ترافیک سنگین در بزرگراه نواب/ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت


ترافیک سنگین در بزرگراه نواب/ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره آخرین وضعیت ترافیکی تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های، همت، باقری، اشرفی و امام علی (ع) همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولاً پر ترافیک بود الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشد و در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولاً متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه بابایی و زین الدین در هر دو مسیر نیز وضعیت ترافیکی عادی است.

سرهنگ شریفی گفت: در محدوده جنوب به شمال تونل توحید نیز شروع ترافیک را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنند.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: رانندگان پس از خرابی، خودرو را به منتهی الیه سمت راست راه منتقل کنند و حتماً جهت اطلاع دیگر رانندگان و قبل از حادثه حتماً از مثلث شبرنگ استفاده نمایند تا دیگر رانندگان نیز بتوانند به موقع از خرابی خودروی شما مطلع و تصمیم درستی در انتخاب مسیر داشته باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افزایش امید به زندگی در جهان تا 2050