نمایشگاه هدی با هدف عرضه محصولات عفاف و حجاب برگزار می شود


همزمان با هفته حجاب و عفاف نمایشگاه هدی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب...
همزمان با هفته حجاب و عفاف نمایشگاه هدی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب ویژه خانواده و دختران در محل کانون پرورش فکری حجاب برگزار می شود.

حمیدرضا امیدی، عضو هیئت مدیره انجمن فعالان حوزه حجاب و رییس نمایشگاه هدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مورد برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب هدی گفت: این نمایشگاه با عنوان پوشاک ایرانی اسلامی هدی با محوریت خانواده و دختران نوجوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب از 21 تا 26 تیر ماه در محل سالن نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور 50 تولیدکننده عفاف و حجاب و تعدادی از بانوان سرپرست خانوار محصولات خود را در حوزه حجاب، عبا، چادر، مانتو و لباس پوشیده ویژه دختران عرضه می کند. این اجناس با قیمت مناسب و با حذف واسطه مستقیم از دست تولیدکننده به مصرف کنندگان می رسد.

وی اظهار داشت: بازدید از این نمایشگاه از ساعت11 صبح تا یک بامداد است و علاقه مندان می توانند محصولات عفاف و حجاب را با قیمت مناسب از این نمایشگاه تهیه کنند.

امیدی تصریح کرد: در این نمایشگاه بخش ویژه نذر دوخت چادر رایگان شامل خدمات دوخت چادر سنتی برای بازدیدکنندگانی که پارچه چادر را از غرفه های این نمایشگاه تهیه می کنند، ارایه می شود.

وی گفت: همچنین در این نمایشگاه بوم کسب و کار نویسی، بهینه سازی طراحی محصول، هویت سازی برند و پیش رویداد لباس تراز ایرانی برگزار می شود. این دوره های آموزشی به صورت رایگان برگزار می شود.

وی در مورد دریافت هزینه از غرفه داران اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره بانوان شهرداری تهران برگزار می شود که بخشی از هزینه ها را تقبل کرده و با تخفیف 15 درصدی به غرفه داران این نمایشگاه دایر شده است.

امیدی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجمن عفاف و حجاب، مقرر شده تا نمایشگاه عفاف و حجاب به صورت فصلی برگزار شود و با توجه به نزدیک بودن ایام ماه محرم محصولات ماه محرم نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

پایان پیام/34
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید