🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب حلوا 🍪 تعبیر مشاهده حلوا در خواب همچون بشارتی است که از خوشنودی و بهره مندی از لذایذ بسیار در زندگی خبر داده و موجب ایجاد شرایطی می شود که در آن جفت روحی تان را به بهترین شکل پیدا کنید. از منطر اسلامی دیدن حلوا در خواب نشان...

تعبیر خواب حلوا 🍪

تعبیر مشاهده حلوا در خواب همچون بشارتی است که از خوشنودی و بهره مندی از لذایذ بسیار در زندگی خبر داده و موجب ایجاد شرایطی می شود که در آن جفت روحی تان را به بهترین شکل پیدا کنید.

از منطر اسلامی دیدن حلوا در خواب نشان دهنده دارایی و ثروت بسیار است. در عین حال بسیاری از چیزهای دیگری که در خواب مشاهده می کنید، ممکن است معنای حلوا را تحت‌الشعاع خود قرار داده دهند. در این میان می‌توان به چگونگی دریافت حلوا، محلی که آن را میل می کنید و اشخاصی که در آنجا حضور دارند، اشاره کرد.

تناقضاتی که در معانی رویای حلوا مشاهده می‌شود، بر گرفته از شرایط خواب بیننده و زمانی است که در آن به سر می برد. خواب هایی که در آن حلوا دیده شود بسیار نیک و خوش یمن بوده و مسبب احوالی پرنشاط و مسرت بخش برای خواب بیننده می شود.

گاها ممکن است معنایی که از رویای حلوا بیان می شود، بیانگر پیام و اخبار شادی آوری است که به رویابین میرسد. رویای حلوا دلالت بر دستیابی به خواسته، آرزو و بلندپروازی هایی است که سال ها در سر می‌پرورانده است.

گاها دیدن حلوا در خواب، بیانگر پیروزی و موفقیت در زندگی و همچنین اشتغال در شغل و حرفه دلخواه می باشد. همچنین می‌توان طعم شیرین و دلچسب آن را علامتی برای از بین رفتن غصه و ناراحتی و برطرف شدن مسائل و گرفتاری ها دانست. در عین حال ممکن است به مفهوم رهایی خواب بیننده از زندان و حبس و اجرای عدالت و انصاف در خصوص او باشد.

دیدن حلوا در خواب سمبلی از بروز رویداد و یا تحول شادی آور و مهیج در فضای منزل و برای اهل خانه باشد که می توان به نامزدی و یا ازدواج اشاره کرد.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

یوسف نبی

خالد بن علی العنبری

امام جعفر صادق (ع)

جابر مغربی

دانیال نبی

تعابیر بر اساس موضوع

پختن حلوا

خریدن حلوا

خوردن حلوا

حلوا در شکل خاص

حلوای افروشه

حلوای عصیده

حلوای کاچی

حلوای قهوه ای

حلوای شکری

حلوای خشک

حلوای آجیلی

حلوای زعفرانی

حلوا در خواب دختر مجرد

حلوا در خواب زن متاهل

حلوا در خواب زن باردار

حلوا در خواب مرد

حلوا در خواب شخص بیمار

حلوا در خواب افراد بی گناه

🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب حلوا بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

از نظر محمد ابن سیرین تعبیر دیدن حلوا خشک در خواب، اشاره به ثروت و دارایی دارد. ممکن است چنین خوابی بیانگر پریشانی و اندوهی باشد که با آن مواجه می شوند. البته به علت استفاده از زعفران در تهیه حلوا، نگرانی و ناراحتی را در آن پیش بینی می کنند.

اگر کسی در خواب ببیند که در حال تهیه مقدمات حلوا بوده و برای پخت آن آتشی روشن کرد، به منزله سخنان دلنشینی است که بر زبان می آورد.

از نظر یوسف نبی

مشاهده انواع حلوا در خواب و رویا، به منزله سلامتی و صحت جسم و روح بوده و همچنین از مشکلات و اندوه رهایی می یابید.

از نظر خالد بن علی العنبری

خوابی که در آن ببینید در حال تهیه و طبخ حلوا هستید، تعبیر به آن است کسانی که فاصله مکانی از شما داشتند جویای احوال تان شده و از خالتان آگاه می شوند. در عین حال به منزله یاری و کمک به افراد مستمند و نیازمند و ایمن شدن در برابر تهدیدات و خطراتی است که در زندگی با آن مواجه می شوید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

چنانچه در خواب از حلوایی که در آن مغز بادام و یا سایر انواع مغز خشکبار وجود داشت میل کنید، به این معناست که به نسبت حلوایی که خوردید از شخص بخیل و تنگ نظر منفعت به شما می رسد.

به بیان امام جعفر صادق (ع) خوردن حلوا در خواب بر سه قسم می باشد:

یکم:

به معنای بیان کلام حکیمانه است.

دوم:

رسیدن به مال و دارایی

سوم:

دلالت بر اجابت حوایج و آرزوها دارد.

همچنین مشاهده حلوا در خواب، اشاره به برخورداری از ثروت و دارایی و ایمان راستین دارد. اگر لقمه ای از حلوا را در خواب بخورید، تعبیر به آن است که صاحب فرزندی می شوید.

از نظر جابر مغربی

خواب که در آن مشغول خوردن حلوا باشید، تعبیر به آن است که به همان میزان به مال و ثروت دست می یابید، به شرطی که اثری از رنگ زعفران در آن نباشد. کسی که در خواب اقدام به فروش حلوا نماید، به منزله وجود مردی خوش گفتار و نیک سیرت می باشد.

عده ای از مورخان معتقدند خوابی که در آن به واسطه نشاسته حلوایی تهیه کرده و بخورید، به مفهوم بهره مندی از سود و فایده ای است که به او می رسد.

از نظر دانیال نبی

هنگامی که کسی در خواب مشاهده کند اقدام به طبخ و تهیه حلوا نموده و تفاوتی ندارد که به هر شکل و مزه ای باشد، زمانی که آن را به شخص مرحومی داده و یا از شخص متوفی بگیرد، نیک نبوده و تعبیر به فاصله و هجران دارد. ممکن است از شخصی که ارتباط نزدیک و صمیمی با او داشته جدا شود.

تعبیر خواب صلوات بر‌ اساس موضوع آن 📋

پختن حلوا

تعبیر مشاهده تهیه و پخت حلوا در خواب، نشان دهنده دستیابی به جایگاه عالی، سالاری و حکمرانی، قدرت و سلطه است. چنان چه کسی اقدام به تهیه و پختن حلوا نموده و صرفاً خودش از آن خورد، به معنای دعوت به یک دورهمی و یا جشن ویژه ای است که از او بعمل می آید.

هنگامی که کسی در رویا مشاهده کند همسرش حلوایی پخته و هر دو در کنار هم از آن می خورند، نشان دهنده سرانجام نیک و عاقبت بخیری فرزندان است.

اگر در خواب ببیند شخص دیگری حلوا تهیه نموده و مقداری نیز به او دادند، به این معنا است که از جانب یکی از اشخاص مهم و شناس برای حضور به جایی دعوت می شود.

پختن حلوای نذری:

زمانی که کسی در رویا ک تهیه و طبخ کرده و سپس آن را در قالب نذری میان همسایگان و دوستان توزیع کند، تعبیر به آن است که به علت رفتارهای خداپسندانه و خوبی که پیش از این به آن مبادرت داشته، خداوند آسیب و تهدید های زیادی را از سر او و خانواده‌اش رد میکند. در

عین حال به منزله انجام کار و فعالیتی است که به موجب آن سود و بهره زیادی برای خود و اطرافیانش حاصل می شود.

خریدن حلوا

چنانچه در خواب اقدام به خریدن حلوای زیادی نموده و در حین راه رفتن مشغول خوردن آن بود، به این معناست که بلاخره از همه مسائل و مشکلاتی که در این مدت با آن دست به گریبان بوده رهایی یافته و به شرایط مطلوبی دست می یابد.

خریدن حلوا در رویا به ویژه زمانی که در حجم زیاد مشاهده شود، به معنای برخورداری از روزی فراخ، پول و مالی که از راه شرعی و حلال حاصل آمده و منفعت اقتصادی است.

خریدن حلوا در خواب اشاره به جاه و جلال، بهره مندی از امکانات بسیار و نیکبختی در زندگی خواب بیننده دارد.

خوردن حلوا

برخی معبربن خوردن حلوا در خواب را به معنای ابتلا به مرض و بیماری می دانند. علی الخصوص زمانی که حلوا به رنگ زرد باشد. به گفته جابر مغربی زمانی که در رویا متوجه شوید اثری از رنگ زرد زعفران در حلوا مشهود نیست، به میزان حلوا دارای ثروت و مال می شوید.

اگر در رویا مشغول خوردن حلوا باشید، تعبیر به آن است که در آینده ای نزدیک وفور نعمت، رونق و خیر کثیر بر او جاری می شود.

همچنین خوردن حلوا در رویا، سمبلی از اخبار شادی بخش و مثمر ثمر بوده که از آن اطلاع می یابد.

در عین حال به منزله استخدام در شغل و حرفه ای است که پیش از این درخواست اشتغال در آن را داده و پس از این مراحل پذیرش آن را طی می کند.

خواب که در آن حلوا خورده شود، تعبیر و مفهوم ان از بین رفتن غم و غصه، پایان موانع، مسائل و آسیب هایی است که در واقعیت آنها را متحمل شده بود.

عده ای معتقدند خوردن حلوا در رویا، اشاره به اعتماد به نفس بالایی است که خواب بیننده نسبت به مهارت و استعدادهایش برخوردار بوده و کاملا به ضعف های خود آگاهی داشته و درصدد رفع آن است.

خوردن حلوا به مقدار زیاد:

هنگامی که کسی در رویا مقدار زیادی حلوا می خورد، به منزله منفعت و خیر کثیری است که به او رسیده و یا اینکه خداوند به او فرزند سالم و صالحی عطا میکند.

اگر پسر جوانی در خواب ببیند با دیدن حلوا شروع به خوردن مقدار زیادی از آن نموده که از طعم و مزه آن احساس لذت داشت، به مفهوم آن است که در آینده ای نزدیک با دختری خداشناس، زیبا و خوش سیرت ازدواج فرخنده ای بسته و او را به خانه اش می آورد.

خوردن حلوا با حرص:

در صورتی که در خواب شاهد خوردن حلوا با حرص و ولع زیاد توسط خودتان باشید، به مفهوم شانس خوب و پول و مالی است که به آن دست می یابید.

حلوا در شکل خاص

همچنین مشاهده حلوا به در اشکال خاص، سمبلی از معاش کثیر و وفور نعمتی است که در زندگی رویا بین جریان دارد.

حلوای افروشه

از جمله حلوا های خانگی افروشه می باشد که با آمیختن آب و روغن و عسل پخته میشود. هرچه به زمان های قبل برگردید، پخت افروشه در میان مردم بیشتر متداول بوده است. لذا معبرین باستانی بیشتر در خصوص آن مطالبی بیان کرده‌اند. ابن سیرین معتقد است زمانی که در رویا افروشه را بدون اضافه کردن زعفران طبخ کنند، معنای مساعدی دارد.

اگر درخواب افروشه را به مقدار ناچیز ببینید، به معنای سخن حکیمانه و ظریف است. ولی چنانچه حجم آن بسیار بود، به منزله ثروت و دارایی است که پس از مشقت بسیار حاصل می کنید. چنانچه در خواب ببینید کسی مقداری افروشه به شما داده و از آن میل کردید، بیانگر گفتار خردمندانه ای است که از آن شخص به گوشتان میرسد.

حلوای عصیده

برخی از مفسرین در خصوص دیدن حلوا عصیده در خواب و رویا معتقدند، تعبیر به مکنت و مالی است که پس از گذراندن رنج و سختی های بسیاری که متحمل شده حاصل میشود. در این میان مفهومی که برای عصیده بدون زعفران بیان شده، بسیار مطلوب تر از عصیده با زعفران است.

زمانی که در خواب ببینید کسی مقدار کمی عصبدن در دهان شما گذاشت، به منزله سخنان نیکویی است که به گوش تان می رسد.

