🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب جوجه تیغی 🦔 تعبیر دیدن جوجه تیغی در خواب سمبلی از زاویه دید و بینشی است که خواب بیننده نسبت به وقایع پیرامون خود داشته و اشاره به اثراتی است که اشخاص دیگر در زندگی او دارند. مفهوم دیگر جوجه تیغی اشاره به شرایطی است که به ناچار...

تعبیر خواب جوجه تیغی 🦔

تعبیر دیدن جوجه تیغی در خواب سمبلی از زاویه دید و بینشی است که خواب بیننده نسبت به وقایع پیرامون خود داشته و اشاره به اثراتی است که اشخاص دیگر در زندگی او دارند. مفهوم دیگر جوجه تیغی اشاره به شرایطی است که به ناچار در کنار افرادی که علاقه وافری نسبت به ایشان دارید اقدام به راه اندازی شغل و حرفه می نمایید. این موضوع مسائل و چالش های بسیاری را برای دستیابی به اهداف تان ایجاد میکند.

تیغ های موجود بر روی جوجه تیغی دلالت بر عقیده و نگرش واقعی یک مرد دارد. در عین حال به منزله انعکاس و اثراتی است که از وجود این مرد در زندگی خواب بیننده رخ می دهد. مشاهده جوجه تیغی در رویا به منزله موضوعی است که به راحتی قابل وصول نمی باشد. در عین حال بیان کننده کاریست که در آن اقدام کرده و بدین وسیله عواطف و احساسات دیگران به جوشش می‌افتد.

خوابی که در آن جوجه تیغی مشاهده کنید، به این معناست که خوشبختانه شما پله های ترقی را طی کرده و دستاوردهای زیادی در آینده برای خود به ارمغان می آورید. ممکن است در این میان یکی از دوستان شما را ترک کند.

از آنجا که جوجه تیغی حیوانی بسیار مقاوم بوده و استقامت زیادی دارد، لذا از آن به نیکبختی و سعادت معنا می کنند. از جمله نشانه هایی که برای دیدن جوجه تیغی در رویا بیان می شود، دستاوردی بزرگ و پیروزی سرافرازانه در تحولات آینده است.

در صورتی که رویای جوجه تیغی ببینید به این معناست که شما موفق می شوید به واسطه جسارت و شهامت بسیاری که در وجودتان هست بر مسائل فائق آمده و به هر آنچه مد نظرتان است دست یابید.

در برخی اوقات مشاهده چنین رویایی را دلالت بر بی احتیاطی و عدم دقت می دانند. در حقیقت شما در مواجهه با موضوعات و برنامه‌های خاصی که دقت نظر و هوشیاری خاصی را می طلبد، بسیار ساده برخورد کرده و بدین ترتیب حق مطلب را به جا نمی آورید. چنانچه در رفتار و عملکرد تان تجدیدنظر نداشته باشید بدانید که سیر اشتباهات در زندگیتان تکرار شده و دستاوردی نصیبتان می شود.

در حقیقت این ساده انگاری و عدم توجه کافی به برنامه ها و مورات و تنها آسیب جدی به شغل و حرفه شما داشته بلکه سلامت جسمی شما را نیز در معرض خطر قرار داده است. توجه داشته باشید تا زمانی که شخصا تصمیم به تغییر و اصلاح خودتان نداشته باشید، هیچ کس و هیچ چیزی قادر نیست که شمارا به سمت انسان بهتر شدن هدایت کند.

دیدن جوجه تیغی در خواب همچون پیامی است که به لزوم عدم وابستگی به دیگران در زندگی هشدار می دهد. در اغلب موارد شما وقت، انرژی و منابع مالی خودتان را صرف دوستان و اطرافیان تان کرده و درصد ناچیزی از آن را برای خود در نظر می گیرید. البته چنین امری برای اعضای خانواده و عزیزان امری مطلوب و دلپذیر می باشد، اما طبیعتا هر انسانی انتظار داشتن رفتار و احترام متقابل از طرف ارتباطی خود دارد، پس بهتر است انرژی مضاعف را صرف کسانی کنید که به همان میزان و یا حتی بیشتر از آن به شما باز می گردانند.

