🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب گنج 🪙 تعبیر دیدن گنج در خواب معنای خیر و نیکویی داشته که بسته به جزئیات خواب متفاوت است. عموماً دیدن گنج در رویا در خصوص آقایان و خانم ها بیانگر تحصیل علم و دانش و ارتقاء مقام به پشتوانه آن بوده و رونق و برکت کثیری شامل شان می...

تعبیر خواب گنج 🪙

تعبیر دیدن گنج در خواب معنای خیر و نیکویی داشته که بسته به جزئیات خواب متفاوت است. عموماً دیدن گنج در رویا در خصوص آقایان و خانم ها بیانگر تحصیل علم و دانش و ارتقاء مقام به پشتوانه آن بوده و رونق و برکت کثیری شامل شان می شود.

همچنین نقل شده است که گنجینه هایی که در رویا مشاهده می شوند به معنای اذعان و تصدیق به یگانگی خدای متعال می باشند. در عین حال هر آنچه که از مصادیق دولت و نعمت خدای بزرگ در خواب دیده شود نیز چنین مفهومی با خود دارند.

همچنین دیدن گنج در خواب بیانگر بارداری خانومی از اطرافیان می باشد. معنای دیگری که از رویت گنج در رویا ذکر شده به مفهوم فراوانی در انجام کارهای نیک و خداپسندانه که با سخاوت در مال و پول همراه بوده و یا به منزله از خودگذشتگی و نثار جان برای قرب الی الله در مسیر الهی و شهادت باشد.

در برخی مواقع دیدن گنج در خواب، نشان از دستاوردهایی است که ماحصل سفری بوده که تجربیات بسیاری در آن کسب نموده است.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

جابر مغربی

آنلی بیتون

کارل گوستاو یونگ

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

تعابیر بر اساس موضوع

گنج در مکان سربسته

گنج در خواب تاجر

گنج در خواب افراد ثروتمند

یافتن گنج

گنج در خواب آقایان

گنج در خواب خانم مجرد

بیرون آوردن گنج

گنجینه های قرون وسطی

مفقود شدن گنج

گنج در خانه

گنج در دریاچه یا برکه

گنج در زیر زمین

گنج در دریا

گنج نقره

گنج الماس

گنج سکه

پیدا کردن طلا

طلا در خاک

سرقت گنج

تندیس قدیمی و ارزشمند

دفن کردن گنج

صندوق گنج

🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب گنج بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از نظر منوچهر تهرانی، دیدن پول در خواب چه به عنوان سکه های قدیمی بوده و یا وجه نقدی که در جامعه رایج است، باشد رویای خیر و نیکویی نبوده و معنای خوبی ندارد. در عین حال به تعبیر ایشان مشاهده گنج در خواب، خوش یمن نبوده و رویای نیکی قلمداد نمی شود.

از نظر محمد ابن سیرین

به تعبیر ایشان، زمانی که شخصی در خواب ببیند گنج یافته است، به این معناست که سلامتی خواب بیننده دچار اشکال شده و بیمار می شود. ولی اگر دید که گنج او مفقود گشته تعبیر آن کاملا برخلاف آنچه گفته شد بوده و صحت جسمی و سلامت بدن در او حاصل می شود.

از نظر جابر مغربی

به بیان جابر مغربی، گنج در رویا به منزله کسالت و مرضی است که به آن دچار می شوند. این موضوع با توجه به جزئیات خواب متفاوت است. چنانچه محلی که گنج در آن قرار داشته، مکانی پر رونق، مرفه و سامان یافته ای بود، خبر از رسیدن به بهبودی کامل و سلامت جسمی می دهد. ولی در صورتی که گنج از میان مخروبه ها و فروریخته ها پیدا شود، تعبیر آن ابتلا به مرضی سخت و تباهی دارد.

از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون معتقد است خوابی که در آن شخص ببیند گنجی را یافته است، چنین معنایی دارد که بطور یک جا دارای مال و مکنت فراوانی گشته و صاحب حشمت و دولت زیادی می شود.
اما اگر در خواب مشاهده کند که گنج او مفقود گشته و آن را از دست داده است، تعبیر ان نشان از مفارقت و جدایی میان او و دوستانش دارد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

خوابی که در آن گنج دیده شود صاحب گنجی شده است، به معنای تبحر و توانایی در موضوعی است که قبلاً در او نهاده شده و اکنون به منصه ظهور می رسد. در حقیقت این رویا بیانگر قدر و قیمت والای شماست که لازم است در راستای آن توانایی های تان را به اثبات برسانید.
تعبیر دیگری که یونگ بیان کرده، این رویا تمثیل و کنایه ای از فرد ارزشمند یا شی قیمتی است که وجودتان را به آن مشابهت می دهند.

از نظر کتاب فرهنگ تفسیر رویا

در خصوص تعبیر دیدن گنج در خواب به این موارد اشاره دارد:

بطور کلی تعبیر گنج در خواب، اشاره به مال و اموال کثیر دارد.

از بکارگیری همه استعدادها و مهارتها در زندگی خبر می دهد.

همچنین نشان دهنده امری بزرگ و خارق العاده است که به یکباره ظهور می کند.

بیانگر تدبیر و انجام امور براساس عقل و منطق خبر می دهد.

در عین حال به معنای پی بردن به اهمیت والای زیستن و حیات بوده است.

به منزله هر آن چیزی است که لازم است برای دست یابی به آن حداکثر توان خود را به کار گرفته و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر داشته باشید. اموری همچون رسیدن به اهداف، درک عشق الهی و استنباط علت آفرینش انسان که برای محافظت از قدرت و توان جسمی و ارتقاء عزت نفس وجودشان ضروری و حتمی می باشد‌. از این رو حساسیت و ارزش خاصی در آن ها نهفته است. به مانند برقراری تعادل در بکارگیری عقل و منطق با قلب و احساس، همچنین بالانسی که باید در ابعاد مختلف شخصیت روانی و فکری با فعالیت های فیزیکی و تعاملات اجتماعی برقرار نمود.

تعبیر خواب گنج بر‌ اساس موضوع آن 📋

گنج در مکان سربسته

زمانی که شخصی در خواب مشاهده کند در مکانی سربسته همچون اتاق یا حفره ای بزرگ در دل کوه یا زیر زمین، که هیچ شناختی از آن محیط نداشته گنج عظیم یافت می کند، تعبیر ان به این معناست که استعدادی بالقوه یا مهارتی در وجود او نهفته بود که تاکنون از تیررس نگاهش مخفی مانده بود و به یکباره متجلی می گردد. لازم است در جهت پرورش و ارتقاء آن بکوشد که به منزله سرآغازی جهت پیشرفت و ترقی او در زندگی محسوب می شود.

گنج در خواب تاجر

چنانچه خواب بیننده تاجر و کاسبی بود که معاملات تجاری انجام میداد نشان از سود بسیاری است که عایدش می شود. اگر شخص بیماری بود معالجه شده و به سلامتی میرسد. اگر مستمند و تهیدست بوده حاجت و نیاز او مهیا می شود.

گنج در خواب افراد ثروتمند

هنگامی که افراد متمول و ثروتمند در خواب گنج را ببینند، تعبیر به فزونی در مال و مکنت آنها داشته و همچنین تلنگری برای پرداخت احکام واجب همچون زکات جهت دستگیری از مستمندان و افراد نیازمند قلمداد می شود.

مشاهده گنج برای کسی که به شغل آزاد اشتغال دارد به معنای ترقی و پیشرفت در حرفه و کسب و کار بوده، جهت افراد مجرد ازدواجی مبارک با شخصی صالح و نیک بیان شده، برای کشاورزان و برزگران رونق و برکت در زندگی و دریافت معاش کلان داشته و حتی ممکن است در واقعیت نیز گنجی برای آنها فراهم شود، چنین خوابی برای انسانهای با ایمان و متقی به معنای بالارفتن حکمت همزمان با عمل به آن بوده، جهت انسانی که در زندان و یا جایی محبوس، گشته رهایی با رسیدن به آرامش و برای افراد بیمار و ناتوان، بهبودی و سلامتی کامل تعبیر می شود.

یافتن گنج

زمانی که در خواب شاهد یافتن گنج توسط خودتان باشید، تعبیر ان به این معناست که شخصی بسیار بخشنده و گشاده دست در اطراف شما حضور دارد که راه را برای گسترش کسب و کار و حرفه تان هموار نموده و شما را یاری می کند.

موارد دیگری که در خصوص یافتن گنج در رویا عنوان شده است تعبیر به سزای عملی است که که قبلاً مرتکب شده و یا نتیجه کار ناپسندی است که با آن مواجه می شود. زمانی که گنج را در خانه مشاهده کنید به مفهوم وجود کودکی نونهال و یا در سنین خردسالی بوده و یا به مردی سالخورده اشاره دارد. اگر ببیند گنجی که در زیر زمین منزل مدفون گشته بود از محل خود بیرون کشید، یعنی به فراگیری علوم و دانش اقدام می‌کند. چنانچه ببینید گنج را از میان آب دریاچه یا برکه بیرون کشیدید، بیانگر میراثی است که به شما می رسد.‌ اگر گنج در میان دریا بود، یعنی زمان دستیابی به آن ارث مدت زمان طولانی تری دارد و اگر در خانه بود، بزودی صاحب آن می شود. ولی خوابی که دیده شود در حال بیرون کشیدن گنج و پیدا کردن آن از درون حفره و چاهی هستند، زمان سریع تری به وقوع می رسد.

بیرون آوردن گنج

خوابی که در آن دیده شود نسبت به خروج و بیرون آوردن گنج از داخل زمین اقدام می کنند، معانی مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان خبر پیوند ازدواجی میان یک دختر مجرد که یا کسی که در از نظر سخاوت، خوشرویی و جمال و زیبایی سر آمد خاص و عام بوده بیان کرد. در این میان می توان تعابیر اشتغال در محلی معتبر با حقوق و مزایای مکفی برای شخصی که در جستجوی کار مناسبی بوده، کسب نمرات تحصیلی ممتاز در مقاطع علمی برای محصلین و نایل شدن به رتبه های بالای کشوری را مطرح نمود.
رویایی که در آن دیده شود در خیابان، گنج به راحتی و بدون آن که در پی آن باشید در مقابل پای تان یافت میشود، بیانگر دعوت به انجام کار نیک و اجتناب از رفتارهای زشت می باشد.

گنج در خواب آقایان

مشاهده گنجینه‌ی از پول برای آقایان در رویا به این معناست که از نظر جایگاه اجتماعی و خانوادگی ارتقا یافته و هوش و ذکاوت بالایی که از آن برخوردار است، براحتی او را برای رسیدن به اهداف و کامیابی هدایت می کند.

گنج در خواب خانم مجرد

زمانی که خانم مجردی خواب گنج ببیند، تعبیر به ان است که اصولاً یا از نظر علمی ارتقا یافته و یا ازدواج مبارک و فرخنده ای خواهد داشت. اما مشاهده گنج در رویا برای یک خانم متاهل به منزله بارداری و برکت و نعمتی است که به او می رسد. دیدن خواب گنجی از طلا برای یک خانم باردار بیانگر تولد فرزند پسر برای اوست و اگر گنج از جنس نقره بود، یعنی فرزند او دختر بوده که متولد می شود.
اگر ببیند گنجی که در زیر زمین منزل مدفون گشته بود از محل خود بیرون کشید، یعنی به فراگیری علوم و دانش اقدام می‌کند

مشاهده انواع جواهرات نفیس همچون طلا، نقره و امثال آنها در رویا به این معناست که در واقعیت صاحب درآمد مالی پاینده، جاودان و مستمر شده که در ازای انجام وظایف محوله به نحو احسنت به دریافت آن نائل می شوید. ممکن است رویایی که مدت هاست آن را در سر ‌پرورانده اید به واقعیت بدل شده و محقق شود. یا صاحب فرزند پسری شوید.

گنجینه های قرون وسطی

مشاهده گنجینه هایی که مربوط به قرون وسطی بوده در رویا، با در نظر گرفتن زمان ساخت آن تعابیر یکسانی ندارند. آثاری که از زمان فراعنه مصر به جا مانده اند، به معنای احساس برتری، اقبال بلند و رسیدن به شهرت و دولت قلمداد می شود. در خصوص کتیبه ها و عتیقه هایی که از دوره اسلامی یافت شده اند، از نائل شدن به زیارت حج، سفر به مکان یا شهری بسیار با امکانات فراوان و یا پیوند ازدواج تعبیر می شود. گنج هایی که مربوط به دوره فنیقی باشند، به مفهوم سفر به یکی از کشورهای سوریه و یا آفریقای شمالی بوده و یا ازدواجی که با شخصی از ساکنان سوریه انجام می گردد.

مفقود شدن گنج

اگر ببینید که در خواب گنج تان مفقود و نیست شده، تعبیر ان ممکن است در اثر انجام معامله ای با ضریب خطر بالا، ضرر و لطماتی به شما وارد شده و یا با افراد ریاکار و دورویی که گرد شما هستند دچار اختلاف و بحث شوید.

گنج در خانه

موارد دیگری که در خصوص یافتن گنج در رویا عنوان شده است تعبیر به سزای عملی است که که قبلاً مرتکب شده و یا نتیجه کار ناپسندی است که با آن مواجه می شود. زمانی که گنج را در خانه مشاهده کنید به مفهوم وجود کودکی نونهال و یا در سنین خردسالی بوده و یا به مردی سالخورده اشاره دارد.

گنج در دریاچه یا برکه

چنانچه ببینید گنج را از میان آب دریاچه یا برکه بیرون کشیدید، بیانگر میراثی است که به شما می رسد.‌

گنج در زیر زمین

دیدن گنج در خواب که در زیر زمین منزل قرار داشته، تعبیر ان به منزله الهامات روحی و کمالات فکری رویابین است. ولی در واقعیت توجهی به آن نداشته و قدرت و مهارت های ذهنی خود را نادیده انگاشته و به نحوه صحیح از آن بهره برداری نمی کند. معنای دیگر این خواب داشتن همسری خوش صورت و خوش سیرت قلمداد شود که کشش و رغبت بالایی نسبت به همسر خود دارد. هم چنین گنجی که در زیر زمین مدفون بوده، ممکن است بیانگر تحصیل حکمت و علم اندوزی باشد که زمان بسیاری را برای آن صرف نموده اند و در میان مقالات علمی و کتابخانه ها نمودار می شود. گاها اشاره ای به مبلغ اندوخته شده ای داشته یا دلیل خست و کوتاهی سرپرست خانوار بوده است. برخی اوقات نشان از اخبار خوش و مسرت بخش دارد.‌

گنج در دریا

اگر گنج در میان دریا بود، یعنی زمان دستیابی به آن ارث مدت زمان طولانی تری دارد و اگر در خانه بود، بزودی صاحب آن می شود.

گنج نقره

اگر ببیند به گنجی از جنس نقره دست می‌یابد، نشان از رسیدن به کمالات معنوی و دانش بوده، یافتن گنجی از طلا در فصل زمستان به منزله مال کثیر و رونق تلقی شده و اگر در گرمای تابستان بود، که معنای عقوبت کار می باشد.

اگر گنج دیده شده در رویا، از جنس نقره بود، بیانگر امورات مربوط به خانم ها و چنانچه از جنس زر و طلا بود اشاره به آقایان دارد. گاهی اوقات تعبیری که از دیدن گنج استنباط می شود به معنای وفور نعمت و نقدینگی بسیاری است که به خواب بیننده می رسد، در عین حال ممکن است به منزله گشوده شدن راه های کسب علم و رسیدن به رتبه های بالای دانش و علوم مختلف است.

گنج الماس

تعبیر خواب دیدن گنج الماس، نشان از داشتن همسر صالح و شایسته بوده و اگر گنج غیر واقعی بیابد، یعنی بدون زحمت و کسب دانش در عناوین بالای علمی قرار می گیرد.

زمانی که شخصی در خواب مشاهده کند الماس ذی قیمتی به او رسیده، نشان از وجود شخصیتی برجسته و قلبی بزرگوار در درون اوست که همچون گنجی در وجودش می درخشد.

همچنین به تعبیری دیگر دیدن خوابی که در آن گنج و یا پول باشد، انعکاسی از موضوع، رفتار و رویدادی مهم و پر اهمیت بوده که از دیدگاه رفتار شناختی بسیار ارزشمند می باشد.

خوابی که در آن دیده شود مقدار قابل توجهی وجه نقد پیدا کرده و یا به طرق مختلف به دستتان میرسد، ممکن است از محل هایی همچون از میان کوهها واقع در جزیره ای متروک و یا در یک منزل که تا به حال به آنجا نرفته اید، گنجی عظیم و پر ارزش دریافت کنید، اصولاً این موضوع به منزله نعمات و امتیازات بسیار عالی و مهمی است که از نظر توانمندی و استعداد بطور بالقوه در وجودتان بوده و یا در زندگیتان متجلی شده اند و از نظرتان دور مانده است.

همانطور که ذکر شد قابلیت های بسیاری به طور ذاتی از طرف خدای متعال در وجودتان به ودیعه نهاده که شما می توانید با کمی آموزش و بها دادن به آنها بهره برداری قابل توجهی هم از نظر مالی و هم به لحاظ فکری و روانی در زندگی از آنها داشته باشید که می توانند مهارت‌هایی همچون طراحی، نویسندگی، خوشنویسی و یا امثال اینها را شامل شود.

زمانی که در خواب شاهد پیدا کردن گنج توسط خودتان بودید، تعبیر ان بیانگر راهنمایی ذهن، ضمیر ناخودآگاه و باطن شماست که تمایل به بروز قابلیت ها و استعدادهای ذاتی تان دارد.

همانطور که پیامبر اسلام و امامان معصوم همواره انسانها را به تفکر، تعقل و استفاده از توانمندی های ذاتی که خداوند متعال در وجود انسان به ودیعه نهاده تشویق می کنند، گوهر و یا الماسی که در خواب مشاهده می شود به منزله انعکاسی از استعداد های درونی انسان می باشد.

گنج سکه

دیدن گنجینه هایی مملو از سکه ها و پول های قدیم در رویا، به نسبت گنجهایی که شامل طلا و نقره باشند، تفاسیر مختلفی دارند. چرا که همانطور که قبلاً ذکر شد گنج های پولی به منزله بروز مشکلات و مسائلی است که خواب بیننده را در شرایط سختی قرار داده و همچنین از تحقق اهداف و خواسته های او ممانعت به عمل می آورد. ولی رویت پول رایج در جامعه به تنهایی، به معنای رونق، برکت و معاش فراوان است.

از نظر منوچهر مطیعی:

با وجودی که دارا بودن سکه طلا در واقعیت بسیار با ارزش و مسرت بخش بوده ولی در رویا آن را مناسب ندانسته و بیانگر بحران و ناراحتی است که با آن مواجه می شود، علی الخصوص زمانیکه در خواب به طور آشکار نقش و نگاری که بر روی آن حک شده را به طور واضح ببیند.

از نظر برخی معبرین غربی:

یافتن سکه هایی از جنس طلا، به منزله تصویری از کوشش بسیار برای رسیدن به برنامه هایی است که فرد رویا بین در واقعیت در ذهن خود داشته است. همچنین ممکن است اشاره به افکاری دارد که از دیدگاه شما مقبول و سودآور بوده، ولی واقعیت آن بیهوده و زیان آور است.

پیدا کردن طلا

لازم به ذکر است آنچه که از طلا در این مبحث یاد میشود، سکه ها و اشیاءی از جنس طلا میباشد که از گذشتگان دور به صورت دفینه در زیر زمین یافت شده و در حکم عتیقه می باشد.

به تعبیر منوچهر مطیعی زمانی که شخصی در خواب ببیند طلا پیدا نموده و یا در میان لباس ها و کیف شخصی‌اش طلا وجود داشت، بر حسب وزن و جرم آن طلا زیان مالی به او وارد شده و ضرر میکند. در عین حال یافتن وسیله ای به رنگ طلا در رویا، به این معناست که احتمالاً ناچار به پرداخت خسارت و یا دیه خواهد شد.

لوک اویتنهاو معتقد است یافتن طلا در خواب نشان از رسیدن مالی به عنوان سهم الارث دارد. در عین حال بیان می کند زمانی که در خواب ببینید به دنبال یافتن طلا در میان زمین هستید، به منزله سعادت و نیکبختی است که به یکباره شما را در بر می گیرد.

به بیان آنلی بیتون یافتن طلا در رویا، به این معناست زمانی که برای موفقیت در هدفی تلاش نموده و یا به دنبال افزایش دارایی از راه صحیح هستید، سعی شما مثمر ثمر واقع شده و با سرافرازی به هرآنچه مد نظرتان است دست می یابید.

گم کردن طلا در رویا، به منزله هشداری است که در اثر غفلت و بی توجهی شانس بزرگ و سرنوشت سازی را از دست می دهید.

اگر ببینید بر روی زمین رگه هایی از طلا که ابتدا و انتهای آن مشخص نیست پیدا می کنید، به مفهوم محبوبیت و معروفیت در جامعه و میان مردم است که در عین حال تبعات بسیاری دارد.

چنانچه در خواب خودتان را ببینید که قصد به اشتغال در معدن طلا را نموده اید، تعبیر آن چنین است که شما سعی در حمایت و یاری دیگران دارید. در عین حال لازم است توجه داشته باشید که در میان اهل خانواده و بستگان حیثیت تان حفظ شده و به خطر نیفتد.

طلا در خاک

رویت طلایی که در میان خاک ها مدفون گشته در رویا، معانی بسیاری را شامل می شود.‌ مانند متولد شدن فرزند پسری که در بزرگسالی انسانی فرهیخته و تاثیرگذار در تاریخ خواهد بود، انتخاب روز مناسب جهت تاج گذاری، اعتراف و اذعان به حقیقت آنچه روی داده، پیوند مقدس غزدواج برای خانم مجرد و یا بارداری و وضع حمل برای خانمی که صاحب همسر می باشد.

سرقت گنج

کسی که در خواب ببیند گنج که متعلق به او نیست پیدا کرده و از میان آنان اشیایی را سرقت نموده و متعلق به خود می کند، تعبیر ان به منزله حرفه ای است که در آن مشغول به کار شده و در آن پست اقدام به دزدی میکند.

تندیس و مجسمه قدیمی و ارزشمند

چنانچه در خواب تندیس هایی از انسان و اشیای قدیمی و ارزشمند ببیند، چنین تعبیری دارد که به کنه و علت اصلی آفرینش پی برده و از این طریق راه پیشرفت را بر خود می گشاید، خصوصا زمانی که مجسمه برگرفته از شخصیتی عادل و دادرس در زمان حیاتش بوده باشد. ولی دیدن تندیس هایی همچون فراعنه مصر و پادشاهان خودکامه، نشان از غرور، تکبر و خودخواهی به قیمت زیر پا نهادن حقوق دیگران برای رسیدن به امیال خود می باشد.

دفن کردن گنج

اگر در خواب ببینید که گنجی را در میان زمین مدفون نمودید به این معناست که دغدغه آینده و روزهای پیش رو را داشته و برای آن برنامه ریزی می کنید. همچنین ممکن است قابلیت و یا توانمندی در وجودتان بوده که آن را از نظر دیگران مخفی می کنید.

صندوق گنج

تعبیر مشاهده صندوقچه ای مملو از گنج های ارزشمند در خواب، نشان دهنده مهارتهای ذاتی شماست. در عین حال به حس آرامش و اطمینان خاطری که در وجودتان حاکم است، توجه دارد. احتمالاً شما از شرایطی که در یک موقعیت کاری به آن رسیده و یا رابطه ای که به طور شخصی برقرار نموده اید، احساس رضایت و خوشنودی میکنید.

اگر در خواب ببینید شما به محتوای صندوقچه گنج نگاه می کردید، تعبیر به آن است که مصمم هستید تا به شخص یا چیزی از گذشته که متعلق به خودتان بوده، مجدداً دست یابید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🪙 تعبیر خواب گنج از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی