😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب بهشت 😇 در تعبیر خواب بهشت سخن‌های بسیاری توسط معبرین نامدار گفته شده است. بعضی از عالمان تعبیر غربی و شرقی رویای بهشت را به خشنودی و رضایت از زندگی معنا کرده‌اند. منتها تعابیر گوناگونی برای خواب بهشت وجود دارد که از زمین تا...

تعبیر خواب بهشت 😇

در تعبیر خواب بهشت سخن‌های بسیاری توسط معبرین نامدار گفته شده است. بعضی از عالمان تعبیر غربی و شرقی رویای بهشت را به خشنودی و رضایت از زندگی معنا کرده‌اند. منتها تعابیر گوناگونی برای خواب بهشت وجود دارد که از زمین تا آسمان با یکدیگر متفاوت‌اند.

به اضافه این که مثبت و خوشایند بودن مفهوم بهشت دلیل بر این نمی‌شود که خواب بهشت نیز بی برو و برگرد به خیر و خوشی تعبیر شود. بلکه باید دید چه شرایطی بر خواب حکم فرما است؛ به همین دلیل تیم تاروت رنگی نظر خواب شناسان مشهور را درباره خواب بهشت جمع آوری کرده است.

تعبیر خواب بهشت را باید نمادی از موفقیت، پیروزی و ثمرات خوشایند زندگی شما دانست. این رویا می‌تواند سمبلی از غرور، تکبر و اعتماد به نفس شخص رویابین نیز باشد. دیدن بهشت در خواب را باید روایت گر احساسات فرد رویابین بدانیم. این احساسات در مسیری سالم و درست قرار گرفته‌اند.

رویای بهشت سمبلی از روی آوردن شانس و اقبال به شما است. این خوش شانسی در روزهای آینده فرا می‌رسد و تأثیر مثبت و خوشایندی بر زندگی شخصی یا شغلی شما می‌گذارد. ترقی کرده و به سطوح بالاتری دست می‌یابید. خواب شما ممکن است گویای موقعیت‌های طلایی باشد که در آینده خودشان را نشان می‌دهند.

دیدن بهشت در خواب گاهی به معنای این است که اهدافی تخیلی یا انتظاراتی دور از واقعیت دارید. ممکن است از دور و بری‌هایتان توقعات بیش از حدی داشته باشید. این موضوع برای شخص خودتان نیز صدق می‌کند؛ یعنی خودتان را تحت فشار گذاشته و انتظاراتی که از خود دارید، ورای توانتان است.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب بهشت بر اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین 👴

خواب بهشت تعبیر خیر و خوشی دارد؛ چرا که دیدن بهشت در خواب نشانه‌ای مبنی بر دریافت مژده و بشارتی از جانب خداوند متعال است. خداوند بزرگ در کتاب آسمانی‌مان قرآن نیز فرموده‌اند:
اُدْخُلُوهَا بِسَلاَمٍ آمِنِینَ حجر (۴۶)
آن روز به آنها گفته می‌شود که به سلامت و ایمنی وارد بهشت شوید.

چنانچه در خواب ببینید مقادیر فراوانی از میوه‌های بهشت را همراه خود دارید؛ یا شخصی میوه‌های بهشتی به شما بدهد و از آن بخورید به معنای کسب علم، دانش و آگاهی است. در واقع به مفاهیم پنهان و عمیق دینی پی خواهید برد. منتها این آگاهی از نظر مالی سود و منفعتی برایتان نخواهد داشت.

در تعبیر دیگری از خواب میوه‌های بهشتی گفته شده دریافت مقداری از این میوه‌ها یعنی تاریخ مرگ شما نزدیک است. در آینده نه چندان دور، دار فانی را وداع خواهید گفت.

تعبیری متفاوت برای خواب دریافت میوه‌های بهشتی مطرح شده است. مبنی بر این که اگر کسی در خواب میوه‌های بهشتی به شما بدهد؛ یعنی از علم و دانش او بهره مند خواهید شد.

چنانچه در عالم خواب، خود را با حوریان بهشتی هم‌جوار ببینید یعنی مرگ آسانی در پیش دارید. در لحظه جان دادن دچار عذاب و سختی نمی‌شوید. به آسانی این دنیا را ترک می‌کنید و به دیدار پروردگار بزرگ می‌روید.

اگر در خواب ببینید که به بهشت راه یافته و در آن ساکن شده‌اید؛ منتها اجازه اقامت و ماندن به شما داده نمی‌شود؛ به معنای وجود فساد و گناه در زندگی دنیوی‌تان است. در دنیا نسبت به ذات بزرگ خداوند سرکشی کرده و از واجبات او نافرمانی می‌کرده‌اید.

اگر در چند قدمی بهشت ببینید که درب‌های آن به روی شما بسته شده و شما را به بهشت راه نمی‌دهند؛ نشانه نارضایتی و دلخوری والدینتان از شما است. فرزند خوبی برای پدر و مادرتان نبوده‌اید و از شما دل شکسته و ناخرسند هستند.

اگر به رغم نزدیک شدن به بهشت به آن وارد نشده و راه رفته را برگردید؛ یعنی دچار بیماری سختی می‌شوید. آن‌قدر سخت و جان‌فرسا که گویی در حال مرگ هستید؛ اما به لطف خدا شفا یافته و سلامتی خود را باز می‌یابید.

خوابی که در آن دست در دست فرشتگان به بهشت راهنمایی شده و زیر درخت طوبی بنشینید؛ یعنی دنیا و آخرت خوبی پیش رو خواهید داشت. هر آرزویی که در دل دارید را در دستانتان خواهید دید. همان طور که خداوند در قرآن نیز وعده داده که:
طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ رعد (۲۹)
… عاقبت به خیری متعلق به آنها است.

این که در خواب ببینید از آشامیدن شراب، شیر و سایر نوشیدنی‌های بهشتی ممنوع شده‌اید؛ نشانه‌ای است مبنی بر این که از نظر دینی دچار فساد و تباهی شده‌اید. بگذارید این طور بگوییم که دین خود را به دنیا باخته‌اید! سند و مدرک این تعبیر در قرآن نیز آمده است. آنجا که خداوند می‌فرمایند:
…مَن یُشْرِکْ بِاللّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللّهُ عَلَیهِ الْجَنَّهَ… (مائده/ ۷۲)

یقیناً حقیقت این است که هرکس به خدا شرک و کفر بورزد و یگانگی خداوند را زیر سوال ببرد؛ بی درنگ خدا بهشت را بر او حرام کرده است.

این که در خواب ببینید وارد بهشت شده و آتشی در آن به راه می‌اندازید؛ یعنی مال دیگری را بدون اجازه او به طور حرام مصرف می‌کنید. این مال می‌تواند ثمره باغش باشد یا دارایی‌های دیگر او.

چنانچه در خواب مشغول آشامیدن آب از حوض کوثر باشید؛ مفهومش پیروزی و غلبه بر دشمنان و بدخواهانتان است.

ممکن است در رویای خود ببینید کاخی در بهشت به شما اعطاء شده است. اگر آقا هستید در تعبیر این خواب باید به ازدواج با زنی دل نشین اشاره کنیم. احتمال دارد میان شما و این خانم رابطه کارگر و کارفرمایی وجود داشته باشد؛ یعنی با شخصی ازدواج می‌کنید که برای شما کار کرده و حقوق بگیر شما است چه این خانم کارگر شما باشد و چه نه. در هر صورت مایه آرامش خاطر و تسکین قلبتان خواهد بود.

از نظر امام جعفر صادق (ع) 👳

مشاهده رویای بهشت تعبیری نُه گانه دارد.

– این خواب می‌تواند سمبلی از علم، دانش و آگاهی باشد.

– چنین رویایی نماد زُهد، تقوا و خداترسی نیز دانسته شده است.

– خواب بهشت را نشانه‌ای از سپاس، شکر و لطف هم معرفی کرده‌اند.

– مشاهده بهشت در خواب بر شادی، خوشی، خشنودی و رضایت دلالت دارد.

– جنبه دیگر از این خواب به نویدبخشی، مژده دهی و بشارت مربوط می‌شود.

– دیدن بهشت در خواب حاکی از ایمنی، محفوظ و در امان بودن نیز خواهد بود.

– ظاهر شدن بهشت در خواب را می‌توان علامتی دال بر خیر، برکت، نیک بختی و رضایت محسوب کرد.

– رویای بهشت بیانگر نعمت، ثروت و مال و منال است.

– در تعبیر دیگری از خواب بهشت باید آن را روایتگر سعادت، خوشبختی، خیر و خوشی بدانیم.

چنانچه در خواب ببینید که در بهشت موعود حضور دارید؛ یعنی در دنیا و آخرت خیر و خوشی نصیبتان می‌گردد. از همه آرزوهایتان کام می‌گیرید و مقصود نرسیده‌ای برایتان باقی نخواهد ماند. شما فردی صالح و با تقوا هستید که خیر و خوبی فراوانی در حق بندگان خدا می‌کنید.

اگر در عملکرد شما خبری از خداپرستی، خداترسی و خدمت به خلق خدا نباشد؛ در این صورت خوابتان حاکی از دچار شدن به یک بیماری یا حادثه‌ای مصیبت بار است. به واسطه این بلا و مریضی آن‌قدر عذاب می‌کشید که گناهانتان پاک شده و هم ردیف با بهشتیان می‌شوید. به سطح بالایی از آگاهی و کمال دست می‌یابید. به طوری که سایر مردم از علم و دانش شما بهره می‌گیرند.

چنانچه فردی پرهیزگار، پاک‌دامن و درستکار خواب ببیند که به بهشت برین رفته؛ برای او نیز بیماری و سختی در راه است. از قضا از این بابت دچار روزگاری طاقت فرسا و نفس گیر نیز می‌شود؛ منتها در نهایت اجر و پاداشی هم سطح با بهشتیان نصیبش می‌گردد.

از نظر جابر مغربی 👴

اگر در خواب و رویا، خود را خوشحال و شادمان در بهشت ببینید؛ یعنی کسی باعث خشنودی، شادی و سرور شما می‌شود. به واسطه این شخص به نعمت و ثروت نیز دست می‌یابید.

این که در خواب ببینید به مکانی زیبا و دل انگیز رفته‌اید و از نظر ظاهری با توصیفات بهشت مطابقت دارد؛ به طوری که خودتان نیز فکر می‌کنید پا در بهشت نهاده‌اید؛ یعنی با شخصی با نفوذ و عالی مقام ارتباط می‌گیرید که اتفاقاً بسیار عادل و با انصاف است. این خواب می‌تواند به برقراری ارتباط با شخصی ثروتمند و مال دار یا حتی فردی آگاه، محترم و شریف اشاره داشته باشد.

چنانچه در رویا در مسیر بهشت پیش بروید؛ یعنی به طور مستمر و مداوم در مسیر حق، درستی و انصاف گام بر‌ می‌دارید.

از نظر یوسف نبی 👳

دیدن بهشت رضوان در خواب یعنی به هدف، آرزو و مراد قلبی خود دست می‌یابید.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی 👴

بهشت همچون فصل بهار قابل رؤیت و مشاهده نیست. به اضافه این که اطلاع دقیقی از مختصات جغرافیایی و ویژگی‌های آن در اختیار نداریم؛ بنابراین طبیعی است که ذهن محدود ما قادر به احاطه مفهوم بهشت نباشد؛ در نتیجه صرف دیدن یک باغ درندشت در رویا، معنای بهشت را برایمان تداعی نخواهد کرد. با این حال اگر باغی سرسبز، بزرگ و خیره کننده را در خواب ببینیم، آن را بهشت می‌پنداریم. این ادراک از همان اندک اطلاعاتی حاصل شده که از بهشت می‌دانیم.

برای بسیاری از افراد پیش آمده که در عالم خواب اقوام یا دوستی فوت شده را ببینند. با او گرم صحبت شوند و چاق سلامتی کنند. منتها حتی در آن حال نیز از متوفی بودن مخاطبشان آگاه هستند. در عالم خواب و بی‌خبری این سؤال پیش می‌آید چگونه آن که مرده بود اکنون زنده شده است. در حقیقت چنین خوابی حاصل فعالیت ذهن مضاعف شما است. ذهنی که فقط در خواب و رویا آگاه و فعال می‌شود.

احساسات پردازش شده در ذهن مضاعفتان است که در خواب به شما می‌قبولاند در بهشت حضور دارید. گذشته از این‌ها دیدن چنین خوابی تعبیر بسیار خیر و خوشی دارد. به طور کلی اگر در خواب ببینید که به بهشت وارد شده‌اید معنایش بهتر و مطلوب‌تر از بیرون آن بودن است.
چنانچه در رویا ببینید که به بهشت راه یافته‌اید منتها حیواناتی در آن مکان حاضرند که وجودشان در بهشت زننده و ناجور است؛ یعنی جانورانی همچون گرگ، روباه، کفتار، کرکس، موش، خفاش و … خواب شما روایتگر خبری از آینده است. مبنی بر این که در روزهای نه چندان دور با اشخاصی رفت و آمد می‌کنید که از آنها می‌ترسید. محتاج افرادی می‌شوید که به ناحق و بدون آن که لایقش باشند به مقام و رتبه‌ای بالاتر از شما رسیده‌اند؛ البته ممکن است این نظر شخصی شما باشد و در واقعیت چنین چیزی صدق نکند.

اگر خود را تک و تنها در بهشت ببینید و از این بابت احساس تنهایی و بی کسی کنید؛ بیانگر غرور، تکبر و خودخواهی شما است. احساس تنهایی در خواب شما بیشتر گویای این است که موجب رنجش و آزار اطرافیان خود شده‌اید؛ و اکنون باید جبران مافات کنید.

