حمایت یک کانون مسجدی از تولید پوشاک اسلامی ایرانی


حمایت یک کانون مسجدی از تولید پوشاک اسلامی ایرانی

کارگاه آموزشی تخصصی دوخت مانتو با هدف مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال زایی، حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی، همراه با مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای توسط کانون فرهنگی هنری ۹ دی مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، کارگاه آموزشی تخصصی دوخت مانتو همراه با مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای از سوی کانون فرهنگی هنری ۹ دی مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) (واقع در شهرستان فیروزکوه) برگزار می شود.

بنابر این گزارش، کانون فرهنگی هنری ۹ دی، این دوره را با هدف مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال زایی، حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی، تقویت مهارت دست ورزی و ورود به بازار کار در مزون ها، تولیدی ها و کارخانه های تولید پوشاک و برپایی نمایشگاه های گروهی در مساجد برگزار می کند.

الگوسازی و دوخت پایه، الگوسازی و دوخت مانتوهای ساده، الگوسازی و دوخت مانتوهای یقه دار، الگوسازی و دوخت مانتوهای غیر قرینه و الگوسازی و دوخت مانتوهای برش دار و جیب دار از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

هنرجویان در پایان دوره با دوخت مانتو عبایی، مانتو جلو باز، مانتو جلو بسته، دوخت مانتو کتی و دوخت مانتو اداری آشنا می شوند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)