درگذشت غم‌ انگیز نوه جوان “رابرت دنیزو” بازیگر 79 ساله!


درگذشت غم‌ انگیز نوه جوان “رابرت دنیزو” بازیگر 79 ساله!

رابرت دنیرو بازیگر 79 ساله سکوت خود درباره فوت نوه نوجوان خود را شکسته است: « من عمیقاً ناراحت و مضطرب هستم!» وقت صبح– رابرت دنییرو بازیگر مشهور هالیوود خبر درگذشت نوه خود، لئاندرو رودریگز، را تایید کرده است. به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،...

رابرت دنیرو بازیگر 79 ساله سکوت خود درباره فوت نوه نوجوان خود را شکسته است: « من عمیقاً ناراحت و مضطرب هستم!»

وقت صبح– رابرت دنییرو بازیگر مشهور هالیوود خبر درگذشت نوه خود، لئاندرو رودریگز، را تایید کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مادر لئاندرو دنیرو رودریگز دختر بزرگ رابرت دنیرو، یکشنبه شب در پستی دلخراش فوت فرزندش را تایید کرد. رابرت دنیرو نیز در پی مرگ غم انگیز نوه‌اش لئاندرو بیانیه‌ای را به اشتراک گذاشته است.

این بازیگر 79 ساله روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «از درگذشت نوه محبوبم لئو عمیقاً متأسفم.» او درباره این نوجوان افزود: «ما از تسلیت همه قدردانی می‌کنیم. لطفا در این زمان سخت حریم خصوصی ما را حفظ کنید.»

درنا دنیرو، دختر رابرت در بیانیه‌ای نوشت: «با شوک و اندوه بی‌اندازه با پسر محبوبمان لئو خداحافظی می‌کنیم. ما از شما برای عشق و حمایتتان تشکر می‌کنیم.»

درنا یکشنبه شب در اینستاگرام مرگ پسرش را تایید کرد و با انتشار پستی احساسی در کنار عکس لئاندرو 19 ساله نوشت: «فرشته نازنین زیبای من. از لحظه ای که تو را در شکمم احساس کردم تو را فراتر از کلمات دوست داشتم.»

دلیل فوت نوه جوان رابرت دنیرو مشخص نیست!

این بازیگر 51 ساله ادامه داد: «تو شادی من بودی. تمام آنچه در زندگی من خالص و واقعی بود. کاش با تو بودم. نمی‌دانم چگونه بدون تو زندگی کنم.»

درنا جزئیات بیشتری از مرگ پسرش لئاندرو را به اشتراک نگذاشت. بسیاری از ستارگان و افراد مشهور هالیوود درگذشت لئاندرو را در بخش نظرات این پست اینستاگرامی تسلیت گفتند.

سخنگوی معاون اطلاعات عمومی پلیس نیویورک در بیانیه‌ای گفت: «یک مرد 18 ساله بیهوش و بدون علائم حیاتی پس از دریافت یک تماس توسط پلیس در حوالی ساعت 2:23 بعد از ظهر پیدا شد.»

درنا بزرگترین فرزند از هفت فرزند رابرت است. مادر او همسر اول رابرت دنیرو، بازیگر مشهور دیان ابوت است.

در ماه می، این آقای بازیگر تایید کرد که اخیراً هفتمین فرزندش به دنیا آمده است. دختری که نامش را جیا گذاشته‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جی جی حدید بیماری خواهرش را تایید کرد!