پایان کار پومسه روهای دانشجو با 4 مدال برنز


پایان کار پومسه روهای دانشجو با 4 مدال برنز

تیم ملی پومسه دانشجویان ایران با کسب ۴ مدال برنز در ۲ بخش انفرادی و تیمی به کار خود در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از بازی‌ها از روز شنبه هفتم مردادماه به میزبانی چین در شهر «چنگدو» آغاز شد که تیم ملی پومسه ایران در پایان ۲ روز تلاش خود موفق به کسب ۲ مدال برنز در بخش انفرادی و ۲ مدال برنز در بخش تیمی شد.

در فینال پومسه تیمی ۳ نفره، تیم ملی مردان ایران با ترکیب رضا جلالی فر، مرتضی زنده دل و علی موسی نیا و کسب ۶.۷۳۰ امتیاز به همراه ویتنام به نشان برنز مشترک دست پیدا کرد. در این بخش کره جنوبی و چین مدال‌های طلا و نقره را از آن خود کردند. در گروه بانوان نیز تیم ملی دانشجویان، متشکل از یاسمن لیموچی، ریحانه عمرانی مقدم و مبینا شریفی ماهر در فینال با ثبت امتیاز ۶.۵۳۰ بعد از تیم‌های کره جنوبی، چین به همراه ویتنام نشان برنز را به خود اختصاص داد.

در تیمی ۲ نفره نیز تیم ایران با ۶.۵۴۰ امتیاز به عنوان ششمی در فینال رقابت‌ها رسید و نتوانست مدالی کسب کند. روز گذشته نیز یاسمن لیموچی و مرتضی زنده دل در بخش انفرادی جوانان موفق به کسب دو نشان برنز شدند.

هدایت تیم ملی پومسه دانشجویان در گروه بانوان برعهده بهاره قادریان است و در گروه آقایان نیز حسین موسی نیا سرمربی خواهد بود.

رقابت‌های بخش مبارزه یا همان کیوروگی نیز از فردا دوشنبه نهم مرداد ماه آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهنوش بختیاری طلاق خود را تکذیب کرد+عکس