پیش بینی قیمت بیت کوین


پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین با کاهش به سطح حمایت 30 هزار دلار مواجه شده است. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 30 هزار و 330 دلار معامله می‌شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

به گزارش راهبرد معاصر؛ اخبار اخیر پیرامون بازار ارزهای دیجیتال شامل ادعای یک کاربر کوین بیس مبنی بر بسته شدن حساب وی توسط بانک آمریکا به دلیل تراکنش‌های بیت کوین است که توجه بسیاری را به چالش‌هایی که بانک‌ها در تطبیق دارایی‌های دیجیتال با آن مواجه هستند، جلب می‌کند.

از آنجایی که بیت کوین در سطح 30 هزار دلار حمایت می‌شود، سرمایه‌گذاران اکنون در مورد ایستگاه بعدی قیمت بیت کوین دچار چالش هستند.

پس از اینکه یکی از مشتریان کوین بیس نگرانی خود را در مورد بسته شدن حساب خود توسط بانک آمریکا به دلیل تراکنش‌های بیت کوینی ابراز کرد، این بانک با انتقادات بسیاری مواجه شد.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، به سرعت به این موضوع پرداخت و این سوال را مطرح کرد که آیا سایر کاربران نیز با مشکلات مشابهی با بانک آمریکا مواجه شده‌اند یا خیر.


مونیب علی، یکی از بنیانگذاران Stacks (یک پلتفرم قرارداد هوشمند بیت کوین)، روز چهارشنبه در توییتر خود اعلام کرد که بانک آمریکا به طور ناگهانی حساب بانکی او را که به مدت 15 سال از آن استفاده می‌کرد، بدون ارائه هیچ توضیحی بسته است.

این اتفاق با واکنش‌های منفی علیه این بانک مواجه شد. مونیب علی گمان می‌کند که استفاده از حساب بانکی برای خرید بیت کوین از طریق کوین بیس منجر به بسته شدن آن شده است.


او در توییتی نوشت: «این اقدام بانک، جنگ علیه بیت کوین و کریپتو است.»


در پاسخ به پرسش آرمسترانگ، چندین نفر تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند، اگرچه برخی نیز ادعا کردند که با هیچ مشکلی مواجه نشده‌اند، تعداد قابل توجهی از کاربران فاش کردند که بانک‌ها حساب‌هایشان را به دلیل تراکنش‌های بیت کوینی بسته یا محدود کرده‌اند.

قیمت بیت کوین پس از شکست در غلبه بر سطح مقاومت مهم 31 هزار و 793 دلار با عقب نشینی قابل توجهی روبرو شد. در حال حاضر، بیت کوین نزدیک به سطح 30 هزار و 300 دلار معامله می‌شود و حمایتی در حدود 30 هزار دلار پیدا کرده است که توسط یک خط روند صعودی تقویت می‌شود. بسته شدن کندل‌های قیمت در بالای این خط روند نشان دهنده تداوم احساسات صعودی است.

با این حال، مقاومت بالقوه قیمت در حدود 30 هزار و 411 دلار همچنان پابرجاست و حرکت صعودی قیمت بیت کوین را به چالش می‌کشد. در صورت نقض سطح 30 هزار دلار، حمایت بعدی برای قیمت بیت کوین حدود 29 هزار و 500 دلار خواهد بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI)، اندیکاتور (MACD) و میانگین متحرک نمایی 50 روزه، همگی احساسات نزولی را نشان می‌دهند و به عنوان مقاومت قابل توجهی نزدیک به 30 هزار و 750 دلار عمل می‌کنند.

شکست کامل قیمت به زیر 30 هزار دلار ممکن است بیت کوین را به سمت هدف بعدی آن در 29 هزار و 500 دلار سوق دهد و روند نزولی را تا 28 هزار و 700 دلار ادامه دهد.

در سمت دیگر، فراتر رفتن قیمت از سطح 30 هزار و 400 دلار می‌تواند راه را به روی پتانسیل صعودی بیشتر باز کند و 30 هزار و 700 دلار و 31 هزار و 350 دلار را هدف قرار دهد. گفتنی است، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید رفتار قیمت را در حدود سطح کلیدی 30 هزار دلار زیر نظر داشته باشند./تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ برافراشته شدن پرچم فلسطین در دانشگاه هارواد