کمک هزار و 250 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به بهزیستی کشور در 3 سال گذشته


کمک هزار و 250 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به بهزیستی کشور در 3 سال گذشته

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما؛ رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه با رئیس و معاونان بهزیستی کشور، با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: ما در برابر محرومان مسئول هستیم و اگر خدای ناکرده کم‌کاری و خطایی داشته باشیم قطعا از سوی خداوند مورد بازخواست و مواخذه...

کمک هزار و 250 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به بهزیستی کشور در 3 سال گذشتهبه گزارش خبر گزاری صدا و سیما؛ رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه با رئیس و معاونان بهزیستی کشور، با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: ما در برابر محرومان مسئول هستیم و اگر خدای ناکرده کم‌کاری و خطایی داشته باشیم قطعا از سوی خداوند مورد بازخواست و مواخذه قرار خواهیم گرفت و بنیاد مستضعفان سالانه به طور متوسط بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در اختیار بهزیستی قرار داده است و ما تلاش داریم این خدمت ما به عزیزان معلول و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی ارتقاء یابد.
پرویز فتاح با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از ساختار‌های ناکارآمد اداری و ارائه طرح‌های نو برای خدمت موثرتر و سریعتر به محرومین، خطاب به مسئولان بهزیستی افزود: شما باید کمک‌های بنیاد مستضعفان به مددجویان این سازمان را جهت‌دار کنید و این کمک‌ها را به سمت اولویت‌های محرومان سوق دهید.
رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به ارتباط مستمر بنیاد مستضعفان با بهزیستی برای حمایت از محرومان و معلولان تحت پوشش این سازمان تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر و بخصوص در ایام شیوع کرونا، سعی کردیم رسیدگی به جامعه محرومان تحت پوشش بهزیستی را تقویت کنیم و این مسیر همچنان ادامه دارد.
فتاح با تشریح بخشی از حمایت‌های بنیاد مستضعفان از معلولان و جامعه تحت پوشش بهزیستی گفت: ما برای خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای چند معلول در نوبت اول مشارکت در ساخت ۱۴ هزار خانه را در دستور کار قرار دادیم و در نوبت دوم نیز ساخت ۴ هزار واحد مسکونی دیگر را به این تفاهم نامه اضافه کردیم که خوشبختانه تا امروز ۱۴ هزار مسکن در این قالب احداث شده و ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه شده اند.
وی با تاکید بر حمایت‌های بنیاد مستضعفان از محرومان تحت پوشش بهزیستی بر اساس درخواست‌های این سازمان گفت: در حوزه اشتغال هم سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از سوی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی پرداخت شد و در سال جاری نیز این مسیر ادامه می‌یابد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!