تعبیر خواب جوجه تیغی به منزله فرایند دفاع و امنیت در برابر خطر و آسیب است که به طور ناخودآگاه از خود بروز می دهید.

از جمله مفاهیم جوجه تیغی در خواب، بیانگر عدم اطمینانی است که نسبت به رابطه ای که به تازگی در آن وارد شده اید، در خود حس می‌کنید. چرا که آنها تلاش دارند تا همچنان صدماتی را بهتان وارد کنند، و شما دیگران را در حال دسیسه چینی و فتنه برای خود می بینید. حتی نسبت به همکاران تان دچار سوء ظن شده و فکر می کنید که به شما و موقعیت تان حسد ورزیده و سد راهتان برای پیشرفت می شوند. در حقیقت احساس عدم امنیت نسبت به شغل و حرفه تان پیدا کرده و آن را در خطر می بینید.

جوجه تیغی در خواب سمبلی از افکار و احساسات بی دفاع و در خطر است. به تازگی برخی تغییر و تحولات به ناگاه نمود کرده اند که موجب اضطراب و نگرانی تان نسبت به موقعیت و آینده می شود. بهتر است با دید مثبت به این شرایط نگاه کنید.

برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

کتاب سرزمین رویاها

لوک اویتنهاو

کارل گوستاو یونگ

شیخ مفید

زیگموند فروید

جی. اچ. میلر

تعابیر بر اساس موضوع

تیغ جوجه تیغی

جوجه تیغی روی دست

گرفتن جوجه تیغی

بغل کردن جوجه تیغی

نگهداری از جوجه تیغی

پیدا کردن جوجه تیغی

غذا دادن به جوجه تیغی

جوجه تیغی و توپ

جوجه تیغی زخمی

جوجه تیغی بیمار

جوجه تیغی مرده

بچه جوجه تیغی

جوجه تیغی بزرگ

جوجه تیغی جمع شده

جوجه تیغی در جنگل

حمله جوجه تیغی

بلعیدن موش توسط جوجه تیغی

جنگ جوجه تیغی و مار

جوجه تیغی در خواب کارمند

جوجه تیغی در خواب شخص بیمار

جوجه تیغی در خواب مرد تاجر

جوجه تیغی در خواب مرد

جوجه تیغی در خواب زن

🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب جوجه تیغی بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

تعبیر دیدن جوجه تیغی در خواب، اشاره به دشمن و بدخواهی کریه المنظر و تندخو دارد. در صورتی که در خواب شاهد کشته شدن جوجه تیغی توسط خودتان بودید، به منزله ظفر و غلبه بر دشمن می باشد. چنانچه در خواب مشاهده کنید در حال خوردن گوشت جوجه تیغی هستید، بدانید که به همان میزان از دارایی دشمنانتان استفاده خواهید کرد.

چنانچه در رویا جوجه‌تیغی اقدام به گاز گرفتن شما نماید، بیانگر لطمه و ضرری است که از جانب دشمن به شما وارد می شود. به ویژه زمانی که ببینید زخم خونریزی می کند.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب متوجه شوید جوجه تیغی بر بام منزل شما قرار دارد، نشان دهنده دریافت پیامی است که دارای مضمونی متاثر کننده و یا کذب می باشد. چنانچه در رویا خودتان را مشغول ملاعبه و بازی با جوجه تیغی عظیم‌الجثه‌ای ببینید و در این حین به ناگاه با او چشم در چشم شدید، بدانید که در پیرامون شما شخص پلید و بدسرشتی وجود دارد.

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون مشاهده جوجه تیغی در رویا، به این معناست که اقدام به اشتغال و همچنین آشنایی با اشخاص و دوستان جدید را نمی‌پذیرید. زمانی که دختری در رویا جوجه تیغی را مشاهده کند، نشان دهنده اجتناب از عواطف و رویکردهای ناخوشایند و منفی دارد.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

دیدن جوجه تیغی در خواب، به منزله شکست و حرمان بدخواهان و دشمنان در اجرای فتنه و دسیسه بر علیه خواب بیننده است. زمانی که در خواب اقدام به کشتن جوجه تیغی نمایید تعبیر به رفع شدن زیان و آسیب هایی است که شما و زندگیتان را تهدید می کرد.

اگر جوجه تیغی را در تعداد بسیار مشاهده کنید، به منزله خطری است که در کمین شما بوده و یا اینکه در روابط احساسی و عاشقانه دچار شکست می شوید.

از نظر لوک اویتنهاو

به بیان لوک اویتنهاو مشاهده جوجه تیغی در خواب و رویا، تعبیر ان بیانگر حسد ورزی و رشک می باشد. چنانچه در خواب خودتان صاحب یک جوجه تیغی بودید، تعبیر به آن است که دیگران نسبت به شما احساس حسادت میکنند.

از نظر کارل گوستاو یونگ

اگر در خواب رویایی را بر پایه جوجه تیغی مشاهده کنید، نشان دهنده زودرنجی و نازک دلی شما بوده که در مواجهه با هر سخن و موضوعی آن را به خود تلقی می کنید. همچنین مفهوم دیگر این خواب، به منزله ضعیف و کمرنگ شدن جنبه عرفانی و کمالات در وجودتان میباشد.

دیدن جوجه تیغی در خواب لزوم توجه و مراقبت کافی نسبت به روح و جسمتان میباشد. بهتر است با در نظر داشتن نیازها و تمایلات روحی و فکری تان آن را ارتقا داده تا از لطمات و زیان های وارده پیشگیری کنید.

لذا جوجه تیغی ممکن است بیانگر شرایطی باشد که به ناچار در آن قرار بگیرید. پس بهتر است که با طیب خاطر آن را پذیرفته تا بهترین استفاده را از آن داشته باشید. گاها این رویا اشاره به شخصی دارد که کاملاً محتاطانه رفتار نموده و هیچ اثر منفی از خود به جای نمی گذارد.

از نظر شیخ مفید

تعبیر دیدن جوجه تیغی در خواب اشاره به حضور مردی است که بسیار صادق و همه فن حریف بوده و به قدری خوش مشرب است که از هر قشری و سنی، مجذوب و شیفته او می‌شوند. ولی همچنان شخصیت پایدار خود را حفظ میکند. در اختیار داشتن جوجه تیغی در رویا به منزله معاشرت و همنشینی با رفیقی دارای خصوصیات ذکر شده است.

زمانی که در خواب شاهد رها شدن تیغ از جوجه تیغی به جانب خودتان بودید، ولی لطمه‌ای به شما وارد نشد، به معنای لطف و موهبتی است که نسبت به شما روا داشته و یا اینکه پیامی به شما می رسد.

همچنین معنای دیگر رویای مذکور، به مفهوم خبری است از جانب عزیزی که در سفر بوده و یا از هم فاصله دارید به شما رسیده و یا ممکن است یکی از دوستان کادو و پیشکشی برای تان ارسال کند.

در صورتی که متوجه شوید تیغ رها شده از جوجه تیغی به شما اصابت کرده و در پوست و گوشت تان فرو رفت، تعبیر به آن است که مورد نکوهش و نصیحت دیگران واقع شده و غیبت و بدگویی درخصوص شما نقل محافل می شود.

اگر در خواب ببینید با استفاده از تیغ جوجه تیغی اقدام به تیراندازی می کنی نشان دهنده موضوعی است که به نظر شما را بسیار به خود جلب نموده است.

خوابی که در آن دوشیزه ای جوجه تیغی در میان دستانش نگه داشته و یا اینکه تیغی به جانب او رها شود، دلالت بر نظر و توجه ویژه ای است که نسبت به او می شود.

از نظر زیگموند فروید

از نظر فروید رویای جوجه تیغی اشاره به شخصیت و وجود خواب بیننده دارد. تیغ هایی که بر روی بدن جوجه تیغی قرار دارد، بیانگر دیدگاه و نگرش شما نسبت به دیگران و استنباطی است که از محیط و دنیای پیرامونتان دارید.

در اکثر مواقع اشخاصی که با نیت خیرخواهانه حمایت و یاری نسبت به شما دارند، با سوء ظن نگریسته و همچون متخاصم به او می نگرید. پس از آن در پی کسانی هستید که ارزش و اعتباری برای شما در نظر ندارند. در حقیقت این رویا همچون هشداری است که توجه شما را به نگرش و رفتار تان جلب می کند.

از نظر جی. اچ. میلر

از نظر جی. اچ. میلر مشاهده جوجه تیغی در رویا نشان دهنده داد و ستد و کسب و کار نیمه کاره ای است که لازم است به پایان برسد. چنین مسائل نیمه‌کاره ا‌ی همچون سدی مانع تکمیل شدن و به سرانجام رسیدن طرح‌ها و ایده‌های شما در زندگی می شوند.
جی. اچ. میلر در کتاب خود ذکر کرده مشاهده جوجه تیغی در خواب، بیانگر موفقیتی است که پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و چالش های بسیاری به آن دست می یابید.

تعبیر خواب جوجه تیغی بر‌ اساس موضوع آن 📋

تیغ جوجه تیغی

اگر در خواب ببینید که در اثر تیغ های جوجه تیغی بدنتان دچار زخم و جراحت شد، تعبیر ان بیانگر وجود شخصی است که در حال توطئه بر علیه شما بوده و با الفاظ نامناسب به بدگویی می پردازد.در مواجهه با این رفتارها شما بسیار شکننده و آسیب پذیر بوده و دچار افسردگی و ملالت می شوید.

اگر در خواب تان تصویر تیغ های جوجه تیغی بسیار ملموس و واضح بود، تعبیر به ویژگی های شرارت و سنگدلی است که در شما جلوه می کند. این امر انعکاسی از پلیدی و خاموش شدن جنبه روحانی و فکری وجودتان بوده که آن را نادیده انگاشته آید. لازم است تغییراتی را در افکار و رفتار تان داشته باشید. چنانچه بعد معنوی و الهی روحتان همچنان به سمت نیستی و تباهی سیر کند، اطرافیان و مردم از نزدیکی معاشرت و نزدیکی با شما اجتناب می‌کنند.

جوجه تیغی و خارها مفهوم ناخوشایندی در خواب دارند و دیدن آنها به منزله پیام خطری است که شما را نسبت به وقایع پیرامونتان هوشیار می کند.

دیدن پرهای جوجه تیغی در رویا نشان دهنده اتفاقاتی است که بیشتر جنبه منفی داشته اثرات ناخوشی از خود دارند.

جوجه تیغی روی دست

اگر جوجه تیغی در خواب بر روی دستان شما قرار داشت، به منزله اقبال بلند می باشد.

گرفتن جوجه تیغی

هنگامی که در رویا شخصی را نظاره کنید که جوجه تیغی را در میان دستانش قرار داده است، به این معناست که کسی در آینده ای نزدیک امورات زندگیتان را تحت کنترل و مدیریت خود قرار میدهد.

اگر خودتان در خواب شاهد نگه داشتن جوجه تیغی در میان دستانتان بودید، چنین مفهومی دارد که نسبت به برخی اشخاص دچار بزرگنمایی شده و بهتر از آنچه هستند تصور میکنید. به زودی این شخص با برخی از رفتار و کردار هایش شما را متوجه نگرش اشتباهتان می کند.

به ناچار در موقعیتی قرار می گیرید که توقع و خواسته های شما محقق نمی شود. در حقیقت این شخص تنها شما را مایوس می کند، بلکه باعث سقوط و تنزل شما در شرایطی بسیار پایین تر می شود.

لذا لازم است تا محتاطانه و با دقت ویژه ای اشخاص پیرامونتان را انتخاب نمایید. از اطمینان کامل به آنها خودداری کرده و به هیچ وجه آنها را در جریان جزئیات روزمره و زندگی تان قرار ندهید. گاه ممکن است آنها با تکبر و غرور به این ارتباط خاتمه داده و منافع خودشان را لحاظ کنند.