حلوای کاچی

حلوا های مختلفی وجود دارند که در آن زعفران استفاده نمی شود و این نوع از منظر خواب و رویا، بهترین نوعی است که مفاهیم زیبایی با خود دارد. مشاهده چنین حلوای تعبیر به پول و مالی است که با سعی و کوشش بسیار به دست می آید.

حلوای قهوه ای

توجه به رنگ حلوا در خواب، از جمله جزئیاتی است که لازم است به آن دقت شود. برای مثال می‌توان به حلوای قهوه‌ای رنگ اشاره کرد که تعبیر نیک و خوشایندی برای خواب بیننده داشته، ولی حلوایی به رنگ سیاه که سوخته و یا طعم بد و ناخوشایندی داشته باشد، تلقی به از دست دادن و مرگ یکی از نزدیکان می شود.

حلوای شکری

مشاهده حلوا شکری در خواب چنانچه دارای طعم شیرین و دلچسبی بود، نشان دهنده امکانات بسیار، هیجان و آرامشی است که برای خواب بیننده به ارمغان می آورد. از جمله آن می توان به ادای دیون و بدهکاری ها، پایان یافتن مشکلات و ناملایمات، برقراری صلح و دوستی میان کسانی که دچار کدورت بودند و همچنین اطلاع از رویدادها و اخبار مسرت بخش که تحولات عظیم و مثبتی را در واقعیت با خود به همراه دارد، اشاره کرد.

حلوای خشک

اگر خود را در حال خوردن حلوای خشکی که مدت زیادی از پخت آن گذشته بود ببیند، تعبیر به آسیب و لطمه ای است که به او وارد میشود. چنانچه حلوا را میان مردم با نیت خیر توزیع می کرد، بداند که اجداد و گذشتگانش نسبت به او خشنود هستند.

حلوای آجیلی

زمانی که پسر جوان در خواب با کسی مواجه شود که هیچ شناخت و آشنایی قبلی با آن نداشته و آن شخص حلوای آجیلی در مقدار زیاد به او داده و این سخاوت او را به وجد درآورد، تعبیر به آن است که به زودی در شغل و حرفه جدیدی شروع به کار می نماید که برای او پایدار بوده و دستاوردهای بسیاری از آن حاصل می کند.

حلوای زعفرانی

مشاهده رنگ زرد متمایل به نارنجی که از زعفران به حلوا تراوش می شود، از نظر برخی از معبرین و همچنین منوچهر مطیعی تهرانی مفهوم این رویا را در جهت اندوه و پریشانی سوق می دهد. لذا حلوا هایی که در پخت آن زعفران دخیل نبوده، معنای مطبوع و بهتری با خود دارد.

حلوا در خواب دختر مجرد

اگر دختر مجردی در خواب مشاهده کند به مقدار زیاد حلوا خریداری نموده و آن را به منزلش آورده و شروع به خوردن میکند، تعبیر به آن است که به زودی از تمام مسائل و مشکلاتی که در منزل با آنها مواجه بوده رها شده و رفع و رجوع میشود. بدین ترتیب آسایش و راحتی برای مدت مدیدی بر زندگی اش حاکم می‌شود.

خوابی که در آن دختر مجرد پس از خریدن حلوا متوجه شود با وجود میل زیاد قادر به خوردن آن نبود، به این معناست که در واقعیت شرایط سختی برایش ایجاد شده و سبب بروز مشکلات و ناراحتی های متعددی برایش می شود. ولی به عنایت خدای مهربان در آینده ای نزدیک این مسائل ختم به خیر می شود.

در صورتی که درخواب ببیند شخص ناشناسی حلوای بسیاری به او داد تا میل کند، چنین مفهومی دارد که به زودی شرایط ازدواج با یک شخص بسیار موجه و شایسته برای او فراهم شده و بدین ترتیب با استعانت از خدای بزرگ زندگی جدیدی را شروع می‌کند.

یکی از رویاهای پسندیده برای خانم مجرد، دیدن حلوا بوده که از آن به عنوان یک اتفاق مبارک و بهره مندی از رونق و خیر یاد می شود. از جمله معانی که برای این رویا ذکر می شود، در آینده ای نزدیک شرایط وصال با شخصی خداشناس و خوش رفتار برای او فراهم شده که ممکن است در مرحله ی نامزدی و یا ازدواج قرار بگیرد.

