پلمب اصناف به دلیل انتشار تصاویر، بدون اطلاع قوه قضائیه بوده است


پلمب اصناف به دلیل انتشار تصاویر، بدون اطلاع قوه قضائیه بوده است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پلمب اصناف به دلیل انتشار تصاویر، بدون اطلاع قوه قضائیه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی پیرامون اینکه اخیراً برخی کارکنان سکوها در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب از وضعیت بانوان شاغل بدون حجاب کرده‌اند که برخوردهایی نیز از قبیل پلمب و توقیف فعالیت با آنها انجام شده است آیا این برخوردها با تأیید و مجوز قوه قضائیه صورت گرفته و پرونده قضائی هم برای آنان تشکیل شده است یا خیر؟ اظهار کرد: مستحضرید که رعایت قوانین و احترام به آن جزو وظایف آحاد جامعه و نشانه فرهیختگی و مدنیت پذیری افراد است. حجاب نیز جزو همین قوانین مترقی و مورد احترام آحاد جامعه مسلمان ایران در طول قرن‌های متمادی بوده است.

ستایشی در ادامه با تاکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود اعلام کرد باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضائی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده و دستگاه قضائی به صورت جدی و محکم در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق فرهنگی مردم و حراست از پایه‌های تمدنی آنان با حساسیت این مساله را دنبال خواهد نمود.

سخنگوی قوه قضائیه در نیز خاطر نشان کرد: البته همچنین باید به اطلاع برسانم که اگر پلمب یا توقیف‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته است بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمب اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت