عکس/ کامنت بامزه رشید پای پست فرشاد احمدزاده


منتشر شدن کامنت جالبی از سوی رشید بازیگر و شخصیت مشهور اصفهانی پای پست فرشاد احمدزاده توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است. وقت صبح- در هفته هایی که گذشت اخباری متناقض و عجیب درباره انتقال فرشاد احمدزاده ستاره سابق تیم پرسپولیس...

منتشر شدن کامنت جالبی از سوی رشید بازیگر و شخصیت مشهور اصفهانی پای پست فرشاد احمدزاده توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

وقت صبح- در هفته هایی که گذشت اخباری متناقض و عجیب درباره انتقال فرشاد احمدزاده ستاره سابق تیم پرسپولیس به رقیب دیرینه اش استقلال در رسانه ها منتشر شد.

حتی برخی از رسانه ها با قطعیت کامل اعلام کردند که با رضایت جواد نکونام این هافبک پرحاشیه به زودی پیراهن آبی پوشان پایتخت را به تن خواهد کر‌د.

اما در هفته گذشته احمدزاده در اقدامی غافلگیرکننده با انتشار تصاویری از خودش با پیراهن شماره ۱۰ سپاهان اصفهان به تمامی این شایعات خاتمه بخشید.

در همین خصوص اکنون انتشار تصویر تازه ای از سوی این بازیکن در صفحه شخصی اش با پیراهن سپاهان در میدان نقش جهان اصفهان با واکنش های جالبی مواجه شده است.

البته نکته جالب این پست احساسی فرشاد احمدزاده کامنت بامزه قدرت الله ایزدی یا همان رشید مشهور شهر اصفهان است که با جمله «ماشالاد باشد» او را تحسین کرده است.

عکس/ کامنت بامزه رشید پای پست فرشاد احمدزاده

بخوانید: عکس/ حمله باورنکردنی همسر کمال کامیابی نیا به لئاندرو پریرا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ چهره بازیگر کودکی نقش اوشین را در 50 سالگی نمی شناسید!