در عین حال ممکن است سمبلی از آرزوهای بزرگ، تمایلات و رویاهایی باشد که به آنها دست یافته و به نشاط و هیجان می رسد. و اگر در خواب مشاهده کند حلوایی را پخته و سپس آن را در بسته های خاصی قرار می دهد، نشان دهنده برخی از مشکلات مالی است که با آن مواجه می شود.

همچنین زمانی که در رویا متوجه شود میل و طمع شدیدی به خوردن حلوا پیدا کرده، به منزله سعی و تلاش مستمری است که برای دستیابی به اهدافش انجام میدهد. زمانی که در خواب شخص دیگری مقداری حلوا به خانم مجرد هدیه داد، بیانگر معاش کثیر و برکت بسیاری است که به زندگی او وارد میشود.

اگر در خواب اقدام به خرید حلوا نماید، به منزله پیوند ازدواج با پسری با تقوا و خوش اخلاق می باشد. فروختن حلوا به خانم مجرد، تعبیر به برخی مسائل و فشارهای مالی است که برای او ایجاد می شود.

چنانچه خانم مجرد در خواب متوجه شود در فاصله زمانی بسیار کمی مقدار زیادی حلوا خورده و از این امر شادمان بود، تعبیر به آن است که از همه رنج ها و مسائلی که در این مدت با آن دست به گریبان بوده است رهایی یافته و آرامش و نشاط در زندگی‌اش حاکم می‌شود.

هنگامی که خانوم مجردی مشاهده کند همسر سابقش حلوای زیادی برای خوردن به او داد، چنین مفهومی دارد که مشکلات و اختلافات متعددی که بینشان وجود داشته حل و فصل گردیده و مجدداً ایشان به سمت یکدیگر رجوع می کنند.

اگر خانوم مجردی در رویا ببیند که برای خریدن حلوا به جاهای زیادی سر زده اما موفق به یافتن و خرید آن نشد، به این معناست که در حال حاضر در زندگی با مسائل و چالش‌های بسیاری مواجه است، ولی به یمن لطف و عنایت خدای مهربان در آینده ای نزدیک از آنها رهایی می یابد.

حلوا در خواب زن متاهل

تعبیر دیدن حلوا در خواب یک خانم متاهل از اخبار خوش و رزق و روزی فراخ حکایت دارد. خوابی که در آن خانم متاهل ببیند شوهرش به او حلوا می دهد، تعبیر به استحکام و دوام خانواده و روزگار خوش احوالی است که سپری می‌کنند.

اگر در رویا اقدام به خوردن حلوا نماید، به منزله سعادت و نیکبختی در زندگی مشترک و پایداری این شرایط است. زمانی که خانوم متاهل در خواب ببینند از حلوای تاهینی (حلوای پسته) به فرزندانش می دهد، به این معناست که خیر و منفعت بسیاری به آنها میرساند که حتی میتوان تربیت شایسته و خوبی دانست که فرزندان را به آن مزین می کند.

هنگامی که در خواب مشاهده کند در حالی که در کنار شوهرش حضور داشته مقدار زیادی حلوا خورده و احساس شادی و خوشحالی داشت، تعبیر به تحولات و اتفاقات خوشایند و دلپذیری است که این زوج در کنار هم پشت سر گذاشته و از آن لذت می برند.

اگر در خواب متوجه شود شوهرش قصد دادن حلوای تاهینی خوش طعمی به او داشته تا از آن میل کند ولی این امکان میسر نشد، تعبیر به برخی مسائل و چالش هایی در زمینه سلامتی جسمشان است که ممکن است مدتی آنها را درگیر کند. ولی خوشبختانه به لطف عنایت خدای مهربان به زودی از این وضعیت رها شده و به آرامش می‌رسند.

چنانچه خانم متاهل در خواب مشاهده کند حلوای زیادی خریداری کرده تا در کنار فرزندانش از آن میل کنند، چنین تعبیری دارد که آسایش خاطر و خیر و برکت کثیری به زندگیشان حاکم شده و در کنار همسر و فرزندانش از آن بهره‌مند می‌شوند. دیدن حلوا برای افراد متاهل به منزله بشارتی است که از بروز اتفاق خوب خبر میدهد.

