1300 واحد نهضت ملی مسکن آماده بهره‌برداری شد


1300 واحد نهضت ملی مسکن آماده بهره‌برداری شد

معاون تعاون وزیر کار گفت: یک برش 200 هزار واحد مسکونی برای استان‌ها در قالب نهضت ملی مسکن تعریف شده است که 1300 واحد آن آماده بهره‌برداری شده و باید وزارت نیرو انشعابات برق و آب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار این واحدها قرار دهد.

1300 واحد نهضت ملی مسکن آماده بهره‌برداری شد

‌به گزارش ایران اکونومیست، مهدی مسکنی در جمع خبرنگاران در مورد سهم تعاون از حساب‌های پیشرفت و عدالت استانی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال هر گونه تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات حساب پیشرفت و عدالت استانی قرار است 25 درصد به بخش تعاون اختصاص پیدا کند.

معاون تعاون وزیر کار اظهار داشت: دبیرخانه حساب پیشرفت و عدالت در وزارت اقتصاد قرار دارد، پارسال دبیرخانه آن در وزارتخانه تعاون بود و در مورد زمان تخصیص منابع به حساب‌های پیشرفت و عدالت باید از وزارت اقتصاد سؤال شود.

مسکنی در مورد نقش تعاونی‌ها در نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امضا شده سهم بخش تعاون 400 هزار واحد مسکونی بود که 62 هزار واحد آن شروع به احداث شده و اولین واحدهای مسکونی در قالب تعاونی‌های نهضت ملی مسکن به تعداد 1300 واحد آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی اضافه کرد: یک برش 200 هزار واحد مسکونی برای استان‌ها در قالب نهضت ملی مسکن تعریف شده است که 1300 واحد آن آماده بهره‌برداری شده و باید وزارت نیرو انشعابات برق و آب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار این واحدها قرار دهد که در این صورت در اولین فرصت به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