اگر در خواب ببینید که پشت درب‌های بهشت مانده‌اید و موفق به ورود نمی‌شوید و با آه و حسرت به ورودی بهشت می‌نگرید؛ در تعبیر این خواب باید بگوییم که شرایطی سودآور و سرشار از منفعت پیش می‌آید. حتی ممکن است به افتخار و سربندی شما بینجامد. منتها اعتماد به نفس لازم را برای قاپیدن این فرصت ندارید. گمان می‌کنید به اندازه کافی خوب نیستید و در نتیجه این شانس طلایی را از دست می‌دهید.

این که در خواب بیرون از فضای بهشت قرار بگیرید و درب‌های آن به روی شما بسته باشد؛ یعنی در راه رسیدن به اهداف و آرزوهایتان به مشکل و موانع بر‌می‌خورید. این موانع و عوامل بازدارنده آن‌قدری پیچیده و پابرجا هستند که به راحتی از پس رفع و رجوع آنها بر نمی‌آیید. در واقع توانایی لازم برای غلبه بر این مشکلات را ندارید.

ممکن است در عالم رویا از جانب کسی به بهشت دعوت شوید؛ مفهومش این است که از جانب کسی نوید و مژده‌ای دریافت می‌کنید.

راهنمایی شدن به بهشت توسط شخصی خاص به معنای برخورداری از کمک، همراهی و یاری کسی است. در مجموع دیدن خواب بهشت را می‌توان خوب و خوش یمن دانست.

از نظر لیلا برایت 👩

صرف دیدن بهشت در خواب خبر از فرا رسیدن روزهایی سرشار از شادی و دل‌خوشی می‌دهد.

این که در عالم خواب، خود را حاضر در بهشت ببینید علامتی است؛ مبنی بر این که از هرگونه غرور، خودپسندی و گردنکشی ایمن خواهید بود.

خوردن از میوه‌های بهشتی در خواب، نویدبخش این است که ایامی خوش و گوارا از راه می‌رسد.

از نظر آنلی بیتون 👩

مشاهده رویایی از بهشت علامتی است دال بر این که دوستان و رفقایی با وفا، صادق و خیرخواه نصیبتان می‌شود. این دوستان و یاران قلباً خواهان رشد، پیشرفت و جان گرفتن زندگی شما هستند.

اگر یک ملوان یا شخصی که شغل دریایی دارد، چنین خوابی ببیند؛ به معنای روی آوردن شانس و اقبالی طلایی به او است. به طوری که پیروزی، موفقیت و کامیابی در زندگی نصیبش می‌گردد.

دیدن رویای بهشت توسط خانمی فرزند دار به معنای این است که خداوند فرزندانی سر به راه و خوش ظاهر به او اعطاء می‌کند.

مشاهده خواب بهشت آن هم در روزهای بدبیاری، گرفتاری، بدبختی و بیماری نشانه خوبی است؛ به این مفهوم که اوضاع و احوال شما سریعاً روبه راه می‌شود. به اضافه این که به طور قابل توجهی شانس به شما روی می‌آورد.

این که در خواب ببینید راه خود را در بهشت گم کرده‌اید؛ یعنی اموری ساده و جزئی سر راهتان قرار دارد. منتها در عمل همین کارهای کوچک و ناچیز باعث یاس، ناامیدی و حتی آزارتان خواهد شد.

از نظر لوک اویتنهاو 🤵

مشاهده رویای بهشت به معنای آسودگی، کامیابی و دل‌خوشی است. تعبیر دیگر این رویا می‌تواند به حضور شخصی با وفا، خیرخواه، صادق و البته مهربان در کنار شما مربوط شود.

از نظر خالد بن علی العنبری 👴

اگر در خواب، بهشت را به وضوح ببیند اما به آن ورود نکنید؛ رویای شما نوید این را می‌دهد که رفتار و کردار شما پسندیده و قابل ستایش است.

چنانچه در خواب به بهشت راه یابید؛ یعنی زندگی خوشی را در دنیا تجربه خواهید کرد. به اضافه این که در آخرت نیز از عذاب‌های اخروی ایمن خواهید بود.

اگر شخص رویابین خودش را مشاهده کند که جایی میان بهشت برین نشسته است؛ به معنای اعطای فضایل اخلاقی از جمله دین‌داری، خلوص، رحم و شفقت از جانب خدا به او است. این برتری‌ها به طور تمام و کمال به او بخشیده می‌شود.

در تعبیر خواب خوردن از میوه‌های بهشتی باید به مقدار آن دقت شود. هر چقدر از این ثمره‌ها بخورید به همان نسبت در علم و فقه شرعی تخصص و آگاهی می‌یابید. این آگاهی از جانب خداوند متعال به شخص رویابین اعطاء می‌گردد.

گشت و گذار در بهشت حاکی از این است که به مقام و منصب بالایی دست می‌یابید. به واسطه این بلند مرتبگی، رزق و روزی فراوانی نصیبتان می‌گردد.

اگر خواب ببینید که به بهشت وارد شده‌اید و قلبتان سرشار از ترس و هراس است؛ خواب شما نویدبخش رهایی از این نگرانی و دل واپسی‌ها است. به زودی همه چیز برطرف شده و آرام می‌گیرید.

چنانچه شخصی که قلبش مملو از غم و اندوه است؛ در خواب ببیند به بهشت راه یافته رویای او به معنای رفع همه این غم‌ها و ماتم‌ها خواهد بود.

اگر این خواب توسط شخص مجردی دیده شود؛ نشانه‌ای از ازدواج کردن و سر و سامان گرفتن او است.

از نظر علم روانشناسی

نمایان شدن بهشت در عالم خواب بیانگر اوضاع و احوال حقیقی زندگی شما است. مبنی بر این که در شرایط خوبی به سر می‌برید و همه چیز روی روال خودش پیش می‌رود.

بگذارید این طور بگوییم که زندگی‌تان مملو از خوشی، لذت و رویدادهای خوشایند است. در واقع این دوره زمانی بدون هرگونه دغدغه، چالش و نگرانی سپری خواهد شد. دست روی هرچه که بگذارید به بهترین نحو ممکن در اختیارتان قرار می‌گیرد. در چنین شرایطی زمینه‌ای فراهم می‌شود برای خوش بینی و امیدواری به روزهای آینده.

تعبیر خواب بهشت بر اساس موضوع آن 📚

برخی از خواب شناسان گفته‌اند کسی که رویای بهشت را دیده است؛ یعنی کمال گرا بوده و به دنبال بلوغ و پختگی است. این امکان وجود دارد که خوابتان نشانه‌ای دال بر توقعات افراطی شما در یک زمینه خاص باشد. به این صورت که خواستار فراهم شدن موضوع و شرایطی در زندگی‌تان هستید.

این فراهم شدن را در حد کمال و عالی‌ترین سطح ممکن مدنظر دارید. احتمال دیگری نیز وجود دارد به این نحو که نمی‌خواهید حقایق زندگی‌تان را بپذیرید؛ یعنی درگیر مشکلات و دغدغه‌هایی هستید. منتها به جای این که برای بر طرف کردن آنها دست به کار شوید، شیوه‌ای آسان‌تر را انتخاب کرده و مشکلاتتان را انکار می‌کنید.

در تعبیر خواب بهشت باید آن را بشارت دهنده مساعد شدن اوضاع بدانیم. در اینجا دو حالت پیش می‌آید: شرایط کمی بهتر از قبل می‌شود یا این که همه چیز ختم به خیر خواهد شد و به طور کل رفع می‌گردد.

گاهی اوقات دلیل دیدن رویایی از بهشت به خطاها و کارهای غیر اخلاقی مربوط می‌شود؛ یعنی شخص رویابین کارهای ناشایست و زننده‌ای انجام داده و اکنون رویای بهشت او را بیم می‌دهد که حواسش به رفتار و کردارش باشد.

وارد شدن به بهشت

این که در خواب وارد بهشت شوید، تعبیر بسیار خوب و دل نشینی دارد؛ یعنی زندگی شما مملو از خشنودی، رضایت، موفقیت و آرامش است. حتی در جای جای زندگی آرامش، توازن و هماهنگی را احساس می‌کنید.

مشاهده عزیزان فوت شده در بهشت

در تعبیر خوابی که به بهشت رفته و عزیزان فوت شده خود را در آنجا می‌بینید؛ باید این طور گفت که میان شما و این اشخاص متوفی موضوعاتی ناتمام و حل نشده باقی مانده است.

مناجات در بهشت

چنانچه در خواب ببینید به بهشت رفته و مشغول مناجات هستید؛ یعنی عشق و علاقه شدیدی برای کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و آرزوهایتان دارید. بر مبنای این رویا لازم است به ندای درونی‌تان گوش دهید. ببینید از شما چه می‌خواهد و مطابق میلش پیش بروید. این اطمینان خاطر را به او بدهید که توجه شما معطوف به او و خواسته‌هایش است.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 😇 تعبیر خواب بهشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت کوین امروز چند بود