معاونان اجرایی، مدیران و معتمد محله؛ در نشستی ضمن پی گیری مصوبات دور قبلی بازدیدها؛ به تصویب مصوبات دور جدید...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین نیاز‌ها و مشکلات محله به همراه معاونان اجرایی، مدیران و معتمد محله؛ در نشستی ضمن پی گیری مصوبات دور قبلی بازدیدها؛ به تصویب مصوبات دور جدید پرداخت.

محمد شیری در جلسه بررسی مصوبات محله، ولی عصر با اشاره به وسعت ۶۰ هکتاری، جمعیت بالا و تراکم محله گفت: محله، تصویب بیش از 40 مصوبه در بازدید دوره‌ای از محله منطقه 15 پایتختولی عصر با این مشخصات جمعیتی و جغرافیایی نیاز به کار بیشتری دارد و در بخش بافت فرسوده باید شهروندان را برای بهره مندی از تسهیلات تشویقی ترغیب کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بازدید خوبی از سطح محله داشتیم افزود: وظیفه ما سنگین است و باید با انجام کار مفید و موثر دین خود را به جنوب شرق تهران ادا کنیم تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رضایت آنان باشیم.

شهردار منطقه۱۵ تهران به ۴۲ مصوبه این دوره در بادید از محله، ولی عصر اشاره کرد و گفت: با وجود تعیین مجری و زمان هر مصوبات، ناحیه مسئولیت پی گیری و به ثمر رسیدن آن را برعهده دارد.

جمع آوری نهر خیابان عطار باشی و تبدیل آن به کانیو، اجرای درب ورودی بوستان، ولی عصر ، ساماندهی حصار کارگاهی سطح محله، رنگ آمیزی سالن آمفی تاتر سرای محله، ولی عصر ، تامین سرمایش ساختمان جنب مقبره الشهدا، بهسازی کفپوش زمین بازی کودکان، خط کشی مسیر پیاده روی (خیابان ورزش)، تکمیل مقبره شهدا، نصب نیمکت در بوستان، ولی عصر (عج)، تامین روشنایی زمین چمن، احداث مجموعه مادر و کودک، بازسازی خانه شهید صباغ، و ... از جمله مصوبات محله، ولی عصر است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