چنانچه پسر جوانی در خواب جوجه تیغی را در میان دستانش ببیند، این خواب همچون زنگ خطری است که در خصوص روابط او با شخص خاصی هشدار می دهد. چرا که شناخت کافی و صحیحی از اون نداشته و از نیات و اهدافی که در سر می پروراند اطلاعی ندارد. همچنین معنای دیگر این خواب نشان دهنده نزاع و مشاجراتی است که با برخی خانواده ها رخ می دهد.

بغل کردن جوجه تیغی

اگر دختری در خواب جوجه تیغی را در آغوش گرفته و به هیچ وجه متوجه تیزی تیغ های او بر روی بدنش نشد، بداند که در خصوص شخصی که به تازگی در جرگه دوستانش پیوسته، تلقی اشتباهی داشته و دارای شخصیتی ریاکار می باشد.

نگهداری از جوجه تیغی

خواب که در آن ببینید جوجه تیغی را همانند یک حیوان خانگی در منزل نگهداری میکنید، تعبیر به آن است که به زودی با شخص جالب و گیرایی آشنا می شوید که بسیار اثرات سازنده‌ای در ابعاد مختلف زندگی شما می گذارد. اگر در خواب ببینید که به شکار و صید جوجه تیغی درآمدید، به این معناست که از روابط بسیاری که به شکل های مختلف با آن سر و کار داشته و ازدهام و شلوغی دچار دلزدگی و ملامت هستید.

پیشنهاد می شود مدت کوتاهی را به استراحت و تمدد اعصاب پرداخته تا از کارهای روزانه دور بمانید.

پیدا کردن جوجه تیغی

در صورتی که در خواب یک جوجه تیغی پیدا کنید، به منزله آشنا شدن با شخصی است که شما را به قهقرا سوق داده و باعث ناکامی تان می شود.

غذا دادن به جوجه تیغی

چنانچه در خواب مشغول غذا دادن به جوجه تیغی بودید، تعبیر به آن است که به علت جهالت و ساده اندیشی شما، مجالی برای سوء استفاده افراد سودجو و جاه طلب ایجاد میشود.

جوجه تیغی و توپ

خوابی که در آن ببینید جوجه تیغی در حال بازی و تفریح با توپ بود، به این معناست که بر سر موضوعی با همکاران تان دچار اختلاف می شوید.

در عین حال این رویا به منزله دسیسه و نیرنگی است که شما را مجبور به حضور در آن می کنند.

جوجه تیغی زخمی

هنگامی که در رویا جوجه تیغی را به شکلی که دچار زخم و آسیب بوده مشاهده کنید، به این معناست که لازم است دقت و احتیاط ویژه ای در امور و برنامه های تان داشته باشید. چرا که ممکن است به زودی در اثر یک بی دقتی خطا و اشتباهی از شما بروز کند که عواقب سختی در پی داشته و به این راحتی قابل جبران نیست.

در برخی اوقات اقدامات غیر عاقلانه و سهل انگارانه ای که انجام می دهید، لطمات زیادی را بر پیکر حرفه و زندگیتان وارد می کند. همچنین مفهوم دیگر چنین رویایی اشاره به عکس العمل شما در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلاتی دارد که به آن دچار می شوید. در حقیقت شما درعوض حل و فصل و پرداختن به مسائل، آن را به حال خود رها کرده و از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی می کنید.

اینگونه رفتار برگرفته از اعتماد به نفس پایینی است که به آن دچار بوده و اینکه از اشتباهات خود نهراسید، بلکه در صدد رفع آن بر آمده و از آن درس بگیرید.

جوجه تیغی بیمار

مشاهده جوجه تیغی مریض و بیمار سمبل حسدورزی می باشد. احتمالاً اشخاصی که از دیدن شکست و ضعف دیگران احساس خشنودی می کنند، پیرامون تان گرد آمده اند. با توجه به اینکه شما انسانی هستید که همیشه با تلاش مستمر به دنبال اهداف تان بوده و کاملاً خودساخته عمل نموده اید، مشاهده چنین اشخاصی با این خصوصیات تاسف بسیاری را در دل شما می گذارد.