حلوا در خواب زن باردار

از جمله مفاهیمی که از حلوا برای خانوم حامله و باردار بیان می شود، روزی فراخ، رونق و امنیت و ثبات در کانون گرم خانواده است. اگر خانوم باردار در خواب به شوهرش حلوا داد، به منزله معاش کثیر، روزی و برکت زیادی است که در پول و اموراتشان به واسطه او به زندگیشان جاری میشود.

در صورتی که در رویا حلوا از همسرش بگیرد، دلالت بر نقدینگی بسیار و وفور نعمتی است که در زندگیشان حاکم می‌شود. زمانی که خانوم آبستن در خواب اقدام به خوردن مقدار زیادی حلوا نماید، بیانگر وضع حملی است که به آسانی صورت می گیرد.

اگر در خواب متوجه شود در ضمن خوردن حلوا به مقدار فراوان، احساس شادی و نشاط به او دست داد، بیانگر نزدیک شدن به زمان زایمانش میباشد. که البته با یاری خدای بزرگ، به سرعت و به راحتی وضع حمل انجام شده و فرزندش پا به این دنیا می گذارد.

هنگامی که در رویا خانم باردار حلوای شیرینی با آجیل فراوان میل کند، تعبیر به آن است که خوشبختانه زندگی مشترکشان با آسایش خاطر و فارغ از هر مسئله و چالش فکری و روانی به بهترین نحو سپری می شود.

چنانچه در خواب ببیند شوهرش مقدار خیلی زیادی حلوا به او می‌دهد، به این معناست که در فاصله زمانی خیلی کمی، شاهد نزول برکت، رونق و وفور نعمت به حد چشمگیر خواهد بود. که به یاری خدای مهربان در نهایت نیکبختی در کنار هم از این روزگار لذت می برند.

حلوا در خواب مرد

اگر مردی در خواب ببیند اقدام به خرید مقدار زیادی حلوا نموده و پس از خوردن آن بسیار مسرور و خوشحال بود، تعبیر ان بدین معناست که تمام مشکلات و موانعی که تاکنون در زندگی برای او ایجاد شده و سعی در برطرف نمودن آن داشته، سرانجام به پایان رسیده و به دوره پرنشاط و پایداری وارد می شود.

زمانی که مردی در رویا شاهد خوردن حلوا به همراه آجیل توسط خودش بود که طعم بسیار دلچسب و لذیذی داشت، به این معناست که در صورتی که تاکنون اقدام به ازدواج نکرده به زودی با دختری شایسته پیوند با ازدواج می بندد. همچنین معنای دیگر این رویا، موفقیت های چشمگیری است که تحولات و پیشرفت بسیاری را برای او ایجاد می کند.

چنانچه مردی در خواب مشاهده کند حلوای زیادی خورده ولی طعم تلخ و نامطلوبی از آن احساس کرد، به منزله موانع و شرایط سختی است که در واقعیت با آن مواجه شده است. خوشبختانه با تلاش مستمر و یاری خدای مهربان به زودی این شرایط ختم به خیر می شود.

دیدن حلوا در خواب آقایان، به منزله آشنایی و معاشرت با خانم بوده و مشاهده آن در رویای خانم ها به منزله مصاحبت و ارتباط با شخصی است که لطمه و آسیبی برای او نداشته و بسیار دلچسب میباشد. دیدن چنین رویایی برای تاجران و بازرگانان، دلالت بر منفعت بسیار و پیروزی در کسب و کار و تخصص شان دارد.

حلوا در خواب شخص بیمار

از جمله معانی دیدن حلوا برای شخص بیمار، به منزله شفا از مرض و بیماری و صحت کامل جسمی برای اوست.

حلوا در خواب افراد بی گناه

چنانچه خواب بیننده در موقعیتی بود که در حق او اجحاف و ستمی روا داشته، مورد اهانت و تحقیر واقع گشته و یا در بند و زندان بود، دیدن خواب حلوا تعبیر به نجات از زندان، دفع تعدی و توهین و پایان رنج و پریشانی است.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🍪 تعبیر خواب حلوا از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست