پلمب 5 کافه توزیع مشروب در رباط کریم/4نفر دستگیر شدند


پلمب 5  کافه توزیع مشروب در رباط کریم/4نفر دستگیر شدند

رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسف‌وند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر تأسف بار فوت و مسمومیت تعدادی از اهالی رباط کریم بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی، اظهار کرد: در پی بروز حوادث اخیر، از سوی دادستانی دستورات لازم در خصوص شناسایی افرادی که مبادرت به تهیه و فروش مشروبات الکلی کرده بودند صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم ادامه داد: لازم است مردم علاوه بر حرمت شرعی، به‌خاطر خطراتی که استفاده مشروبات الکلی، خصوصاً نوع تقلبی آن دارد از خانواده‌های خود مراقبت کنند تا خدای ناکرده دچار صدمات جسمی و روحی نشوند.

یوسف‌وند ضمن هشدار جدی به عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی افزود: عزم دادستانی در این مورد بسیار جدی است و در همین رابطه کافه‌هایی که مشروب توزیع می‌کردند پلمب و افراد مرتبط دستگیر شدند و به شدت در حال شناسایی دیگر افرادی هستیم که اقدام به تهیه و توزیع این اقلام می‌کنند.

وی در ادامه ضمن اعلام اینکه بیشتر مسمومیت‌های اخیر رباط کریم مربوط به شهر پرند بوده است گفت: از مردم تقاضا داریم که ما را در شناسایی افراد و مکان‌هایی که اقدام به تهیه و یا توزیع مشروبات الکلی می‌کنند کمک کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ارجاع 200 پرونده به یک قاضی فرصت تکریم مردم را کم می کند