عکس/ جوان شدن ناگهانی همسر عابدزاده شما را شگفت زده می کند


منتشر شدن تصویری قدیمی از همسر احمدرضا عابدزاده کاپیتان پیشین تیم ملی و...
منتشر شدن تصویری قدیمی از همسر احمدرضا عابدزاده کاپیتان پیشین تیم ملی و جوانی چهره اش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است. وقت صبح- در چند روز گذشته نام خانواده محبوب و مطرح عابدزاده در کنار جنجال علیرضا بیرانوند سوژه داغ رسانه های...

منتشر شدن تصویری قدیمی از همسر احمدرضا عابدزاده کاپیتان پیشین تیم ملی و جوانی چهره اش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

وقت صبح- در چند روز گذشته نام خانواده محبوب و مطرح عابدزاده در کنار جنجال علیرضا بیرانوند سوژه داغ رسانه های اجتماعی بوده است.

چرا که در اوج کشمکش بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس، عقاب آسیا با انتشار تصویری از امیرعابدزاده و لوگوی پرسپولیس تمامی حواس ها را به سمت پسرش جلب کرد.

با این وجود اغلب رسانه ها مدعی شده اند که عابدزاده بزرگ با این اقدام جنجالی تمایل پسرش برای پیوستن به سرخ پوشان پایتخت را اعلام کرده است.

در همین خصوص حالا هم انتشار تصویری قدیمی از چهره جوان همسر احمدرضا عابدزاده در سال های گذشته باعث جلب توجه کاربران فضای مجازی شده است.

البته نفیسه لطیفیان در ۱۶ سالگی با ستاره سال های دور فوتبال ایران که در آن روزها ۲۱ ساله بوده ازدواج کرده است. همچنین این زوج کم حاشیه دارای دو فرزند به نام های نگار و امیر هستند.

بخوانید: عکس/ استوری احساسی مامک جمشیدی برای تولد علی انصاریان

لاک زدن عجیب امیر عابدزاده جنجال به پا کرد!

به گزارش وقت صبح، بعد از جدایی امیر عابدزاده از تیم پونفرادینای اسپانیا شایعات گوناگونی از او و تیم آینده اش در رسانه ها منتشر شده است.

چرا که گروهی از رسانه های داخلی و دوستان نزدیک این دروازه بان مدعی شده اند او به همراه پدرش احمدرضا عابدزاده به زودی راهی باشگاه پرسپولیس می شوند.

البته هنوز نمی توان صحت این موضوع پر سر و صدا را تایید یا تکذیب کرد. چنانکه حتی برخی از رسانه های خارجی اعلام کرده اند او دوباره راهی اروپا خواهد شد و به دنبال بازگشت به فوتبال ایران نیست.

با این وجود پسر ارشد عقاب آسیا در روزهای گذشته بی تفاوت به این اخبار جنجالی برای تعطیلات تابستانی در اروپا به سر می برد‌.

در همین رابطه عابدزاده کوچک به تازگی تصویر تازه ای از خودش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که بسیار خبرساز شده است.

او در یک پست اینستاگرامی با انتشار شعری عاشقانه از لاک های عجیب انگشتان اش رونمایی کرده است.

اما نکته عجیب این عکس طرح لاکی است که او استفاده کرده است.

امیر عابدزاده که علاقه زیادی به استفاده از چشم نظر دارد در این عکس هم سعی کرده که از طرح چشم نظر در دستبند و مدل لاک اش استفاده کند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید