عکس/ ورود ناگهانی امیر عابدزاده به صنعت مدلینگ با ژستی عجیب


با منتشر شدن تصویر جالبی از سوی امیر عابدزاده در فضای مجازی به نظر می رسد این ستاره فوتبال هم به چهره های مشهور صنعت مدلینگ پیوسته است. وقت صبح- با گذشته ماه ها از خبر جدایی امیر عابدزاده با باشگاه سابق اش، این دروازه بان ۳۰ ساله هنوز...

با منتشر شدن تصویر جالبی از سوی امیر عابدزاده در فضای مجازی به نظر می رسد این ستاره فوتبال هم به چهره های مشهور صنعت مدلینگ پیوسته است.

وقت صبح- با گذشته ماه ها از خبر جدایی امیر عابدزاده با باشگاه سابق اش، این دروازه بان ۳۰ ساله هنوز مقصد نهایی برای فصل آینده فوتبالی اش را اعلام نکرده است.

هر چند در هفته های اخیر شایعات متناقضی پیرامون او و تیم تازه اش در ایران در رسانه های داخلی منتشر شد.

اما پس از چند روز اغلب نزدیکان عابدزاده کوچک انتقال او را به تیم استقلال تهران تکذیب کرده و این پرونده را مختومه دانستند.

عکس/ ورود ناگهانی امیر عابدزاده به صنعت مدلینگ با ژستی عجیبالبته این در حالی است که در روزهای گذشته برخی از رسانه های اسپانیایی خبری عجیب را اعلام کرده اند.

اینکه پسر عقاب آسیا از یک تیم دسته سوم اسپانیا پیشنهاداتی را دریافت کرده و قرار است به زودی در این خصوص تصمیم گیری کند.

در همین ارتباط حالا انتشار تصویری جذاب از سوی دروازه بان تیم ملی در صفحه اینستاگرام اش با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

امیر عابدزاده در این عکس با استایلی به سبک مدل های خارجی اعلام کرده که او هم به جرگه چهره های مشهور حوزه مد و فشن پیوسته است.

بخوانید: عکس/ ست ورزشی عجیب و غریب قلی زاده جنجال به پا کرد

وقتی امیر عابدزاده فرش ایرانی بر تن می کند!

به گزارش وقت صبح، از هفته های گذشته تا به امروز گمانه زنی ها در رابطه با تیم فصل آینده امیر عابدزاده همچنان در رسانه های داخلی ادامه دارد.

در شرایطی که در هفته گذشته احمدرضا عابدزاده با انتشار یک استوری معنادار از تمایل اش برای پیوستن پسرش به باشگاه پرسپولیس خبر داد، اما تمدید قرارداد بیرانوند به این موضوع خاتمه داد.

با این وجود حالا چند روزی است که خبری عجیب درباره مقصد آینده عابدزاده کوچک به گوش می رسد.

چرا که برخی از رسانه ها از توافق اولیه این بازیکن و مدیران باشگاه استقلال برای پیوستن به آبی پوشان پایتخت خبر داده اند.

در چنین شرایطی اکنون امیر عابدزاده بدون واکنش به این خبرها تصویر تازه ای از تیپ و استایل متفاوت اش در اروپا را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

پسر عقاب آسیا در ادامه پوشش های بحث برانگیزش در فضای مجازی این بار با لباس طرح داری به سبک و سیاق فرش ایرانی توجه کاربران را جلب کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...