بهتر است اشخاصی را به دوستی و مصاحبت در پیرامون تان گرد آورید که افکار و نگرشی مشابه شما دارند. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا در کنار یکدیگر به پیشبرد اهداف تان کمک کنید.

جوجه تیغی مرده

اگر در خواب جوجه تیغی را به شکل مرده ببینید، تعبیر ان به این معناست که به زودی از وجود و شر اشخاص سوء استفاده گر و کسانی که سعی در ایجاد اختلال در امورات تان را داشته اند، رها می شوید.
همچنین این رویا بیانگر ارتقا و بالا رفتن نوع نگرش و دیدگاهی است که در ذهنتان بوده و به واسطه آن شخصیت شما به رشد و کمال می رسد. گاها ممکن است به مفهوم در امان ماندن و رهایی از شر و آسیب دشمنان به ویژه در حیطه کاری باشد

بچه جوجه تیغی

خوابی که در آن بچه جوجه تیغی را ببینید، به معنای مسائل و مشکلاتی است که در حیطه شغل و حرفه تان با آن مواجه شده و یا اختلافی است که میان اعضای خانواده بروز می کند.‌معنای دیگر این رویا اشاره به نارضایتی است که نسبت به شریک زندگی تان داشته و این موضوع نشأت گرفته از اختیارات بیش از حدی است که خودتان به او داده اید.
مفهوم دیگر این رویا نشان دهنده استرس و دلواپسی بیش از حدی است که وجودتان را به لرزه دراورده و در اثر آن احساس پوچی و بی فایدگی به شما دست داده است..

جوجه تیغی بزرگ

اگر در خواب جوجه تیغی را در جثه ای بزرگ مشاهده کنید، تعبیر ان به منزله وجود دشمن و متخاصمی است که بسیار قدرتمند بوده و تاکنون همه سعی و کوشش شما برای مقابله با او نتیجه ای در بر نداشته است. در صورتی که تیغ جوجه تیغی لطمه و آسیبی به شما وارد کرد، بدانید که در واقعیت ضرر و زیانی متوجه تان می شود.

ولی اگر تیغ آن نرم و منعطف بود، مفهوم خوبی دارد.‌در حقیقت دشمن شما آنطور که تصور می شود از نفوذ و قدرت چندانی برخوردار نبوده و می‌توانید با تدبیر هوشمندانه بر او غلبه کنید.

جوجه تیغی جمع شده

هنگامی که در رویا مشاهده کنید جوجه تیغی خودش را به شکل گلوله جمع کرده و همچون یک توپ گرد بر روی دستان تان است، نشان دهنده اخبار ناخوشایند و یا بحث و جدل با همکاران و دوستان می باشد.

اگر جوجه تیغی در این حالت به خواب رفته بود و سعی در دفاع و مقابله با کسی نداشت، به منزله وجود شخصی است که شمارا در تاریکی های گذشته رها کرده و اجازه خروج از آن نمی دهد.

جوجه تیغی در جنگل

اگر در خواب ببینید در جنگل جوجه تیغی پیدا کردید، به این معناست که به زودی با فرد جدیدی آشنا شده و ارتباط دوستی برقرار میکنید که میتواند شرایطی را برای ارتقا و پیشرفت شما در حیطه کسب و کارتان ایجاد کند.

حمله جوجه تیغی

اگر در خواب ببینید جوجه تیغی به شما حمله می کند، همچون زنگ خطری است که در خصوص مواجهه با موقعیت نامطلوب و نابه هنگامی سخن می گوید که می توانید با برخورد صحیح از این شرایط رهایی پیدا کنید. چنانچه جوجه تیغی اقدام به گاز گرفتن شما نمود، به این معناست که شما ارتباط و معاشرت تان را با شخص خاصی کتمان می کنید.

همچنین مفهوم دیگری که از حمله ور شدن جوجه تیغی به سمت خودتان استنباط می‌شود، اشاره به شرایط نامطلوبی است که هم اکنون به آن دچار بوده و در پی راه حلی هستید که از آن بیرون بیایید.

بلعیدن موش توسط جوجه تیغی

زمانی که در رویا جوجه تیغی در ابعاد بزرگ ببینید که در حال بلعیدن موشی بود، تعبیر ان اشاره به افکار و ذهن شما داشته که در پی آن است تا به طریقی همچون آموزش بر ناتوانی و ضعف های خود چیره شده و آنها را ارتقا دهد.

جنگ جوجه تیغی و مار

خوابی که در آن جوجه تیغی را در حال نزاع و ستیز با ماری ببینید، به منزله برخورداری از دوستان صمیمی و با وفایی است که در هر شرایطی به یاری تان برخاسته و حمایت خود را از شما دریغ نمی کنند.

جوجه تیغی در خواب کارمند

اگر کارمندی در خواب جوجه تیغی ببیند، به منزله انجام کار و اموری است که مافوقش از آن مطلع می شود.

جوجه تیغی در خواب شخص بیمار

چنانچه شخصی که دچار بیماری بوده در خواب جوجه تیغی ببیند، به منزله شرایط حاد و سختی می باشد. احتمالا لازم است راه های جدیدی را برای درمان پیش گرفته و حتی مدت طولانی تحت نظر مستقیم پزشک معالج در بیمارستان قرار بگیرد. مفهوم دیگر مشاهده جوجه‌تیغی برای شخص بیمار، نشان دهنده اوقاتی مملو از نیکبختی و سعادت است که به زودی در آغوش می کشد.

ممکن است این شرایط ایده آل در اثر برنده شدن در یک قرعه کشی بزرگ و یا به دست آوردن جایزه ای چشمگیر بوده که شرایط او را متحول می‌کند.

جوجه تیغی در خواب مرد تاجر

چنانچه مرد بازرگان و ثروتمندی در رویا تعداد زیادی جوجه تیغی ببیند، تعبیر به آن است که احتمالاً دچار برخی از موانع قانونی و دادگاهی در حیطه کسب و کارش می شود.

معنای دیگر این رویا اشاره به شکواییه ای است که از جانب شخصی بر علیه او صادر شده و یا این که در کارش دچار آسیب و زیان می شود.

جوجه تیغی در خواب مرد

اگر مردی در خواب جوجه تیغی ببیند، به معنای فرصت استثنایی و اقبال بلندی است که به او روی آورده و پس از آن شاهد سعادت و نیکبختی در احوال و اوقاتش میشود. بدین ترتیب پله های موفقیت را طی نموده و به شهرت و منزلتی بسیار دست می یابد.

تعبیر دیگر چنین رویایی، هشداری است که به لزوم احتیاط و مراقبت در امور کاری و زندگی اش داشته، چرا که کسی قصد دارد با شایعه پراکنی و سخنان کذب او را در شرایط سختی قرار دهد.

جوجه تیغی در خواب زن

زمانی که زنی در خواب جوجه تیغی مشاهده کند، تعبیر ان به این معناست که همیشه شرافت و عصمت خود را نگاه داشته و مقام و منزلتی که خدا عطا نموده به لذایذ گذرا واگذار نمی کند. اگر خانومی در رویا خود را صاحب یک جوجه تیغی ببیند، نشان دهنده مراقبت و حفاظت بیشتر از سلامت جسمش بوده که ممکن است در برخی اندام های او اختلالاتی ایجاد شود.

چنانچه خانمی در خواب جوجه تیغی را در میان دستانش مشاهده کند، به مفهوم آن است که قادر نیست ارتباطات متعادلی با دیگران داشته باشد. در صورتی که او متاهل باشد حتی نسبت به همسرش نیز دچار اختلاف شده و یا اینکه چالش‌های بسیاری برایش ایجاد میشود.

زمانی که در رویا جوجه تیغی را در آغوش داشت، به منزله آشنایی و مراودات ای است که با یک شخص منافق و دورو برقرار می کند. در صورتی که در خواب شاهد تعداد بسیاری جوجه تیغی در مقابل خود بود بداند که لازم است نسبت به فعا و انفعالات و هورمون های زنانگی اش هوشیار بوده تا از بروز اشکال در آنها پیشگیری نماید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🦔 تعبیر خواب جوجه تیغی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین