حمله تانک های روسی به مواضع مخفی نیروهای اوکراینی + ویدئو


حمله تانک های روسی به مواضع مخفی نیروهای اوکراینی + ویدئو

وزارت دفاع روسیه ویدئویی از حمله خودروهای زرهی روسیه به نیروهای مسلح اوکراین در جنگل را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه، روز چهارشنبه، ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد چگونه یک ستون از خودروهای زرهی روسی در حال حرکت به مواضع استتار شده نیروهای مسلح اوکراین در جنگلداری سربریانسکی ( جمهوری خلق لوهانسک) حمله می کند.
در این ویدئوی 44 ثانیه‌ای که با دوربین هواپیمای بدون سرنشین فیلمبرداری شده است، ستونی از خودروهای زرهی روسی متشکل از تانک‌ها و خودروهای جنگی پیاده نظام، در امتداد مزارع جنگلی که در آن نیروهای اوکراینی مستقر هستند، حرکت می‌کنند. تجهیزات روسی بدون توقف به سنگرها و نقاط تیراندازی نیروهای مسلح اوکراین که در جنگل پنهان شده بودند، اصابت می کند.
روسیه در 24 فوریه 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود."
به گفته پوتین، روسیه 30 سال است که تلاش می کند با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شده است، در حالی که این ائتلاف، علیرغم اعتراض مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