افتتاح بخشی از زائرسرای حضرت فاطمه زهرا(س) در گذرگاه زرباطیه به مناسبت اربعین حسینی


افتتاح بخشی از زائرسرای حضرت فاطمه زهرا(س) در گذرگاه زرباطیه به مناسبت اربعین حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: بخشی از زائرسرای حضرت فاطمه زهرا(س) در گذرگاه زرباطیه همزمان با مراسم اربعین حسینی برای ارایه بهترین خدمات به زائران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، عقیل عباس سلمان، مدیر مسئول مدیریت زائرسرای فاطمه زهرا(س) گفت: به توصیه مستقیم شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان مقدس امام حسین(ع)، بخشی از زائرسرای درحال ساخت حضرت فاطمه زهرا(س) به روی زائران جمهوری اسلامی ایران که از گذرگاه زرباطیه در استان واسط وارد عراق می شود، باز شده است تا بهترین خدمات را همزمان با مراسم اربعین حسینی ارایه کند.

وی افزود: مساحت کلی این زائرسرا 150 هزار متر مربع است که شامل خوابگاه متشکل از 12 ساختمان دوطبقه است، مساحت هر طبقه 505 متر مربع است. طبقه اول درحال حاضر مجهز به همه امکانات به منظور استقبال از زائران است.

سلمان ادامه داد: این زائرسرا همچنین شامل تعداد زیادی امکانات بهداشتی، یک درمانگاه و کلینیک‌های پزشکی تخصصی برای ارایه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به زائران است. همچنین یک مسجد جامع نیز دارد. رستوران این زائرسراسر سه وعده غذایی در روز به زائران ارایه می دهد.

آستان مقدس امام حسین(ع) به توصیه شیخ عبدالمهدی کربلایی به ساخت تعدادی زائرسرای مدرن در کربلا برای ارایه بهترین خدمات به زائران در طول سال اقدام کرده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403